Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 2980
Jeg har kommet over noe Stesolid 5mg i stikkpilleform, men er ikke særlig keen på å ha det i meg på den måten.
Er det mulig å eventuelt dele de og svelge dem?
Det er ikke SÅ ille å stappe opp en liten pille oppi ræva vel?
Trådstarter
3 0
Sitat av Rusmisbrukeren Vis innlegg
Det er ikke SÅ ille å stappe opp en liten pille oppi ræva vel?
Vis hele sitatet...
Tjaa, ikke så glad i sånt Lurer bare på om det er mulig å ta dem oralt, ellers får det bare gå

Og hva slags effekt vil det gi? I forhold til blåvalium
Sist endret av Ultraport; 9. mai 2016 kl. 15:49. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Ta det som en mann og kjør dem opp i anus. Kan ikke forstå hvorfor det skal være noe problem.
Sitat av TrippyKing Vis innlegg
Ta det som en mann og kjør dem opp i anus. Kan ikke forstå hvorfor det skal være noe problem.
Vis hele sitatet...
Finnes ikke noe mer mandig enn å kjøre ting opp i ræva nei.

Du sier du har kommet over noen stesolider TS, hvor mange er noen? 5,15,25? Det finnes måter du kan ekstraktere på, uten at jeg har noen guide på dette, men vitsen er liten om man kun har et fåtall. Lurer litt på i hvilken sammenheng du kom over disse, siden det ikke er så vanlig å få dem i stikkpille form
Sitat av Ultraport Vis innlegg
Tjaa, ikke så glad i sånt Lurer bare på om det er mulig å ta dem oralt, ellers får det bare gå

Og hva slags effekt vil det gi? I forhold til blåvalium
Vis hele sitatet...
Både Valium og Stess er diazepam (som du sikkert redan veit).
Har bare prøvd generisk Valium, altså ikkje Roche, og Stesolid direkte fra Apoteket, men effekten er lik.
Synes dog att stessen har holdt sig lenger.
Igjen, kan ha å gjøre med att det har vært generiske Valium.

Jeg synes du skal teste og gi oss en rapport, i vitenskapens og freaksens navn!
Trådstarter
3 0
Sitat av Oshugon Vis innlegg
Finnes ikke noe mer mandig enn å kjøre ting opp i ræva nei.

Du sier du har kommet over noen stesolider TS, hvor mange er noen? 5,15,25? Det finnes måter du kan ekstraktere på, uten at jeg har noen guide på dette, men vitsen er liten om man kun har et fåtall. Lurer litt på i hvilken sammenheng du kom over disse, siden det ikke er så vanlig å få dem i stikkpille form
Vis hele sitatet...
Fikk de av noen som hadde og ikke brukte de lenger.
Det var bare 3 stykk though

Sitat av travaxa Vis innlegg
Både Valium og Stess er diazepam (som du sikkert redan veit).
Har bare prøvd generisk Valium, altså ikkje Roche, og Stesolid direkte fra Apoteket, men effekten er lik.
Synes dog att stessen har holdt sig lenger.
Igjen, kan ha å gjøre med att det har vært generiske Valium.

Jeg synes du skal teste og gi oss en rapport, i vitenskapens og freaksens navn!
Vis hele sitatet...
Okei, takk for svar Er godt kjent med Valium, roche og ikke roche.
Sist endret av Ultraport; 9. mai 2016 kl. 21:29. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Skal du ha best virkning så må du kjøre de opp bak, alternativet må være å skyte dem inn i blodbanen din.
Homo eller fullstendig narkis?
Du får velge din egen fallitt-ærklæring.
Hvorfor er det så ille haha du er jo voksen nå og kan gjøre det sjøl, ikke som da du var liten og mora di plugget paracet når du var syk.
Don't ask don't tell.
Stesolid tabeletter har rask og fullstendig absorpsjon når de tas oralt, stesolid rektaloppløsning er beregnet for rektalbruk, den har ikke så bra absorpsjon som tabeletter. Jeg har dessverre lang personlig erfaring med rektalløsningen. Jeg bruker ikke selv, men har gitt den til andre både i jobbsammenheng og privat. Etter min mening er det helt meningsløst å ta tabelettene rektalt.
Klem fra Betty