Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1539
Anonym bruker
"Selvforsynt Enfoting"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Mkay, for en mnds tid siden møtte jeg på en gammel kompis som så rimelig sliten ut. Fikk en sup av Jägern min, rett fra flaska, da det var jul, og han tigget penger til alkohol.
Ingen anelse om han kan ha noen sykdommer, så tørket av tuten på flaska med legesprit.

Hvor lenge kan egentlig slikt leve i en flaske 35%? Er jeg greit safe etter en mnd?
Så vidt jeg fikk med meg hadde han såvidt kontakt med tuten og helte inn en munnfull.
Anonym bruker
"Selvforsynt Enfoting"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Ser at hepC ikke spres via mat og drikke.. Det var igrunn største frykten. Herpes har jeg.
Noe annet å tenke på?

Har jo kokt andres utstyr tidligere i min karriere, men nå jeg jeg clean og har noia for alt.
Men kunne tenkt meg en dram før sengetid
Det er svært lite sannsynlig at du blir smittet med noe. Hvis han i det hele tatt hadde en smittsom infeksjonsykdom skal mikroben spre seg via spytt og han skulle etterlatt nok spytt og mikrober til at de skal kunne infisere ny vert.
Altså produktet her er altså en svært lav sannsynlighet.

Legger gjerne til at flere bakterier og virus ikke er følsomme for etanol, altså legesprit og jæger.

Jeg hadde ikke tenkt mer på dette, og tatt en drink dersom behovet var der. På en annen side så kan du jo bare la vær om du får angst av opplegget. For teoretisk er det iallefall en mulighet, imidlertid svært liten, for at du kan bli smittet med noe.
Anonym bruker
"Selvforsynt Enfoting"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitter å leser, og det er svært få ting som overlever utenfor kroppen i så lang tid, så bør vel konkludere med at det er null stress.
Etter en mnd bør alt være dødt.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Sitter å leser, og det er svært få ting som overlever utenfor kroppen i så lang tid, så bør vel konkludere med at det er null stress.
Etter en mnd bør alt være dødt.
Vis hele sitatet...
Ikke bare det, men har nå ikke etanol pgså kalt rumpesprit eller brennevin blitt brukt til sterilisering/desinfisering i ganske mange år nå (100 +)? Det er ikke mye her på jord, som overlever 30 % etanol noe fælt lenge. Så slapp av!
Anonym bruker
"Selvforsynt Enfoting"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitter å nyter den nå!
Skjønner ikke helt hvorfor jeg hadde nerver for dette. Eller, jo, kompis så jævlig sliten ut.
Bitter og sur.
Hydra's Avatar
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Sitter å nyter den nå!
Skjønner ikke helt hvorfor jeg hadde nerver for dette. Eller, jo, kompis så jævlig sliten ut.
Vis hele sitatet...
Så nervene forsvant etter at du begynte å nyte den? Interessant!