Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 3061
Hei
Jeg vet ikke helt hvor jeg skulle putte denne tråden så jeg puttet den i diskusjonstråden

Jeg lurer på hvis jeg kjøper et spendon kort. Vil jeg da kunne fylle min Paypal konto med disse pengene?
Jeg har iallefall betalt fakturaer hos paypal, og handlet i nettbutikker som bruker paypal som betalingsløsning med slikt kort.
Den undervurderte
Jepp, jeg bruker det. fyller på mitt spendon også overfører penger til paypal'en
Kortene er vel til engangsbruk, eller kan man fylle på det samme kortet flere ganger?
Sitat av Verilon Vis innlegg
Kortene er vel til engangsbruk, eller kan man fylle på det samme kortet flere ganger?
Vis hele sitatet...
Du kan ikke fylle på Spendon kortet nei.
Vil det si at hvis jeg har, la oss si, tre SpendOn-kort som jeg har brukt tidligere, hvor jeg har 20-30 kr igjen på alle, kan jeg da overføre alle restene inn på PayPal-kontoen min og bruke de på noe som koster 70 kr? Hvis det går, gidder noen å forklare meg nøyaktig hvordan?
Sitat av krJo Vis innlegg
Vil det si at hvis jeg har, la oss si, tre SpendOn-kort som jeg har brukt tidligere, hvor jeg har 20-30 kr igjen på alle, kan jeg da overføre alle restene inn på PayPal-kontoen min og bruke de på noe som koster 70 kr? Hvis det går, gidder noen å forklare meg nøyaktig hvordan?
Vis hele sitatet...
Jeg tror ikke det er mulig å overføre til PayPalen din direkte, nei.
(° ͜ʖ °)
Zyke's Avatar
Du kan opprette en slik doneringsknapp og donere valgfritt beløp til kontoen fra spendon kortene.
Den undervurderte
eller du bare kan legge til kortet som ett av dine ''kort'' på paypal å sette inn penger direkte. det du må gjøre er for at kortet ditt skal bli verifisert av paypal, Send kodeord SPENDON <mellomrom> etterfulgt av de 8 siste sifrene av kortnummeret til 2258, etter du har lakt kortet ditt til, så står det på siste transaksjonen du får på sms verifiseringskoden som du må oppgi til paypal. jeg har gjort det flere ganger, og det funker like bra hver gang