Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  21 11172
I Sverige så är den bästa RC benson, men här i Norge verkar ingen känna till den? Hur kommer det sej?
Den står ikke på narkotikalista her heller, og den er vel ikke såå ukjent heller.
Men pass deg, sterkere benzo (når det kommer til abstinenser ivertfall) har jeg ikke vært borti. Bruker du det i 3-4mnd. må du regne med 2mnd heavy abstinenser.. Min erfaring ivertfall.
Sist endret av jenspetter93; 20. februar 2015 kl. 12:15.
Har selv bestilt flubromazolam en gang. Lite potent (brukte 100mg på 1-2 dager), men funker bra.

Edit:

Leste feil, trodde du mente flubromazepam.
Sist endret av Mexxy; 21. februar 2015 kl. 19:54. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
▼ ... over en uke senere ... ▼
100 mg på to dager, ? normalle doser i trykkede piller er fra de fleste vendors på nettet er jo ca 1 til 1,5 mg.
vet det er helt utrolig potent, ble selv helt slått ut etter 3 dager på speed og med siste smell 3 timer før jeg tok "EN!" 1mg pille og hadde ikke fått av meg klærne engang før jeg voknet opp i senga dagen etter

og til trådstarter: så har jo dere et helt annet og riberalt rus-relatert forum i sverige enn dette freakforumet vi har i norge, jeg vet ikke engang om det finnes i det heletatt noen private norske RC selgere, tviler sterkt og, hvor skulle de liksom reklamert for det? ihvertfall ikke gått igjennom her på freak
Sist endret av sneakertweaker; 5. mars 2015 kl. 19:34. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Ingen flere som har testet dette? Får noen snart og det eneste jeg leser er at det er skikkelig krutt 0,25mg flubromazolam = 2mg xanax!!
Disse er fortsatt helt lovlig i Sverige btw.
Sitat av elDiablow Vis innlegg
Får noen snart og det eneste jeg leser er at det er skikkelig krutt 0,25mg flubromazolam = 2mg xanax!!
Vis hele sitatet...
Kødder du? Hvis ikke, så er vel dette det mest potente benzodiazepinet som eksisterer så langt. Vil gjerne se kilde på det du skriver
Sitat av elDiablow Vis innlegg
Ingen flere som har testet dette? Får noen snart og det eneste jeg leser er at det er skikkelig krutt 0,25mg flubromazolam = 2mg xanax!!
Disse er fortsatt helt lovlig i Sverige btw.
Vis hele sitatet...

Bullshit det ja!


Sitat av Mexxy Vis innlegg
Kødder du? Hvis ikke, så er vel dette det mest potente benzodiazepinet som eksisterer så langt. Vil gjerne se kilde på det du skriver
Vis hele sitatet...
Brotizolam og Triazolam er de mest potente benzoene pr mg. Ref. vedlagt link.

Edit: skrivefeil
Sist endret av TrippyKing; 18. april 2015 kl. 11:32. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av TrippyKing Vis innlegg

Bullshit det ja!




Brotizolam og Triazolam er de mest potente benzoene pr mg. Ref. vedlagt link.

Edit: skrivefeil
Vis hele sitatet...
Du kan ikke si det er bullshit når flubromazolam ikke står på lista. Flubromazolam er diskutert på bluelight og det er der jeg leste at 0,125mg tilsvarte 1mg alprazolam.
Flubromazolam er ikke flubromazepam!
Pillene kommer gjerne i styrke på 1 til 1,5mg, noe som gjør at mange har gått på en kraftig smell, ref. flashback og bluelight for den som er interessert i å lese mer om dette.

Den listen du Trippyking viser til inneholder heller ikke clonazolam også kalt clonitrazolam, et veldig godt derivat av clonazepam(rivotril), 1mg tilsvarer 2mg rivo er min erfaring. 18 timers halveringstid for den som er finner slik info nyttig.

En av flere flubrozolam tråder på flashback.
Sist endret av elDiablow; 18. april 2015 kl. 11:55. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Ser at det blir solgt i form av blottere på div. DNM's, og det er flotte greier
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Noen andre som har erfaringer her? Fikk ordna meg 20 blottere med 250μg hver. Tok 4 stk for 40 min siden. Kjenner jeg er litt trøtt. Hvordan er smaken på disse blotterne? Jeg kjente ikke noe spesiell smak. Kanskje litt kjemisk. Vanskelig for meg å bedømme kvalitet når jeg er innkjørt på benzo.
Vet ikke bedre
Trollanon's Avatar
Sitat av jenspetter93 Vis innlegg
Den står ikke på narkotikalista her heller, og den er vel ikke såå ukjent heller.
Vis hele sitatet...
Vil det si at den kan lovlig innføres eller vil den gå som derivat?
Sist endret av Trollanon; 12. august 2015 kl. 12:27.
Sitat av Djiises Vis innlegg
Vil det si at den kan lovlig innføres eller vil den gå som derivat?
Vis hele sitatet...
Går nok under legemiddeloven. Selv om det ikke står på legemiddellisten, så defineres det som et legemiddel likevel:

Sitat av Lovdata
§ 2.Med legemidler forstås i denne lov stoffer, droger og preparater som er bestemt til eller utgis for å brukes til å forebygge, lege eller lindre sykdom, sykdomssymptomer eller smerter, påvirke fysiologiske funksjoner hos mennesker eller dyr, eller til ved innvortes eller utvortes bruk å påvise sykdom.
Vis hele sitatet...
Sitat av Lovdata
§ 5.Klassifisering av vare i tvilstilfelle

Denne forskrift er ikke til hinder for at Statens legemiddelkontroll også klassifiserer andre varer, stoffer, droger eller preparater som legemidler.1
Vis hele sitatet...
Så du må nok ha resept, kvittering og dokumentasjon på at du har ervervet legemiddelet på lovlig vis.

Men har noen andre som er veldig innkjørt på benzo erfaring med disse? Synes ikke 1mg gjorde noe særlig. Ble litt roligere og trøtt. Skal prøve med 0,5-1mg til litt senere.

Og kan informere at jeg står på 30mg diazepam og 5mg nitrazepam om dagen + at jeg tar rivotril til tider, bare for å gi dere et lite innblikk på hvor tolerant jeg er til benzo.
Sist endret av Mexxy; 12. august 2015 kl. 14:15. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
har hørt at folk med relativt høy benzo-toleranse har blitt helt knocka ut av 500ug av dette potente benzodiazepinet. Tre varsomt om du skal redosere. Kanskje du er mere rusa enn du tror. Har ingen erfaring med disse though.
Er det mulig å dø av overdose på dette benzoet?
Sitat av dronepungen Vis innlegg
Er det mulig å dø av overdose på dette benzoet?
Vis hele sitatet...
Vel, har lest litt rundt på nettet, og flere rapporterer at flubromazolam har barbiturat-effekter. Noen opplevers også stikking i brystet ved moderate doser eller mer, noe jeg også la merke til.

Så skulle ikke forundre meg at grensen til overdose er mye lavere enn med vanlige benzodiazepiner. Men dette er bare spekulasjon fra min side etter å ha lest på andre forum.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Vet noen om dette vil gi positiv på UP hos en LAB?
▼ ... noen uker senere ... ▼
Vil det ha noe og si om det ikke er oppført som narkotika?
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av king123 Vis innlegg
Vil det ha noe og si om det ikke er oppført som narkotika?
Vis hele sitatet...
Godt mulig det ikke defineres som narkotika. Isåfall er det brudd på legemiddelloven, så du slipper ikke unna uansett.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Det er et analog av Triazolam, de har helt lik molekylstruktur, to av Klorid atomene er byttet ut med Brom og Fluor.

Nå er analog biten av definisjonen Narkotika blitt fjernet, Flubromazolam er ikke et eter, ester, salt eller stereoisomer av Triazolam. Benzodiazepiner er heller ikke nevnt som gruppe i Narkotikaloven.

Det vil gå under definisjonen legemiddel, og de vil vel kontrollere import av det ved å forespørre resept, noe ingen har og effektivt gjøre ulovlig.

Hva slags reaksjon man får kan man bare spekulere i, før fikk legemiddelovbrudd bare en skriftlig beskjed om å forevise resept ellers ble sendingen returnert/destruert. Men avhengig av personens møte med myndighetene tidligere kan man få sterkere reaksjoner.
Sist endret av Dodecha; 24. desember 2015 kl. 13:47.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Jeg kjenner veldig godt til det.
Pleide å spise det litt selv da jeg fikk det igjennom tollen.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Sitat av gonzorocker Vis innlegg
I Sverige så är den bästa RC benson, men här i Norge verkar ingen känna till den? Hur kommer det sej?
Vis hele sitatet...
Flubrozolam er den fineste benzoen jeg vet om.. og den verste. OD er utrolig lett som flere nevner her, utrolig potent. MEN det virker som den toleransen som bygges opp, aldri går ned igjen. Da snakker jeg ikke bare om flubrozolam, men toleransen for all annen benzo ender opp skyhøy. Brukte flubrozolam bare to uker(i strekk), og etter et år uten noe benzo inntak er fortsatt toleransen like forbanna høy. Men såklart.. alt er inviduelt men lest om andre med lik erfaring.