Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 2377
Anonym bruker
"Sammen Lemen"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei

Har fått tak i et par av disse tablettene, har tatt 40mg tidligere men da ble jeg liggende og klø over hele kroppen hele natten Lurer derfor på om det vil funke å dele disse i to og at hver blir ca 20mg da?
Da burde du isåfall svelge unna, minnes mine 15MG blei helt gummi når jeg delte de
Det vil funke helt fint, vær bare obs på at for noen kan 40 mg oxycodon være dødelig, og når du deler pillen ødelegger du depot effekten og vil få raskere opptak. Så dersom du er opiat naiv ville jeg tenkt meg om noen ganger før jeg delte og spiste begge på en gang. Tar du derimot den ene halve, eller knuser og spiser\snorter pulveret skal du være godt innafor "trygg" dose. En obligatorisk pekefinger : Oxy er ett av de sterkeste opiatene og det er ikke å anbefale å drive daglig bruk med dem, da sniker det seg fort inn en avhengighet du gjerne vil være foruten. Det er også en tendens å være farlig godt å leke med disse tunge opiatene så for din egen del vær forsiktig og bruk med måte.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Reltebon er så nært OxyCodone du kommer. Samme virkestoff, samme effekt. Har tygget disse et par måneder da det var tomt for ekte OxyCodone. Ble like høy som med Codone, bare jeg knuste de og fordelte i Rizzla
Sist endret av Hestor95; 12. mars 2019 kl. 01:24.
Anonym bruker
"Kvalm Ringsel"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Tok å delte opp en 40mg (depot)i 4 omtrent like deler, ventet et par timer mellom jeg tok en bit, ble i heftigste laget etter den siste. Fikk en voldsom puls å frika litt ut. Så vær forsiktig med oxycondone!! Prøvde senere en kapsel på 10 mg, det funket bedre, aufori så det holdt.
Ja, Oxy er helvettes sterkt! 20 mg er mer enn nok for å oppnå himmelriket av eufori!
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Lite som slår når man er opiat-naiv (null toleranse) og starte dagen med et par 15mg sammen med kaffen og frokosten :> Smooth sailing store deler av dagen og kvelden. Også gir den seg etter ca 9-12 timer med summing, da jeg selv sliter med å sovne på opiater generelt sett passer dette fint. Men helvetes avhengighetsskapende, så vær forsiktig. Har ikke kjent på abstinensene selv men nå kjøper jeg kun for 1-2 dagers bruk også lar jeg det som regel ligge minst et par uker før jeg henter fler. Har nemlig merket når jeg kjøpte nok til å holde det gående i 4 dager, vel da holdt det gående til det var tomt. Hence mindre kjøp, mindre bruk.

Til spørsmålet ditt som har blitt besvart tidligere også bekrefter jeg at depoteffekten OFTE blir redusert når pillen deles da den ikke er laget for å bli delt. Og man trenger ikke mer enn en 10-20mg for å kjenne ganske god eufori når det kommer til IR (instant release) eller knust depot Selv tar jeg 2 depot med kaffen på morningen, skal jeg ha mer får jeg ta 5mg IR for å justere på formen fra rydding/spilling til noddings<3