Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1976
Er det noen legal walls i oslo-området? Vet om Thorsovveggen, skateparken og hausmania, men jeg går ut ifra at det er noen andre ett eller annet sted i hovestaden
@Turbolego satt opp domene http://finnvegg.no for noen år siden. Ser at det har ikke vært mye aktivitet på den i det siste. Men det går an å sette inn en request der, så kan det tenkes at turbolego kan promotere den litt.
WileMedia
Trådstarter
Sitat av 0xFF Vis innlegg
@Turbolego satt opp domene http://finnvegg.no for noen år siden. Ser at det har ikke vært mye aktivitet på den i det siste. Men det går an å sette inn en request der, så kan det tenkes at turbolego kan promotere den litt.
Vis hele sitatet...
Ok, det skal jeg sjekke, vet bare om siden legal-walls.net som bare har tre lovlige i Oslo-området. Tusen takk for tipset!
Det er bare Torshov, GSF og Hausmania som er lovlige vegger i Oslo.
Vet om ett sted til, som jeg tror er "lovlig". Dvs at veggen ikke er lovlig, men akseptert. Dette er Sesamtunellen.

Er også en vegg jeg vet om, er kanskje flere. Som de store gutta holder for seg selv som funker litt som "invite only". Kun de som skal vite om den vet hvor den er
WileMedia
Trådstarter
Sitat av KjemikalieX Vis innlegg
Det er bare Torshov, GSF og Hausmania som er lovlige vegger i Oslo.
Vet om ett sted til, som jeg tror er "lovlig". Dvs at veggen ikke er lovlig, men akseptert. Dette er Sesamtunellen.

Er også en vegg jeg vet om, er kanskje flere. Som de store gutta holder for seg selv som funker litt som "invite only". Kun de som skal vite om den vet hvor den er
Vis hele sitatet...
Ok, takk for tipset. Kan du PM'e meg hvor sesamtunellen ligger? Har ikke hørt om den før tror jeg.
Sitat av Loaf3r Vis innlegg
Ok, takk for tipset. Kan du PM'e meg hvor sesamtunellen ligger? Har ikke hørt om den før tror jeg.
Vis hele sitatet...
Har ikke vært der enda selv, så vet ikke hvor den ligger selv. Tenkte jeg skulle gjøre det men har bare utsatt og utsatt det.. En gang skal jeg nok få tatt turen!
Sist endret av KjemikalieX; 26. oktober 2017 kl. 23:39.
WileMedia
Trådstarter
Sitat av KjemikalieX Vis innlegg
Har ikke vært der enda selv, så vet ikke hvor den ligger selv. Tenkte jeg skulle gjøre det men har bare utsatt og utsatt det.. En gang skal jeg nok få tatt turen!
Vis hele sitatet...
Ok, vet du det generelle området? Google maps kan hjelpe med å finne det hvis jeg får ett generelt område
Lørenskog. Titegn