Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 1425
Anonym bruker
"Misunnelig Basilisk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Eventuelt 2.5mg. Det er første gang og jeg veier 50kg. Jeg gruer meg. Har ikke adhd heller. Lurer på hvordan jeg reagerer
Om du gruer deg til det, og du ikke trenger det, hvorfor i huleste gidder du å ta det da..?
Da er det jo bare å droppe det...
Anonym bruker
"Misunnelig Basilisk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Fraktalist Vis innlegg
Om du gruer deg til det, og du ikke trenger det, hvorfor i huleste gidder du å ta det da..?
Da er det jo bare å droppe det...
Vis hele sitatet...
Jeg har autisme og har lest at når man har autisme så hjelper adhd medisiner litt fordi man blir mer pratsom så vil prøve det derfor f. Eks
Hmmm er det pga angst du ikke prater?
1.25mg er meningsløst. Det blir som en kopp kaffe, eller null effekt. Du vil sikkert få mer angst fra sånne lave doser. Ta heller 5mg.
Ufrivillig filosof
Kusetjuv's Avatar
Støtter det han ene sier her, 1.25 mg er ekstremt lite og vil ikke gi deg rus i det hele tatt. Jeg har selv gitt dama 5mg og ho merka ikke mye utenom en svak følelse av energi på oppturen. Vi snakker om 0,00125g med amfetamin.
Anonym bruker
"Reflektert Mare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Kusetjuv Vis innlegg
Støtter det han ene sier her, 1.25 mg er ekstremt lite og vil ikke gi deg rus i det hele tatt. Jeg har selv gitt dama 5mg og ho merka ikke mye utenom en svak følelse av energi på oppturen. Vi snakker om 0,00125g med amfetamin.
Vis hele sitatet...
Tror ikke TS er ute etter rus bare bli litt mer pratsom.
Anonym bruker
"Misunnelig Basilisk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Jeg merket ingen ting av 1.25mg nei. Men skal prøve å ta 2.5mg imorgen før jeg drar u
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Tror ikke TS er ute etter rus bare bli litt mer pratsom.
Vis hele sitatet...
Man får ikke rus av 5mg.

Terskel dose er 2.5mg.
Lett dose er 5-10mg.
Vanlig dose er 10-20mg.
Stor dose er 20-40mg.
Anonym bruker
"Misunnelig Basilisk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av UngOgDumN Vis innlegg
Man får ikke rus av 5mg.

Terskel dose er 2.5mg.
Lett dose er 5-10mg.
Vanlig dose er 10-20mg.
Stor dose er 20-40mg.
Vis hele sitatet...
Hva er forskjellen på å ta amfetamin som rus vs som vanlig? Er det bare dosen? For rus så må man ha stor dose 20 til 40?
Man må opp i dose for å bli rusa ja, uten toleranse kjenner du sikkert noe på 10mg+ ved attentin men med gateamf må du sikkert opp i 30-50mg uten toleranse. Egentlig ganske ubehagelig å gå speeda så det er ikke å anbefale. Den beste "rusen" ved amfetamin får man ved medisinsk bruk. Nå varer attentin ofte endel kortere enn gateamf.
Anonym bruker
"Moden Bever"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Med tanke på at du har har autisme, og virker oppegående å at du vil ha adhd meds for å kunne snakke med folk/holde en samtale er en av di bedre grunnene jeg har hørt både her på forumet og i miljøet.

Ettersom du har autisme burde du prøve noe som er depot (bare min mening, gjør akkuratt hva du vil)

F.eks Aduvanz, som et depot er en utrolig ren og god adhd medisin, som har virkestoffet Lisdeksamfetamin det er noe som fungerer ekstremt bra, mange, inkl meg foretrekker den over speed (gateamf), og andre adhd meds

Ikke minst, så et det veldig trygt, skånsomt mot mage å det kødder ikke med psyken din på sammr level som alle di andre nevnte.


Håper dette var til noe hjelp, å ja- jeg snakker av erfaring.
Anonym bruker
"Moden Bever"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av NokErNok Vis innlegg
Man må opp i dose for å bli rusa ja, uten toleranse kjenner du sikkert noe på 10mg+ ved attentin men med gateamf må du sikkert opp i 30-50mg uten toleranse. Egentlig ganske ubehagelig å gå speeda så det er ikke å anbefale. Den beste "rusen" ved amfetamin får man ved medisinsk bruk. Nå varer attentin ofte endel kortere enn gateamf.
Vis hele sitatet...

Helt enig der, om man har tilgang til reseptbelagt adhd medisin, så er det aller best.

Og gateamf er en svært dårlig ide, det er "skittent" og noe du ikke burde bruke. Jeg brukte i ca 10 år; og har en stor variasjon av helseproblemer og dårlig psykisk helse.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Med tanke på at du har har autisme, og virker oppegående å at du vil ha adhd meds for å kunne snakke med folk/holde en samtale er en av di bedre grunnene jeg har hørt både her på forumet og i miljøet.

Ettersom du har autisme burde du prøve noe som er depot (bare min mening, gjør akkuratt hva du vil)

F.eks Aduvanz, som et depot er en utrolig ren og god adhd medisin, som har virkestoffet Lisdeksamfetamin det er noe som fungerer ekstremt bra, mange, inkl meg foretrekker den over speed (gateamf), og andre adhd meds

Ikke minst, så et det veldig trygt, skånsomt mot mage å det kødder ikke med psyken din på sammr level som alle di andre nevnte.


Håper dette var til noe hjelp, å ja- jeg snakker av erfaring.
Vis hele sitatet...
Har du prøvd større doser aduvanz? Slipper en nedtur pp ?
Jeg vil si, start med 1.25 mg, de som sier her at de ikke merket noe kan ha høy toleranse fra andre stimulanter på samme reseptorer. Jeg får veldig merkbar effekt på attentin av 1.25 til 2.5 mg. Fordi jeg bruker lite stimulanter.

Mye bedre å golde dosene lave. Du kan redosere etterhvert om du trenger det.

Det kan være smart å ha noen øvelser for å roe nervene om du skulle få angst.

Når jeg bruker stimulanter liker jeg å ha teanin eller taurin tilgjengelig da jeg får mindre jitters og føler meg bedre. Noen bruker benzo, men stay away.

Attentin er et fantastisk verktøy fra tid til annen, men kan være vanedannende.