Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1734
Hei, fikk et spm i dag angående methamf, som jeg har søkt etter og finner ikke svar på dette.

Dette skulle være en blanding av methamf. og amfetamin. (Noe av det er gult, og blir små harde klumper og noe av det er helt hvitt).

Og det inneholder helt sikkert noe piss også, som jeg har skjønt er vanlig.

Hun som spør har erfart dette: Når hun tar det etter å ha vært uten det i dager/uker, eller lenge siden ho tok sist, funker det DØDSbra. Alt blir bare "rosa". Og hun opplever kun den positive delen. (hun svelger noe av det og sniffer resten). Men om hun tar det dag nr 2, altså to dager etter hverandre, så får hun ikke virkning? ... Kan ta mer og mer og det gir ingen effekt. Hun er visst nok såpass peiling på dette, så det skal garantert ikke være mye dritt i dette. Det er veldig bra greier.

Noen her som har opplevd det samme? DØDS bra effekt ved 1 dags bruk, dag nr 2, 3 og 4 osv gir det NULL effekt? Annet enn kanskje noe hjertebank og om hun har fått sove lite, kommer de negative følelsene fortere frem g hun blir gnoma? Hun sier hun tar mindre enn vanlig.. og har også forsøkt seg på å ta mer...

Husker jeg leste en gang for lenge siden på noens blogg at jo gulere amfetaminen var jo renere... Stemmer det btw? ...

Altså hvorfor virker greiene KUN den første dagen, men deretter null effekt... Ho sa at jo flere ganger hun forsøkte å ta en ny dose jo trettere ble hun. (hun har klart å få seg ordentlig søvn etter første dagen) og er nøye med å få i seg mat og drikke...

Håper noen kan svare. Kjenner jeg bare MÅ vite. dette høres så veldig rart ut... Jeg jobber med rus og avhengighet. Så tema er viktig for meg.

Har en fortid selv, men null erfaring med meth. (KUN amfetamin) ... men var i hovedsak en røyker
At amfetaminen er helt hvit, med små gule klumper som er harde betyr egentlig bare at noe av det hvite pulveret har pådratt seg fuktighet. Kanskje denne speeden er dødsbra, og det tømmer hodet hennes for serotonin. Dette vil resultere i null ruseffekt dagen etter.
Dette høres ikke ut som amfetamin. Både meth og vanlig amfetamin gir effekt dagen etter, uansett hvor bra den er. Høres mer ut som et RC.
Amfetamin har vel bare en en rusgivende virkning i 7-8 timer.
I motsetning til meta som har adskillige timer mer.
Skyt meg om jeg tar feil.
Gleder det bare den speeden?

Jeg brukte det bare til festing før og jeg kan ikke komme meg opp igjen med å kjøre en dag nr 2.
Så kanskje det er litt svar psyke inn i bilde?
Sitat av mentalmelt Vis innlegg
Dette høres ikke ut som amfetamin. Både meth og vanlig amfetamin gir effekt dagen etter, uansett hvor bra den er. Høres mer ut som et RC.
Vis hele sitatet...
Hva er RC?
Sitat av Relevant Vis innlegg
At amfetaminen er helt hvit, med små gule klumper som er harde betyr egentlig bare at noe av det hvite pulveret har pådratt seg fuktighet. Kanskje denne speeden er dødsbra, og det tømmer hodet hennes for serotonin. Dette vil resultere i null ruseffekt dagen etter.
Vis hele sitatet...
Det kan være du har helt rett. For hun sa at den var gjemt ute. (den store pakken) og det hentes kun inn 2 dagers forbruk av gangen fra den plassen hun kjøper det.

Utifra den infoen hun gav meg, så tror jeg faktisk dette er årsaken. Den stemte mest for meg.. Men blir litt nysgjerrig på hvorfor.. Så nå er det rett på google for å lære mer om serotonin :P Har du mer kunnskap om serotonin i DENNE sammenheng, så blir jeg glad for det... for jeg tviler litt på at jeg finner info på google om disse to sammen (?) ...

PS: Er det noe hun kan gjøre for å unngå at dette skjer? ... Hun bruker det faktisk "medisinsk" hun er fysisk syk, og ufør. Så for å klare å drive med hobbyen sin innimellom må hun ha dette for å klare det. Hobbyen er noen ganger happenings som er over f.eks 3 dager.
Det er ikke rett. Verken amfetamin eller metamfetamin fører til så sterk toleranse at all effekt uteblir i opptil fire dager etter første inntak. Det stemmer bare ikke.

Hvis du vil ha et kjapt innblikk i hvordan metamfetamin virker i relasjon til dopamin, så kan du sjekke ut Mouse party.

http://learn.genetics.utah.edu/content/addiction/mouse/

Ta tak i musa som er på meth og sett han i stolen. Klikk deg gjennom forklaringen. Veldig enkelt forklart altså, men en grei innføring for de som ikke vet noe om det fra før.

Edit: Sorry, mente dopamin. Det er ikke serotonin det handler om her.

Men altså, jeg legger beskrivelsen din til grunn her. Hvis dette er (met)amfetamin, så er beskrivelsen din feilaktig og sterkt overdrevet. Men jeg tar jo selvsagt utgangspunkt i at du beskriver situasjonen korrekt.
Sist endret av mentalmelt; 9. februar 2016 kl. 15:43. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.