Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  22 6583
Noen som har noe forslag?
Jeg gjør alt for å tjene noen raske kroner da jeg har havnet på utur økonomisk.
Anonym bruker
"Målløs Dvergmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Om du ikke har noen andre muligheter kan du jo bare selge rumpa din.
Det er raske og uforpliktende cash og har du ingen erfaringer får du enda bedre betalt.
Tilby deg å måke snø. Ganske greit marked innen det om dagen.
Selg noe du eier ?
Selg noe på Finn, lei ut bilen på nabobil, lei ut leiligheten på airbnb, eller kjør for uber/piratdrosje. Ellers har du jo dealing..
Sist endret av Vekst; 1. februar 2018 kl. 22:32.
Bestill billig dop på deepweb og selg bulk i Norge
Hei,
Er du på utkikk etter lovlige, gråsone eller ulovlige metoder for å tjene penger?
Den raskeste veien til lovlige penger når du står på "bar" bakke er finn småjobber. Krever selvsagt at du bor i et noenlunde bebodd strøk.
Masse folk trenger hjelp til flytting, vasking, bæring og diverse.
Trådstarter
2 0
Jeg har solgt det jeg kan, utleie av bil er ikke akktuelt da jeg bor veldig landlig til. Når det kommer til hvordan jeg tjener penger så er jeg åpen for forslag, akkurat nå så vurdere jeg alt.
Snømåking nevnt. Du har bil og kan komme å måke snø hos noen. Dra til nærmeste eldresenter å sett opp oppslag om tjenestene du tilbyr og snakk med folk der.
God når det gjelder
Carmex's Avatar
Ser noen tipser om Finn småjobb, fraråder deg det, få tilbud og alt koster selv om du ikke får den.

Register deg på nabohjelp, i utgangspunktet en gratis tjeneste, men mange som gir et par hundrelapper likevel.
Jeg vil anbefale deg å kjøpe ting billig på www.lightinthebox, ebay, wish osv og legge det ut på finn.no eller legge det ut på facebook salgssider. I tillegg kan du også kjøpe ting billig på veldedige brukthandler hvor du får kjøpt fine ting for en liten penge.

Satser man 100kr kan man lett 5 doble det.
Jeg kjøpte en jakke for 200 kroner og solgte den for 500kr til en tilfeldig dame på finn.no
Sitat av geir78 Vis innlegg
Jeg vil anbefale deg å kjøpe ting billig på www.lightinthebox, ebay, wish osv og legge det ut på finn.no eller legge det ut på facebook salgssider. I tillegg kan du også kjøpe ting billig på veldedige brukthandler hvor du får kjøpt fine ting for en liten penge.

Satser man 100kr kan man lett 5 doble det.
Jeg kjøpte en jakke for 200 kroner og solgte den for 500kr til en tilfeldig dame på finn.no
Vis hele sitatet...
Hva om du kjøper for høy pris på Lightinthebox? Blir det ikke dyr toll da? ELI5
Sitat av geir78 Vis innlegg
Jeg vil anbefale deg å kjøpe ting billig på Lightinthebox
Vis hele sitatet...
La akuratt inn en bestilling der på en jakke. Ble under 200 med frakt.
Hvordan er kvaliteten, leveringen og sikkerheten?
Snømåking av hyttetak er svært aktuelt i disse dager
Du kan ta relativt godt betalt også pr tak
Og gjøre unna flere hyttetak i samme grend når du først setter i gang.

Men denne inntektskilder smelter snart bort - bokstavelig talt -
så hiv deg rundt mens muligheten fortsatt er der !!
Hvor mye trenger du, hvor raskt trenger du, hvem er det du skylder penger? Er du i jobb?
Ting du kan gjøre: Selge dop, rane en selger, ta ekstra skift på jobben, kjøre pirattaxi!!!
Bitter og sur.
Hydra's Avatar
Sitat av smetti Vis innlegg
Ting du kan gjøre: Selge dop, rane en selger, ta ekstra skift på jobben, kjøre pirattaxi!!!
Vis hele sitatet...
Kårer dette til årets dårligste svar.
Rane en selger? Altså å utsette et annet uskyldig menneske for en svært vanskelig psykisk påkjennelse som kanskje ødelegger vedkommende for livet?

Hvor skal han få dopet fra? Han eier jo ikke nåla i veggen?
Pirattaxi kan være et godt forslag.

Anyhow, hvor mye penger trenger du, TS? Og hvor lang tid snakker vi?
Sitat av Hydra Vis innlegg
Kårer dette til årets dårligste svar.
Rane en selger? Altså å utsette et annet uskyldig menneske for en svært vanskelig psykisk påkjennelse som kanskje ødelegger vedkommende for livet?

Hvor skal han få dopet fra? Han eier jo ikke nåla i veggen?
Pirattaxi kan være et godt forslag.

Anyhow, hvor mye penger trenger du, TS? Og hvor lang tid snakker vi?
Vis hele sitatet...
Han mente nok rane en dopselger, ikke en random selger av typ forsikring. Ødelagt psyke eller ei, all in the game yo
Sist endret av NodSquad; 4. februar 2018 kl. 03:36.
Selg deg selv på finn.no. Der du tilbyr å jobbe i X antall timer, for en vis sum. Der kjøper kan sette deg til hvilket arbeid som helst, som å male arbeid, snø måking, rydding, flyttehjelp, hage arbeid og lignende
Sist endret av intreserte; 4. februar 2018 kl. 10:45.
Anonym bruker
"Trygg Abbor"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Gjør som jeg gjorde når jev var rundt 20 år. Jeg kjøpte smuglersigaretter 20 kroner pakken og videresolgte for 80-100 kroner pakken. Det var en profitt på 60-80 kroner hver pakke
Anonym bruker
"Trygg Abbor"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Last ned Tor browser - https://www.torproject.org/projects/torbrowser.html.en
Kjøp billig heroin og betal i bitcoin
Selg heroinet 3 ganger dyrere enn du kjøpte det får.
Ingen som skal nevne jobb?
Søk jobb på steder ingen vil jobbe, da har du jobb imorra... Er du heldig er det lønning snart...

Tenker gamlehjem, jobbe med avfall, brukerstyrt personlig assistent, byggebransjen... Sikkert mye annet men det er der jeg bytta min psykiske og fysiske helse for raske penger... Å jobbe med syke folk er sykt hardt, mye frafall av personalet.. Om du kan jobbe 7 dager i uka, 12 timer om dagen sitter du lett med 30k i måneden utbetalt... En jeg kjenner fikk 47k utbetalt i desember for å jobbe nattevakt på pleiehjem....
Finn småjobber. Måkemann for kommunen