Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 2406
Hei, jeg har en tom Molotow Burner tusj som jeg har fylt med OTR.901 Soultip Paint, men det virker som malingen er for tykk for at tusjen skal skrive ordentlig. Hva er den beste metoden for å tynne ut malingen? Og ja jeg har prøvd å "roughe" opp niben en god del og det hjalp ikke mest.
Anonym bruker
"Arbeidende Bergnebb"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
OTR.901 er alkoholbasert og kan derfor blandes ut med isopropanol.
Det funker også å blande ut med annet tynt blekk man har liggende, så lenge det er alkoholbasert og man rister godt.

Et annet tips for å få bedre flow er å bruke en skalpell til å kutte en + i niben, så flyter det enklere igjennom
WileMedia
Trådstarter
27 4
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
OTR.901 er alkoholbasert og kan derfor blandes ut med isopropanol.
Det funker også å blande ut med annet tynt blekk man har liggende, så lenge det er alkoholbasert og man rister godt.

Et annet tips for å få bedre flow er å bruke en skalpell til å kutte en + i niben, så flyter det enklere igjennom
Vis hele sitatet...
Takk for hjelpen