Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 4605
Hei!
Jeg og min kjære skal ha et lite eventyr i byen i helga. Vi har lite med cash, så tenkte bare å spørre dere freaks om et sted man kan sove ute i byen? Ikke nødvendigvis midt i sentrum, men tenkte hvertfall i nærheten. Har ikke penger til hotell/hostel.

Takk for svar!
Bane 3 til Songsvann?
Ta med telt og ta t-banen til et sted som ligger nære marka, så kan dere sove i skogen. Mye hyggeligere å sove der enn i byen blandt dealere, narkomane og romfolk.
Om man ikke har telt eller har råd til telt, hvor kan man søke ly uten å få besøk av snuten?

Dypt uti marka funker ikke så bra for oss, men tusen takk for svar har allerede tenkt over det.
Hva med å få tak i en presenning man kan binde mellom noen trær? Billig værbeskyttelse.
Har ingen dere kan overnatte hos eller eventuelt komme dere på nach og sove der? Hvis ikke så går det vel an å snike seg inn i forskjellige bygg og finne en fin gang å sove i?

Om jeg får spørre; har dere valgt å ikke ta med noe penger pga. opplevelse eller er det fordi dere ikke har det? Skal ikke gi noen preken, men det å finne en "ålreit" soveplass i byen som er skjermet for politi er ikke bare-bare.
Bare legg dere bak noen busker på en inngrodd plass eller noe, håp at det ikke begynner å regne. Det ville jeg gjort dersom jeg måtte tilbringe natta ute i Oslo. Eventuelt finni et døgnåpent sted og sovna på dassen. Lykke til.
Sitat av frtoretang Vis innlegg
Bane 3 til Songsvann?
Vis hele sitatet...
Eneste minuset med det stedet er at du risikerer å våkne opp med en naken mann ved din side. Fy så mange eldre homofile som går rundt i skogen der på jakt etter kjepp.

Kjøp et billig telt og oppblåsbar madrass (får alt til ca. 3-400 kr) og slå det opp et passende sted, f.eks. ekebergsletta.
Sist endret av pkk1990; 2. september 2016 kl. 14:34.
Takk for alle gode svar folkens. Finner nok ut av noe, bruker sikkert en av deres ideer når vi kommer til byen

Sitat av pkk1990 Vis innlegg
Eneste minuset med det stedet er at du risikerer å våkne opp med en naken mann ved din side. Fy så mange eldre homofile som går rundt i skogen der på jakt etter kjepp.

Kjøp et billig telt og oppblåsbar madrass (får alt til ca. 3-400 kr) og slå det opp et passende sted, f.eks. ekebergsletta.
Vis hele sitatet...
Hvordan veit du det a? :P
spør bare haha

Sitat av Relevant Vis innlegg
Bare legg dere bak noen busker på en inngrodd plass eller noe, håp at det ikke begynner å regne. Det ville jeg gjort dersom jeg måtte tilbringe natta ute i Oslo. Eventuelt finni et døgnåpent sted og sovna på dassen. Lykke til.
Vis hele sitatet...
Er jo det beste faktisk når man ikke har penger.

Sitat av Erlnd Vis innlegg
Har ingen dere kan overnatte hos eller eventuelt komme dere på nach og sove der? Hvis ikke så går det vel an å snike seg inn i forskjellige bygg og finne en fin gang å sove i?

Om jeg får spørre; har dere valgt å ikke ta med noe penger pga. opplevelse eller er det fordi dere ikke har det? Skal ikke gi noen preken, men det å finne en "ålreit" soveplass i byen som er skjermet for politi er ikke bare-bare.
Vis hele sitatet...

Jo men de bor ikke i byen, er kun narkiser og orker ikke å satse på det rett og slett,får bare sove i buskene. Har penger, men u know, NAV. Mest for opplevelsen btw, er så øde og dritkjedelig å bo på et sted der alle hater deg.

Blir nok litt utafor byen Får se, ta det som det kommer.
Sist endret av yomomma; 2. september 2016 kl. 15:25. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Jeg sov en natt ute i Oslo i fjord rundt denne tiden, husker det ble sykt kaldt på natten så husk nokk klær. Jeg gikk langs den vegen ved opera huset til jeg kom til den parken med en dam- rett ved de store vegene inn til Oslo og la meg innenfor en av de grunnmurene som står der, fungerte fint og fikk sove i ro. Sorry for dårlig beskrivelse, men er ikke så kjent i Oslo.
Sitat av Manuehl Vis innlegg
Jeg sov en natt ute i Oslo i fjord rundt denne tiden, husker det ble sykt kaldt på natten så husk nokk klær. Jeg gikk langs den vegen ved opera huset til jeg kom til den parken med en dam- rett ved de store vegene inn til Oslo og la meg innenfor en av de grunnmurene som står der, fungerte fint og fikk sove i ro. Sorry for dårlig beskrivelse, men er ikke så kjent i Oslo.
Vis hele sitatet...
Kan det være Middelalderparken?
https://no.wikipedia.org/wiki/Middelalderparken
Sitat av pkk1990 Vis innlegg
Eneste minuset med det stedet er at du risikerer å våkne opp med en naken mann ved din side. Fy så mange eldre homofile som går rundt i skogen der på jakt etter kjepp.

Kjøp et billig telt og oppblåsbar madrass (får alt til ca. 3-400 kr) og slå det opp et passende sted, f.eks. ekebergsletta.
Vis hele sitatet...

Hehe nei de henger ikke rundt songsvann men et eller annet tjern øst om sognsvann sies det. Uansett så er vel ikke gamle homser noe problem? De holder seg vel til sine ruter, og søker likesinnede. Tror ikke de vil plage vettet av folk som tar seg en blund.

ts en presenning og en gapahuk klarer dere å mekke sammen. Se et par videoer på youtube først. Da her dere tak over hodet om det blir regn og sålenge man er tørr så holder man varmen.
Tusen takk for svar folkens, kult at folk gidder å svare. Fikk massevis av ideer nå. Peace out!

Admin kan bare slette posten, har fått svar på det vi trenger. Takk så mye igjen.
Sist endret av yomomma; 2. september 2016 kl. 17:27. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av yomomma Vis innlegg
Hei!
Jeg og min kjære skal ha et lite eventyr i byen i helga. Vi har lite med cash, så tenkte bare å spørre dere freaks om et sted man kan sove ute i byen? Ikke nødvendigvis midt i sentrum, men tenkte hvertfall i nærheten. Har ikke penger til hotell/hostel.

Takk for svar!
Vis hele sitatet...
Er det ikke mulig for dere å sjekke ut couchsurfing eller lignende heller?
Sitat av frtoretang Vis innlegg
Hehe nei de henger ikke rundt songsvann men et eller annet tjern øst om sognsvann sies det. Uansett så er vel ikke gamle homser noe problem? De holder seg vel til sine ruter, og søker likesinnede. Tror ikke de vil plage vettet av folk som tar seg en blund.
Vis hele sitatet...
Er dette legit? Flyr det nakne menn rundt i skogen? Faen ass, flytter nærme sognsvann nå om et par dager
Stemmer det! @Jurgen1337
Sitat av Gelémannen Vis innlegg
Er dette legit? Flyr det nakne menn rundt i skogen? Faen ass, flytter nærme sognsvann nå om et par dager
Vis hele sitatet...
Det er nok ikke noe du trenger å tenke særlig på uansett om du bor på Sogn. Du jo ikke oppsøke dem, og selv om du skulle møte på en homofil mann så vet nok homsen om du er "fritt vilt" lenge før du merker at du har møtt en homofil mann.

Og nei, de flyr ikke nakne rundt overalt. Har gått mye i marka med trimgjengen fet & glad og vi så aldri noe nakenhet. Det er et tjern øst for sognsvann som er nudistleir apperently.