Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 2592
Halla!

Jeg fant akkurat ut at jeg hadde bestilt hotell på feil dato. Jeg skulle ha hotellet fra 19.-24.juli, men klarte å bestille i juni istedenfor.

Gratis avbestilling gikk ut for akkurat 24 timer siden, og nå koster det halvparten av totalprisen å avbestille. Jeg har ikke betalt noe enda, men har registrert betalingen med et Norwegian kredittkort.

Er det noen som vet om jeg kan komme meg ut av dette uten å måtte betale så mye? Vanlig praksis hos hoteller er vel strengt talt å kun ta betalt for den første dagen. Er det booking.com som driver med noe piss her?

Setter stor pris på hjelp!
<?php echo 'VIF'; ?>
datagutten's Avatar
Ta kontakt med de spør om å få flyttet oppholdet. Kan hende du slipper å betale noe ekstra da siden det ikke blir en ren avbestilling.
Kontakt support, de er enkle å forholde seg til så lenge det bare er flytting av dato og det er ledig plass på samme hotellet, du er ikke første som har gjort dette
Ja jeg ville gjort som de nevner ovenfor. Gjerne ring dem, det er ofte litt lettere å formulere seg på en mer høfflig og enkel måte med ord, og den som sitter i andre enden av linjen er utsatt for mer "kleinhet" om han gjør seg vanskelig
Trådstarter
22 1
Takker for svar! Skal gjøre et forsøk på mandag
Sitat av SoppVandrerne Vis innlegg
Ja jeg ville gjort som de nevner ovenfor. Gjerne ring dem, det er ofte litt lettere å formulere seg på en mer høfflig og enkel måte med ord, og den som sitter i andre enden av linjen er utsatt for mer "kleinhet" om han gjør seg vanskelig
Vis hele sitatet...
Ikke for å kverulere, men når du sitter i kundesupport, er det mye lettere å si nei dersom man ikke står på argumentet sitt Jeg sitter på sammen kontor som en som behandler henvendelser fra kunder flere ganger daglig, og dette er noe jeg har lagt merke til. Det kan forsåvidt være relevant til vår kundemasse, men jeg ville nok prøvd å stå på argumentet mitt i stedet for å være for ydmyk
Sitat av KarmaBites Vis innlegg
Ikke for å kverulere, men når du sitter i kundesupport, er det mye lettere å si nei dersom man ikke står på argumentet sitt Jeg sitter på sammen kontor som en som behandler henvendelser fra kunder flere ganger daglig, og dette er noe jeg har lagt merke til. Det kan forsåvidt være relevant til vår kundemasse, men jeg ville nok prøvd å stå på argumentet mitt i stedet for å være for ydmyk
Vis hele sitatet...
Det handler om kundeservice
Hvorfor vente til mandag? Hoteller er vel åpne hele helga. Tenker at dette er noe man gjerne vil ha ordnet opp i så fort som mulig så hotellet kan leie ut rommene til noen andre.
Dette kommer veldig an på hvilket hotell det er, og om du booket direkte eller via f. Eks booking.com
Ring hotellet, og om dette slår feil, meld kortet ditt tapt til banken slik at kontoinfoen de har er ugyldig. Da er det ikke mye de kan gjøre.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av KarmaBites Vis innlegg
Ikke for å kverulere, men når du sitter i kundesupport, er det mye lettere å si nei dersom man ikke står på argumentet sitt Jeg sitter på sammen kontor som en som behandler henvendelser fra kunder flere ganger daglig, og dette er noe jeg har lagt merke til. Det kan forsåvidt være relevant til vår kundemasse, men jeg ville nok prøvd å stå på argumentet mitt i stedet for å være for ydmyk
Vis hele sitatet...
Da gjør dere ikke jobben deres, om man må ty til å stå på krava i stedet for å spørre høflig så bør dere ta et stort internt oppgjør med måten dere behandler kundene deres.