Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 1386
http://soundcloud.com/sheet-1/sheet-...shot-freestyle

Beaten er laget av Crechè, og freestylet av Sheet

Hva er dommen?
Melodien var sykt chill.

Synes ikke at rapperen var noe særlig bra. Var helt greit enkelte steder, og teksten var helt på trynet
Sitat av Diox Vis innlegg
Melodien var sykt chill.

Synes ikke at rapperen var noe særlig bra. Var helt greit enkelte steder, og teksten var helt på trynet
Vis hele sitatet...
hahaha, heldigvis bare freestyle oneshot, ment som en litt køddepartylåt Men ja, gutta som lager beaten har talentet!
Beaten er fantastisk. Rapperen gjør meg bare sint og frustrert!
Hørtes ut som du imiterer lil wayne på stemmen, noe som er utelukkende negativt. Det som går igjen igjennom hele sangen er jo im the shit og motherfucker. Lever opptil bærum og asker sitt rykte men ikke stort mer enn det.
Beaten var sweet men rapperen falt ikke i min smak gitt! litt mye motherfucker...
Hele teksten er jo "HEHEHE, I'm the best, motherfucker".
Sitat av yomanpeace12 Vis innlegg
http://soundcloud.com/sheet-1/sheet-...shot-freestyle

Beaten er laget av Crechè, og freestylet av Sheet

Hva er dommen?
Vis hele sitatet...
dommen er stram. beaten chill og rappern, ufine "lyrics"
Motherfucka blir sagt 9 ganger, som er noe overdrevent. Enda verre med "everybody" som blir sagt 12 ganger. Hvis jeg skulle gitt noe tips til rapperen kan det være å prøve å ikke repetere ting så mye. Å si "motherfucka" 3 ganger i en setning kan bli slitsomt å høre på. Heftig beat i allefall!
Sitat av ToTheLeft Vis innlegg
Hørtes ut som du imiterer lil wayne på stemmen, noe som er utelukkende negativt. Det som går igjen igjennom hele sangen er jo im the shit og motherfucker. Lever opptil bærum og asker sitt rykte men ikke stort mer enn det.
Vis hele sitatet...
hehe, joa.. Sheet og shit høres veldig likt ut, skal si meg enig i det
ålreit beat.

rappere bør SLUTTE Å LATE SOM DE LER FOR Å FYLLE LÅTENE MED STEMMEN DERES! Piss lei de greiene der. Wack freestyle.
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Sitat av Mr.Jack Vis innlegg
ålreit beat.

rappere bør SLUTTE Å LATE SOM DE LER FOR Å FYLLE LÅTENE MED STEMMEN DERES! Piss lei de greiene der. Wack freestyle.
Vis hele sitatet...
Veldig enig. Ser alltid for meg at rapperen har null sosial intelligens når han står og ler av seg selv foran mikrofonen, når han åpenbart ikke bruker "latteren" som et kunstnerisk virkemiddel.
Som mange andre her sier, beaten var bra, rappen sugde, freestyle eller ei, helt tragisk var det faktisk.
Og personlig syns jeg man ALDRI skal blande rap/hip hop med dubstep, house, trance osv, noe som desverre har blitt så sykt populært Vil ha tilbake ekte hip hop jeg
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Sitat av LP88 Vis innlegg
Som mange andre her sier, beaten var bra, rappen sugde, freestyle eller ei, helt tragisk var det faktisk.
Og personlig syns jeg man ALDRI skal blande rap/hip hop med dubstep, house, trance osv, noe som desverre har blitt så sykt populært Vil ha tilbake ekte hip hop jeg
Vis hele sitatet...
Helt enig med deg også! Finnes dog noen unntak, sånn som denne og denne! Å blande rap/hip hop med house osv er forsåvidt noe som aldri har fungert bra, bare å se på Erik og Kriss og alle de der gutta.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Jeg aner potensiale i selve beaten, men klarte ikke å høre mer enn 45 sek ish grunnet vokalen som forsøpla lydbildet.

1. Han er ikke en rapper.
2. Han kan ikke engelsk.
3. Han kan ikke å freestyle. Ref punkt 1.

Skulle ønske jeg kunne få høre verket uten vokal.
shit was so cash
Anda22's Avatar
Digget sjølve beaten. Men som alle andre blir eg rett og slett irritert på selve fyren som "rapper"