Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 746
Hey.

Jeg stter sammen en media-centre PC med noen gamle deler og trenger et hovedkort som fungerer med min gamle i7 2600. Må være Mini-ITX, og Wifi er et pluss. Noen som vet hvor jeg kan få tak i et rimelig ett?
Har ikke klart å finne noe som er z68 eller z77..

Har funnet dette: men er usikker på om det er noe å stole på http://www.prisjakt.no/product.php?e=954113
Sist endret av Claryn; 9. juni 2015 kl. 11:13. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Intel er bra saker :-)
Kan sortere litt til på prisjakt, ser ut som multicom har, men ikke på lager. Gigabyte hovedkort generelt skal jeg ikke uttale meg om, men jeg har et GB hovdekort med 775 socket som var det eneste dem hadde på komplett da jeg handlet det og jeg er ikke fornøyd med det. Kødd med drivere, bluescreens, ingen lyd etter hybernate, må ha kablet tastatur for å kunne bruke det før windows har lastet ferdig.. Kommer nok aldri til å handle Gigabyte igjen selv, men som tidligere nevt så kan jeg være av de få som har fått noe som ikke holder standard og at de generelt leverer gode kort. Ikke vet jeg, men kommer uansett ikke til å kjøpe gb igjen.