Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 208
Anonym bruker
"Fortrolig Seihval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har spist tilsammen 2x20mg's Metadon iløpet av et døgn nå, å har lyst å ta sub som jeg har liggende fordi jeg ikke merket noe rus på Metadon i det hele tatt, men å holde øya oppe klarte jeg ikke, men jeg leste ett sted at man kan få krampe anfall hvis man tar sub etter metadon, men metadon etter sub var greit... Er dette sant? Tok siste dose metadon på 10mg for ca 4-6 timer sia.
Nykter rusavhengige
iamaddict's Avatar
Ja det er sant. Du får frossen... Kroppen kaster deg opp og ned i temperatur og du får skjelvinger. Veldig ubehagelig når du ikke veit hvorfor. Kan tror du skal dø.

På heroin pleier jeg å kunne ta sub et par timer etter siste inntakt. Halveringstid på metadon er noe høyere.

Kanskje etter 6 timer hadde jeg prøvd med 1 mg for å se om jeg fikk noe reaksjon. Har du mere full agonist opiater i tilfelle du skulle få frossen? *Evt ta å sov litt. Våkn opp å ta subbene.
Sist endret av iamaddict; 1 uke siden kl. 09:10. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.