Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 5224
Anonym bruker
"Rik Skoglemen"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Utrolig pinlig, var på byen på lørdag, endte opp med at jeg var veldig full.

Var skikkelig dritetrengt, gikk ifra mitt stamsted før jeg skjønte dette.
begynte å se etter muligheter, offentlige toaletter, spurte fint på McDonalds psv. fikk nei. spurte på burger king og fikk nei.

Gikk deretter mot et sted hvor jeg vet jeg kommer inn og tenkte problemet var løst, ankom utestedet, men det var stengt. (skjenkekontroll eller noe)

Var helt rådløs, gikk rundt å holdt på å drite meg i buksen, på dette stadiet var jeg midt i by sentrum.

Løp bak en container for papp eller noe, og dro ned buksen raskere en fyy! Laget den største sjokoladepuddingen i manns minne. Det to ca. 3 sekunder.

Dro opp buksen og gikk... i det jeg gikk ifra stedet, et offentlig sted, fikk jeg et blitz flash i ansiktet som kom ifra bygningen . ca. 5 meter ifra hvor jeg gjorde ifra meg.

Har hatt latterlig fylleangst i 2 dager. Vet knapt hvor jeg skal gjøre av meg.

Tror dere jeg kommer til å høre noe mer om dette eller?
Mest sansynelig noen som fikk seg en god latter å sendte en snap. Hvis de går til politiet med det vil saken mest sansynelig bli henlagt.
Ja, bildet blir sendt inn til KRIPOS, som kommer til å kjøre det gjennom en facial recognition AI og matche det opp med bilder fra Facebook. I tillegg får de rettskjennelse til å se hvilke mobiltelefoner som befant seg i området hvor bæsjen ble funnet. Du må nok regne med at denne saken blir raskt oppklart.
Sist endret av mentalmelt; 8. mai 2018 kl. 00:59.
Tvilsomt, sikkert noen som har sett deg å funnet det naturlig å ta en snapp av deg eller noe. Takk for god historie ����
Sitat av mentalmelt Vis innlegg
Ja, bildet blir sendt inn til KRIPOS, som kommer til å kjøre det gjennom en facial recognition AI og matche det opp med bilder fra Facebook. I tillegg får de rettskjennelse til å se hvilke mobiltelefoner som befant seg i området hvor bæsjen ble funnet. Du må nok regne med at denne saken blir raskt oppklart.
Vis hele sitatet...
Seriøst???
Sitat av ivar_oslo Vis innlegg
Seriøst???
Vis hele sitatet...
Ja, selvfølgelig!
Sitat av mentalmelt Vis innlegg
Ja, bildet blir sendt inn til KRIPOS, som kommer til å kjøre det gjennom en facial recognition AI og matche det opp med bilder fra Facebook. I tillegg får de rettskjennelse til å se hvilke mobiltelefoner som befant seg i området hvor bæsjen ble funnet. Du må nok regne med at denne saken blir raskt oppklart.
Vis hele sitatet...
Og ikke minst kan man finne DNA fra avføring. Så her kan du ikke komme unna, tror du bør melde deg hos politiet. Du får jo strafferabatt ved tilståelse.
kan hende politiet ikke gidder å bry seg, de har vell andre ting å gjøre enn å sitte å grave i andres dritt, eller hva?...tviler i så fall på at det skjer noe stort ut av dette.
Sist endret av nullempati1; 8. mai 2018 kl. 09:24. Grunn: maglet et punktum.
Svært mange borettslag i sentrum setter opp lys med bevegelsessensor for å skremme bort folk som pisser i fylla. Det var nok ikke et kamera som flasha deg.
Tror du skal ta det helt rolig, blir vel neppe noe mer av dette.
Du har bare noia min venn
Hehe, hadde vært litt artig scenario viss politiet kom på døra di, og skal ha med deg til avhør.

"Vi har film av deg, fra kl 02:53 at du sitter på huk, og presser ut en sjokolade banan, hva har du og si til ditt forsvar?"

Men ta det helt med ro, jeg håper virkelig politiet har bedre ting å gjøre enn å oppsøke en offentlig avfører.
Sist endret av kimmy9gga; 8. mai 2018 kl. 10:57.
Dette ender nok med "Åsted Norge" der tusener av nordmenn vil se den bleike rumpa di.
Bitter og sur.
Hydra's Avatar
Vet hvordan det er!

Gikk hjem fra nachpiel klokken 05:00 om morgenen etter å ha festet fra meg på et svært lite tettsted. Kjente jeg var litt dritetrengt idet jeg forlot festen, men fant ut at jeg skulle spare sarte sjeler mot den umenneskelige stanken kroppen min har en vond tendens til å produsere og sleppe fra seg etter inntak av litt for mye thaimat og brunt brennevin. Selve avstanden fra festen og hjem til meg er på fire enkle kilometer, som jeg har spasert en rekke ganger før uten større problemer. Når jeg begynner å gå kjenner jeg at lukkemuskelen min begynner å gi etter. Jeg går raskere, men til ingen nytte. Drar til slutt konklusjonen over at jeg blir pent nødt til å sette meg i grøfta og slippe ut det beistet som nærmest pulserende dunker meg i bakdelen og skriker etter friluft.

Når jeg får huket meg ned i en grei stilling med buksa på knærne kommer det selvfølgelig biler forbi. Bilene blinker og tuter. Dette skjer tre ganger, hvor jeg går ned i stilling, bil kommer, buksa på, løper videre til de har forsvunnet. Etter så mange fortapte forsøk hiver jeg meg inn i en hekk og står plutselig hagen til en vilt fremmed familie. Jeg finner et stort spann og finner ut at jeg skal jeg gjøre fra meg. Får endelig satt verdens største kubbe ut i friluft og bruker vel kanskje 10 sekunder på å beskue den. Den var gigantisk.

Fant fort ut at jeg måtte ha bøtta med hjem, kunne jo ikke la bæsjen ligge der, så med bøtta i neven startet de siste kilometerne hjem. Her skjer det egentlig ikke stort mer enn at min daværende svigermor var ferdig med skiftet sitt på sykehjemmet og kjørte forbi meg og stanset. "Er du på vei hjem fra fest? HAHAHA. Vil du sitte på hjem? HAHAA. Vi skal samme vei! HAHA." (Hun var permanent høy på noe virket det som, lo alltid når hun snakket med meg). Så der sto jeg. Svigermor på den ene siden, spannet med bæsjen på den andre siden, og en bakdel som begynte å svi ganske så kraftig på baksiden. Takket pent nei og forklarte henne at jeg skulle "gå av meg rusen" før jeg kom meg hjem.

Kom meg hjem, var sulten etter toktet mitt og bestemte meg for en Grandiosa. Når jeg våknet dagen etter kjenner jeg en forferdelig stank fra kjøkkenet mitt og antok at ovnen måtte ha stått på og svidd seg. Men neida! Det første som møter meg dagen derpå er et rødt spann som rommer 10 liter og "syndebukken" fra kvelden før!

Ble ganske off-topic, men tror du kan pakke sammen de vonde tankene om "uhellet ditt" bakers i glemmeskuffen!
Sitat av Hydra Vis innlegg
Vet hvordan det er!

Gikk hjem fra nachpiel klokken 05:00 om morgenen etter å ha festet fra meg på et svært lite tettsted. Kjente jeg var litt dritetrengt idet jeg forlot festen, men fant ut at jeg skulle spare sarte sjeler mot den umenneskelige stanken kroppen min har en vond tendens til å produsere og sleppe fra seg etter inntak av litt for mye thaimat og brunt brennevin. Selve avstanden fra festen og hjem til meg er på fire enkle kilometer, som jeg har spasert en rekke ganger før uten større problemer. Når jeg begynner å gå kjenner jeg at lukkemuskelen min begynner å gi etter. Jeg går raskere, men til ingen nytte. Drar til slutt konklusjonen over at jeg blir pent nødt til å sette meg i grøfta og slippe ut det beistet som nærmest pulserende dunker meg i bakdelen og skriker etter friluft.

Når jeg får huket meg ned i en grei stilling med buksa på knærne kommer det selvfølgelig biler forbi. Bilene blinker og tuter. Dette skjer tre ganger, hvor jeg går ned i stilling, bil kommer, buksa på, løper videre til de har forsvunnet. Etter så mange fortapte forsøk hiver jeg meg inn i en hekk og står plutselig hagen til en vilt fremmed familie. Jeg finner et stort spann og finner ut at jeg skal jeg gjøre fra meg. Får endelig satt verdens største kubbe ut i friluft og bruker vel kanskje 10 sekunder på å beskue den. Den var gigantisk.

Fant fort ut at jeg måtte ha bøtta med hjem, kunne jo ikke la bæsjen ligge der, så med bøtta i neven startet de siste kilometerne hjem. Her skjer det egentlig ikke stort mer enn at min daværende svigermor var ferdig med skiftet sitt på sykehjemmet og kjørte forbi meg og stanset. "Er du på vei hjem fra fest? HAHAHA. Vil du sitte på hjem? HAHAA. Vi skal samme vei! HAHA." (Hun var permanent høy på noe virket det som, lo alltid når hun snakket med meg). Så der sto jeg. Svigermor på den ene siden, spannet med bæsjen på den andre siden, og en bakdel som begynte å svi ganske så kraftig på baksiden. Takket pent nei og forklarte henne at jeg skulle "gå av meg rusen" før jeg kom meg hjem.

Kom meg hjem, var sulten etter toktet mitt og bestemte meg for en Grandiosa. Når jeg våknet dagen etter kjenner jeg en forferdelig stank fra kjøkkenet mitt og antok at ovnen måtte ha stått på og svidd seg. Men neida! Det første som møter meg dagen derpå er et rødt spann som rommer 10 liter og "syndebukken" fra kvelden før!

Ble ganske off-topic, men tror du kan pakke sammen de vonde tankene om "uhellet ditt" bakers i glemmeskuffen!
Vis hele sitatet...
Haha, glemte du bæsjen på kjøkkenet?
HAHA! Sykeste TS, bare ta det helt lungt. Det var nok som #voktern sier; Lys med bevegelsessensor. Disse selger vi masse av på jobb for å holde tyver samt gatekrigere som er ut en fuktig natt unna Takker forøvrig begge to for en god latter!
Sist endret av SoppVandreren; 9. mai 2018 kl. 04:04.