Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1833
Sangen Loungemeister hadde egentlig ei sampling av ein Eagles låt, og eg og broren min har sittet og gravd og gravd på internettet men vi finner ikkje noko spor etter kva får ei låt dette var.

Er det nokon her inne som veit kva får ei Eagles låt dette var?

Her er link til sangen btw:

https://www.youtube.com/watch?v=72n1hsd4hZk
Trådstarter
4 0
Takk for svar

Nei det er ikke helt dette. Det var opprinnelig en sampling av en Eagles solo på starten av sangen, men det ble trukket attende før albumet kom ut.
Det er snakk om en promoutgave som aldri er sluppet offisielt. Det ser ikke ut til at den ligger ute. Skal du finne den, må du nok ha kontakter i musikkpressen (i beste fall) eller platebransjen (antakelig).
Trådstarter
4 0
Broren min har den på en gammel mp3 spiller, vi akkurat den utgava med den Eagles soloen
Sitat av Blikkjen Vis innlegg
Broren min har den på en gammel mp3 spiller, vi akkurat den utgava med den Eagles soloen
Vis hele sitatet...
Hvis du kan legge opp mp3'en her, ville det nok bli lettere.
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Det er Eagles med Victim of Love �� Har du versjonen av Loungemeister med den sample’n?