Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 2633
heihei

tok 4 mg rivo for ca 25 timer siden, og skal sove nå. blir vel 35+ timer etter jeg har våknet sånn sammenlagt

gåre fint å drikke alkohol 35 timer etter det inntaket eller? vet det ikke er noen fasit liggende men sånn generelt

thanks
Ja det går helt sikkert fint om du er litt forsiktig, har ikke igjen så mye i blodet da. Ta deg heller en joint.
Jeg hadde venta enda litt lenger. Det går nok fint, men bedre å være helt sikker. Det er min mening.
Tja. Har du noe toleranse? Clonazepam har en lang halveringstid på 30-40timer(i følge felleskatalogen), dvs at du har ca 2mg igjen i blodet. Jeg vil nok råde deg til å la være, men om du bestemmer deg for å drikke, så burde du være litt forsiktig med inntaket.
Trådstarter
2 0
Sitat av Fuglern Vis innlegg
Tja. Har du noe toleranse? Clonazepam har en lang halveringstid på 30-40timer(i følge felleskatalogen), dvs at du har ca 2mg igjen i blodet. Jeg vil nok råde deg til å la være, men om du bestemmer deg for å drikke, så burde du være litt forsiktig med inntaket.
Vis hele sitatet...
har god toleranse på valium som sikkert hjelper litt på rivotoleranse selv om de er ulike stoffer.
Benzoer og alkohol har krysstoleranse og du har dermed toleranse for rivotril ja Jeg ville gitt grønt lys etter 35 timer, med mindre du skal drikke mye.