Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 3527
Hei, jeg ser etter to episoder av Mummitrollet som har gått på nrk men, som ikke er utgitt på vhs eller dvd. De episodene heter på dansk: Fortryllelsen og Heksen.
Den første handler om at heksen for mummitrollene til ikke å våkne av vinterdvalen, og den andre handler om når Mummi møter heksens barnebarn Alica for første gang.

Har noen tatt opp disse episodene en gang? Jeg har lett overalt etter de, har tillogmed ringt nrk, men de er ikke så hjelpsome pga: rettigheter osv... Jeg trenger disse episodene for å gjøre samlingen min komplett.
OT: Hvor mange episoder er det tilsammen?
Har du kjøpt alt?

ONT: Jeg har veldig mye Mummi på vhs liggende på hytta <3
Kanskje de finnes der? Skal dit hvertfall til helgen, så jeg kan se etter
Sitat av Pope Vis innlegg
OT: Hvor mange episoder er det tilsammen?
Har du kjøpt alt?

ONT: Jeg har veldig mye Mummi på vhs liggende på hytta <3
Kanskje de finnes der? Skal dit hvertfall til helgen, så jeg kan se etter
Vis hele sitatet...
Hei , Det er ca 28(vhs) utgivelser med tre eller 4 eppisoder på hver film. Disse episodene som jeg trenger er ikke på de filmene som er utgitt. De er kun vist på nrk, å siste gang det ble gjort hvar i 2001. Jeg har alt av mummitrollet som er utgitt på vhs, samt de "nye" utgivelsene på dvd . Håper noen har tatt dem opp
Heksa (episode 35) ligger i utgivelsen "[Moomin Master] Moomin Season 3" på bukta, dog på engelsk

Ellers har du jo den danske DVDen her: http://www.sneglen.dk/dvd/vis_dvd.as...=3570&pagecd=4

forresten så er den andre episoden på bukta den å, som episode 38 The Spell
Sitat av pÝv Vis innlegg
Heksa (episode 35) ligger i utgivelsen "[Moomin Master] Moomin Season 3" på bukta, dog på engelsk

Ellers har du jo den danske DVDen her: http://www.sneglen.dk/dvd/vis_dvd.as...=3570&pagecd=4

forresten så er den andre episoden på bukta den å, som episode 38 The Spell
Vis hele sitatet...
hei, jeg har fortryllelsen og heksa på dansk og fortryllelsen også på svensk. Disse kjøpte jeg på dvd i fra danmark. Jeg trenger dem på norsk. Jeg liker de norske stemmene bedere men takk likevel for info.
Sitat av sondbjo Vis innlegg
Hei, jeg ser etter to episoder av Mummitrollet som har gått på nrk men, som ikke er utgitt på vhs eller dvd. De episodene heter på dansk: Fortryllelsen og Heksen.
Den første handler om at heksen for mummitrollene til ikke å våkne av vinterdvalen, og den andre handler om når Mummi møter heksens barnebarn Alica for første gang.

Har noen tatt opp disse episodene en gang? Jeg har lett overalt etter de, har tillogmed ringt nrk, men de er ikke så hjelpsome pga: rettigheter osv... Jeg trenger disse episodene for å gjøre samlingen min komplett.
Vis hele sitatet...
Fra Wiki, norske tittler:

Ep. 35: Heksen
Ep. 38: Heksekunster