Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  919 301940
Jeg ser at det har kommet mange slike tråder i det siste, hvor folk spør etter spill de spillte da de var yngre, som de har glemt navnet på. Derfor tar jeg initiativet til å lage en «Hvilket spill er dette?»-tråd, hvor folk kan spørre om noen vet hvilket spill de mener. Dette er også for å holde det mer oversiktlig, da det florerer med forskjellige "Hvilket spill er dette" tråder.

Tråden går selvfølgelig ut på det samme som de andre "Den store *hvilken sang/film*" trådene.

Prøv å hold posten din ryddig, og prøv å få med disse tingene:

  • Hva går spillet ut på
  • Hvilken plattform
  • 2D/3D?
  • Når spillte du det sist?

Håper posten blir til nytte for andre!

-Viva la sk33to
Sist endret av meitemark; 19. juni 2011 kl. 02:02.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Det er et mario spill til Nintendo 64.
Du går runt i en 3d verden og gjør ting.
Mange oppdrag og om jeg husker riktig så går du inni dører inni et slott for å komme til oppdraga.
Målet er å redde Peach.

Husker ikke hva spillet heter, og jeg må bare finne det
Sitat av stick dude Vis innlegg
Det er et mario spill til Nintendo 64.
Du går runt i en 3d verden og gjør ting.
Mange oppdrag og om jeg husker riktig så går du inni dører inni et slott for å komme til oppdraga.
Målet er å redde Peach.

Husker ikke hva spillet heter, og jeg må bare finne det
Vis hele sitatet...
http://en.wikipedia.org/wiki/Super_Mario_64

Kan vi også bli enig om at vi ska ihvert PRØVE å google før vi spør?..
skatespill med sinnsykt mange bra sanger, ps1. Ikke tony hawks, 80tallsrap, sugarhill gang osv.
Sist endret av hakipaki; 21. november 2009 kl. 23:32.
Sitat av hakipaki Vis innlegg
skatespill med sinnsykt mange bra sanger, ps1. Ikke tony hawks, 80tallsrap, sugarhill gang osv.
Vis hele sitatet...
Threasher - Skate and destroy?

http://bulk.destructoid.com/ul/90048-bargain-bin-laden-38-thrasher-skate-and-destroy/image_3-468x.jpg
Sitat av Elemental Vis innlegg
http://en.wikipedia.org/wiki/Super_Mario_64

Kan vi også bli enig om at vi ska ihvert PRØVE å google før vi spør?..
Vis hele sitatet...
Du valgte og tro at det ikke var ironi i innlegget hans? Jeg var selv usikker.
Heihei! Jeg har glemt navnet på ett spill. Det handler om en fyr, som kommer til en by, der blir han rana, og fikk alle sine eiendeler stjålet. Han går til den lokale "Puben" for å forhøre seg om hvem som kan ha gjort dette. Der får han vite at det var nok de som bodde i kloakken. Det var liksom en "verden" under denne byen her da. Også drar han ned i kloakken.. Dette er liksom starten av spillet da. Noen som kan hjelpe meg?
Prøver her også jeg da:
Savner et spill til Super Nintendo. Var et wrestling spill, eneste jeg husker skikkelig er en klovn som kunne slå folk flat med hammer. Tenker spillet er en 15 år gammelt omtrent. Det var også mulig å gå utenfor wrestlingringen og slåss der. Noen som vet hvilket spill jeg tenker på? Vet det ikke er mye å gå på...

http://www.youtube.com/watch?v=tSlg6qaxxsQ&feature=fvw
Mener å huske melodien rundt 15 sekunder ble spilt når klovnen gikk på i spillet.

Er ikke Clayfighter eller Hammerlock Wrestling.
Hva går spillet ut på?
Rusler rundt med en blond dude og et slags dyr, lilla eller rosa dyr tror jeg.
Har googla alt jeg kan komme på, tror dyret heter Bogo eller Pogo ELNS.

Simpelt spill der du bruker musa til å klikke deg rundtomkring og for å plukke opp items. Tror jeg husker at du må plukke opp noe druer en gang, freshe lilla druer!

Hvilken plattform
PC
2D/3D?
2D som jeg kan huske, kanskje 3D?
Når spillte du det sist?
Spilte det for 5-6-7 år siden.

Har hørt rundt på forskjellige forum men finner ingenting... noen som husker så langt?
Jeg leter etter 3 spill jeg spilte da jeg var en liten gnom:P

Det første spillet er et snøskuter spill hvor man kjører kappløp og gjør awsome triks. Man kunne kjøre på kaniner for ekstra poeng. husker også at Rob Zombie's Dragula var med på spillet. Spillet er på PS1 og er et 3D spill. Spilte det sist for mange herrens år siden sikkert 6-8 år siden.

Det andre spillet er et bil spill hvor du kjørte små radiostyrte biler og i kappløpene kunne du kjøre gjennom ''porter'' og etter hvert som du fikk forskjellige farger på ''portene'' fikk du forskjellige power-ups. Spillet er også på PS1 og det er i 3D. Spilte det for ca. 5-6 år siden.

Det siste spillet jeg leter etter er det jeg lengter mest etter. Spillet begynte med to personer på en båt/skute som sto og snakket i en evighet. Der etter gikk den ene av båten, han hadde hvite klær tror jeg og husker jeg ikke feil et sverd også, og gikk rundt på ei slags øy og slåst mot fargede ''klumper''. klarte aldri dette spillet helt. dette spilte jeg bare på en demo og når jeg døde kom det et klipp hvor han andre seilte bort fra øya inn i sol nedgangen. Dette var 3D,tror jeg og var nokk en gang på PS1. spilte dette for omtrent 8-9 år siden.

Takker på forhånd for svar og håper virkelig jeg får svar.
Sist endret av Quix; 28. november 2009 kl. 19:11.
Ok slenger meg på her:

* Hva går spillet ut på

Du er en / to figurer på en flåte som seiler neddover en elv mens du dreper "slemminger" på land og andre flåter. Du kunne få powerups og masse feite våpen
* Hvilken plattform
SNES
* 2D/3D?
2D veldig anime inspirert
* Når spillte du det sist?
10 - 11 år sia
Sist endret av BuzzR; 28. november 2009 kl. 19:56.
Husker jeg hadde en spillt engang for lenge siden. det het MIA, altså Missing In Action. Det var et helikopter spill fra 2. verdenskrig. Hvor du kontrollerte et helikopter og gjorde diverse oppdrag osv. Husker jeg hadd cd-platen en plass og men den forsvant ;s i tilegg. så funka den bare på 98/2000. Noen som har den ? med mulighet for og rippe ? eller veit hvordan jeg kan få spillt spillet ? Visst jeg skulle være så heldig og finne igjen spillet;p
Sitat av Tardenturd Vis innlegg
Heihei! Jeg har glemt navnet på ett spill. Det handler om en fyr, som kommer til en by, der blir han rana, og fikk alle sine eiendeler stjålet. Han går til den lokale "Puben" for å forhøre seg om hvem som kan ha gjort dette. Der får han vite at det var nok de som bodde i kloakken. Det var liksom en "verden" under denne byen her da. Også drar han ned i kloakken.. Dette er liksom starten av spillet da. Noen som kan hjelpe meg?
Vis hele sitatet...
http://en.wikipedia.org/wiki/Shadowrun_(SNES) ?
Sitat av Powlair Vis innlegg
Jeg leter etter 3 spill jeg spilte da jeg var en liten gnom:P

Det første spillet er et snøskuter spill hvor man kjører kappløp og gjør awsome triks. Man kunne kjøre på kaniner for ekstra poeng. husker også at Rob Zombie's Dragula var med på spillet. Spillet er på PS1 og er et 3D spill. Spilte det sist for mange herrens år siden sikkert 6-8 år siden.

Det andre spillet er et bil spill hvor du kjørte små radiostyrte biler og i kappløpene kunne du kjøre gjennom ''porter'' og etter hvert som du fikk forskjellige farger på ''portene'' fikk du forskjellige power-ups. Spillet er også på PS1 og det er i 3D. Spilte det for ca. 5-6 år siden.

Det siste spillet jeg leter etter er det jeg lengter mest etter. Spillet begynte med to personer på en båt/skute som sto og snakket i en evighet. Der etter gikk den ene av båten, han hadde hvite klær tror jeg og husker jeg ikke feil et sverd også, og gikk rundt på ei slags øy og slåst mot fargede ''klumper''. klarte aldri dette spillet helt. dette spilte jeg bare på en demo og når jeg døde kom det et klipp hvor han andre seilte bort fra øya inn i sol nedgangen. Dette var 3D,tror jeg og var nokk en gang på PS1. spilte dette for omtrent 8-9 år siden.

Takker på forhånd for svar og håper virkelig jeg får svar.
Vis hele sitatet...

Tror jeg kjenner igjen de 2 siste spillene du never.

Det andre spillet du never er vel et spill man kjører litt "spesielle" biler om jeg husker riktig, er ikke vanlige biler. Kjører vel også i en slags dal om jeg husker rett.

Det siste spillet du nevner tror jeg er et spill om Sinbad Sjøfareren. mener spillet heter noe med Sinbad.

Husker desverre ikke mer, men håper dette kan være til mer info. til andre folk som leser. Om det er de spilla du tenkte på da
Sitat av paverye Vis innlegg
Tror jeg kjenner igjen de 2 siste spillene du never.

Det andre spillet du never er vel et spill man kjører litt "spesielle" biler om jeg husker riktig, er ikke vanlige biler. Kjører vel også i en slags dal om jeg husker rett.

Det siste spillet du nevner tror jeg er et spill om Sinbad Sjøfareren. mener spillet heter noe med Sinbad.

Husker desverre ikke mer, men håper dette kan være til mer info. til andre folk som leser. Om det er de spilla du tenkte på da
Vis hele sitatet...
Fant ut hva spillene heter

1. Sled Storm
2. Buggy
3. Terra Incognita

Men jeg takker for forsøket
Sitat av Powlair Vis innlegg
Fant ut hva spillene heter

1. Sled Storm
2. Buggy
3. Terra Incognita

Men jeg takker for forsøket
Vis hele sitatet...
Var faktisk Terra Incognita jeg tenkte på, bare blanda emd navn og hukommelse.

Husker det godt selv, så takk for at du kom på hva det het
Sitat av Zepplin Vis innlegg
Prøver her også jeg da:
Savner et spill til Super Nintendo. Var et wrestling spill, eneste jeg husker skikkelig er en klovn som kunne slå folk flat med hammer. Tenker spillet er en 15 år gammelt omtrent. Det var også mulig å gå utenfor wrestlingringen og slåss der. Noen som vet hvilket spill jeg tenker på? Vet det ikke er mye å gå på...

http://www.youtube.com/watch?v=tSlg6qaxxsQ&feature=fvw
Mener å huske melodien rundt 15 sekunder ble spilt når klovnen gikk på i spillet.

Er ikke Clayfighter eller Hammerlock Wrestling.
Vis hele sitatet...
http://www.gametrailers.com/user-mov...es-part/154185
Videon viser gameplay fra:
1. WWF Super WrestleMania
02. WWF Royal Rumble
03. WWF Raw
04. WWF Wrestlemania The Arcade Game
05. WCW Super Brawl Wrestling
06. Saturday Night Slam Masters
07. Natsume Championship Wrestling
08. Hammerlock Wrestling (AKA Wrestle & Romance)

Det er ikke en av de?

Sitat av Tardenturd Vis innlegg
Heihei! Jeg har glemt navnet på ett spill. Det handler om en fyr, som kommer til en by, der blir han rana, og fikk alle sine eiendeler stjålet. Han går til den lokale "Puben" for å forhøre seg om hvem som kan ha gjort dette. Der får han vite at det var nok de som bodde i kloakken. Det var liksom en "verden" under denne byen her da. Også drar han ned i kloakken.. Dette er liksom starten av spillet da. Noen som kan hjelpe meg?
Vis hele sitatet...
# Hvilken plattform
# 2D/3D?
# Når spillte du det sist?
Takk takk Widow, WWF Wrestlemania var riktig
Gammelt flyspill.

Man kjørte modellfly rundt i et hus. Enten Axis, eller Allied.. Husker ikke... 3d third person spill.

Man kunne fly rundt i huset, opp trapper osv osv, skyte på lysbrytere for å skru på lyset. Målet var å skyte ned ett gitt antall fiender + å hente lim, blueprints og et flygemerke..

any1?

Tnx
Dvergen
Sist endret av Dvergen; 4. desember 2009 kl. 21:32.
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av Dvergen Vis innlegg
Gammelt flyspill.

Man kjørte modellfly rundt i et hus. Enten Axis, eller Allied.. Husker ikke... 3d third person spill.

Man kunne fly rundt i huset, opp trapper osv osv, skyte på lysbrytere for å skru på lyset. Målet var å skyte ned ett gitt antall fiender + å hente lim, blueprints og et flygemerke..

any1?

Tnx
Dvergen
Vis hele sitatet...
Airfix Dogfight.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Husker ikke hva dette spillet heter. Er ikke helt sikker hvilken konsoll det er på:

http://www.fayoume.com/vb/imgcache2/9130.gif

Ingen? :'(
C'moooon. Det er viktig! Elsket dette spillet men husker ikke hva det heter.
nei!!!! Så bilde og gikk; ååja, det der er jo ...... fanden, hva var det det het igjen!
Sitat av Powlair Vis innlegg
Husker ikke hva dette spillet heter. Er ikke helt sikker hvilken konsoll det er på:

http://www.fayoume.com/vb/imgcache2/9130.gif

Ingen? :'(
Vis hele sitatet...
Det der er Beetle Crazy Cup, eller noe som ligner litt for mye.
http://jaquetteworld.chez-alice.fr/images/cd_jeux/Beetle_Crazy_Cup-Front.jpg
▼ ... noen uker senere ... ▼
Hei.
For noen år siden (90-tallet) hadde jeg et spill designet for å lære å skrive med Touch-metoden. Mener å huske at det kjørte i DOS. (Hadde iallefall Win95 og 98 i den perioden)
Ord og bokstaver falt nedover skjermen, og målet var å skrive ordene riktig, før tiden gikk ut og ordet forsvant fra skjermen. Vanskelighetsgraden stiger gradvis (fart og antall ord).
Når du gjør feil dukker det opp en djevel som ler av deg.
Har googlet litt og ikke funnet noe. Kanskje noen av de "eldre" brukerne av NFF vet noe?
Det var vell ikke Drillpro Touch? Husker vi brukte det på barneskolen for å lære å skrive med touch. Er egentlig et dritt-program. Skrev kjempe fort men etter et halvt år med touch hadde jeg fucka opp skrivinga mi fullstendig.
Sitat av Powlair Vis innlegg
Det var vell ikke Drillpro Touch? Husker vi brukte det på barneskolen for å lære å skrive med touch. Er egentlig et dritt-program. Skrev kjempe fort men etter et halvt år med touch hadde jeg fucka opp skrivinga mi fullstendig.
Vis hele sitatet...
Ikke samme interface.
Mener å huske at det var svart og rødt, men kan huske galt.
Det var også en djevel som poppet frem når du gjør feil.
Kom igjen, NFF. Jeg vet du vet.
Sitat av Powlair Vis innlegg
Jeg leter etter 3 spill jeg spilte da jeg var en liten gnom:P

Det første spillet er et snøskuter spill hvor man kjører kappløp og gjør awsome triks. Man kunne kjøre på kaniner for ekstra poeng. husker også at Rob Zombie's Dragula var med på spillet. Spillet er på PS1 og er et 3D spill. Spilte det sist for mange herrens år siden sikkert 6-8 år siden.

Det andre spillet er et bil spill hvor du kjørte små radiostyrte biler og i kappløpene kunne du kjøre gjennom ''porter'' og etter hvert som du fikk forskjellige farger på ''portene'' fikk du forskjellige power-ups. Spillet er også på PS1 og det er i 3D. Spilte det for ca. 5-6 år siden.

Det siste spillet jeg leter etter er det jeg lengter mest etter. Spillet begynte med to personer på en båt/skute som sto og snakket i en evighet. Der etter gikk den ene av båten, han hadde hvite klær tror jeg og husker jeg ikke feil et sverd også, og gikk rundt på ei slags øy og slåst mot fargede ''klumper''. klarte aldri dette spillet helt. dette spilte jeg bare på en demo og når jeg døde kom det et klipp hvor han andre seilte bort fra øya inn i sol nedgangen. Dette var 3D,tror jeg og var nokk en gang på PS1. spilte dette for omtrent 8-9 år siden.

Takker på forhånd for svar og håper virkelig jeg får svar.
Vis hele sitatet...



1. "Sled Storm"?

2. "Re-volt"?

Dette spillet er laget av Net Yaroze, et ganske bra spill! Net Yarozee finnes på noen ps1 demo disker, man kan sikkert få skaffet dem på nettet. Jeg hadde den for litt siden og koste meg med de klassikerne fra Net Yaroze med emulator. Husker ikke hvor jeg fant den da...

http://www.youtube.com/watch?v=vBFyIP8yGpM Dette er spillet iallefall!
Sist endret av Bruskork1; 5. januar 2010 kl. 07:26.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Har et spill jeg leter etter. Du kjører motorsykkel, på et stort åpent landskap, som en ørken og du kan kjøre opp på et fjell, men hvis du kjører for langt innover blir du sprengt tilbake til start.
Det er egentlig alt jeg husker, håper noen kan hjelpe meg!

Et spill til:
Du kjører bil og racer mot andre, på en rød bane (minner om lava), du kan kjøre over folk, og du har våpen så du kan skyte. Det er 2D, og hadde 16års grense
Sitat av trauMa Vis innlegg
Har et spill jeg leter etter. Du kjører motorsykkel, på et stort åpent landskap, som en ørken og du kan kjøre opp på et fjell, men hvis du kjører for langt innover blir du sprengt tilbake til start.
Det er egentlig alt jeg husker, håper noen kan hjelpe meg!
Vis hele sitatet...
Motocross madness
For ett par år siden så lånte jeg noen spill av en kompis av stefaren min.
På det spillet som jeg leter etter nå kunne man være på en måte to personer men på en måte en person, altså to versjoner av en person.
Den ene versjonen var en svart politimann, bola som fy med solbriller og hele pakka.
Den andre versjonen var samme duden bare uten hud og muskler (bare skjellettet altså) på overkroppen, og ett lys stappa inn i brystkassa.

spillet minner litt om man hunt i og med at du kan drepe folk med spikerpistol og ting man finner, kunne foreksempel spikre fast en fyr til veggen og slå han ihjel.

Vet noen hvem spill jeg snakker om?
I am in need of help from higher powers than myself! (altså høyere enn ! par og 70)
Sitat av trauMa Vis innlegg
Har et spill jeg leter etter. Du kjører motorsykkel, på et stort åpent landskap, som en ørken og du kan kjøre opp på et fjell, men hvis du kjører for langt innover blir du sprengt tilbake til start.
Det er egentlig alt jeg husker, håper noen kan hjelpe meg!

Et spill til:
Du kjører bil og racer mot andre, på en rød bane (minner om lava), du kan kjøre over folk, og du har våpen så du kan skyte. Det er 2D, og hadde 16års grense
Vis hele sitatet...
Temmelig sikkert på at spill nummer en der er Motorcross madness.

EDIT: en som hadde nevnt det for et par poster siden.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Heisann!

Leter etter et 2D-spill til PC der man er en mann med svart hår og grønn t-skjorte som bærer overdimensjonerte våpen og dreper rare skapninger (noen av de ruller bortover bakken hvis jeg ikke tar helt feil). Husker spesielt en scene hvor man skulle hoppe oppetter verandaene på en svær blokk for så og kunne hoppe hele veien ned uten å dø. Sist jeg spilte det må ha vært rundt 96', men tror det er fra tidlig 90-tallet. Navnet på spillet mener jeg var navnet på hovedpersonen.

Beklager, men dette er faktisk det eneste jeg husker (eller greier å sette ord på) Har gått å fundert på hva i all verden det het for noe i månedsvis nå, så hadde vært evig takknemlig hvis noen vet.
Husker et bilspill. Man kjørte mange forskjellige Dodge Viper's. Man kunne vrake bilen ved å hoppe. Husker igrunn ikke mer.

Hadde det på pc'en en stund, rundt 2001 Har lett litt, uten å finne tittel eller info
Det er et bilspill i 2D, og man ser ovenifra akkurat som på Flåklypa, bare at du kan oppgradere bilene med våpen og kjøpe nye og bedre biler etter vert.
Sist eg spillte det er 7-8+ år siden kanskje, og det var på data.
Sitat av Husemann Vis innlegg
Husker et bilspill. Man kjørte mange forskjellige Dodge Viper's. Man kunne vrake bilen ved å hoppe. Husker igrunn ikke mer.

Hadde det på pc'en en stund, rundt 2001 Har lett litt, uten å finne tittel eller info
Vis hele sitatet...
Fant det! Tok 3 sekunder
Sitat av Husemann Vis innlegg
Fant det! Tok 3 sekunder
Vis hele sitatet...
Del det med oss? :P
Sitat av Viva La sk33to Vis innlegg
Del det med oss? :P
Vis hele sitatet...
Viper Racing.
Racingspill med Doge Viper som eneste bil, der man kan style og kjøre, tror jeg det var :P
Sitat av Styl1sh Vis innlegg
Det er et bilspill i 2D, og man ser ovenifra akkurat som på Flåklypa, bare at du kan oppgradere bilene med våpen og kjøpe nye og bedre biler etter vert.
Sist eg spillte det er 7-8+ år siden kanskje, og det var på data.
Vis hele sitatet...
Death Rally kanskje? husker det var dritkult ^^
Hva går spillet ut på: Att man er en hund og går runt å samler på bein, först er man på en bondegård men man kan gå in til en by. (Ikke 101Dalmantinere) Man kunne lukte etter hundepiss, det var ett ganske fritt spill. Ganske morro. I byen er det en kjött butikk man ikke kunne gå in i.
Hvilken plattform: PS2
2D/3D? : 3D
Når spillte du det sist? Når jeg var 12-13.
BAD MOTHERFUCKER
Tomacco's Avatar
Sitat av Kk-f Vis innlegg
Hva går spillet ut på: Att man er en hund og går runt å samler på bein, först er man på en bondegård men man kan gå in til en by. (Ikke 101Dalmantinere) Man kunne lukte etter hundepiss, det var ett ganske fritt spill. Ganske morro. I byen er det en kjött butikk man ikke kunne gå in i.
Hvilken plattform: PS2
2D/3D? : 3D
Når spillte du det sist? Når jeg var 12-13.
Vis hele sitatet...


"Dogs life"
Sitat av skepsis Vis innlegg
Death Rally kanskje? husker det var dritkult ^^
Vis hele sitatet...


Tror kanskje det kan være det ja, laster ned nå. =o
edit kjem
Et PS1 spill i 3D. Spilte kun demoen. Handlet om en Joker/narr som gikk rundt og løste gåter og slost mot rare vesen.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Så, jeg satt og så på animal planet der det gikk et program om hvordan løver og lignende jakter osv..
så kom jeg til å tenke - åå, hvor kult ahdde det ikke vært å lagd et spill der man er inne i løven, jakter, drikker vann, lister seg innpå og hersker over løveterritoriet!

Så kom jeg på... DEt finnes jo! fikk et flashback av et vagt minne av 90 tallet, og et dos spill som min eldre bror installerte fra en av disse windows 95 platene, som innholdte spill. og fikk veldig lyst til å spille dette igjen!

Nå har jeg søkt på google, men får bare frem spill som heter Lion og Wolf. og dette er "sim" type spill, men det jeg husker spilte man løven fra 1 persons view.

Om noen kunna fisket opp ett navn eller noe til meg? skal jeg bende over... Heeelt over D:
Zoo tycon? der kan man styre løvene og andre dyr
nei, igjen er det er 3 persons spill:P her snakker jeg om type "counter strike vs bots" bare med løver i stede for?:P om du tar den.. Du er en løve, du må jakte på mennesker for å overleve, drikke vann for å få mere liv, spise kjøtt for å bli sterkere:P husker bare at dette var uendelige timer med lett underholdning
Sitat av Powlair Vis innlegg
Et PS1 spill i 3D. Spilte kun demoen. Handlet om en Joker/narr som gikk rundt og løste gåter og slost mot rare vesen.
Vis hele sitatet...
Pandemonium / Pandemonium 2!

Takk for at du bringer frem barndomsminner!