Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 2624
Da nærmer TG seg med stormskritt og det er på tide å prøve å samle Freaksa i TGs kreative stue. Som ofte kan bli litt ensomt.

Opplegget er rimelig enkelt. Ettersom Creative ikke har seating, legger de opp til at grupper kan få reservert x antall plasser.

Jeg har tenkt å sørge for at de som vil sitte sammen med andre freaks i Creative skal få en rimelig god mulighet til det.
Det som skal til er å fortelle meg via PM med tydelig tittel at du vil sitte i gruppa så tar jeg det derifra. Om du vil sitte med spesifikke freaks innad i gruppa får dere avtale det med hverandre, ettersom det er førstemann til mølla med plassene.

Når vi finner ut hvor mange x er så melder jeg fra til crew om det. myk deadline for å si ifra om at du vil sitte i gruppa blir 25.mars.

Utover det har MrMrtn og jeg tenkt å holde et Freakathon. Dvs, div småkonker som alle kan delta i. Det blir forhåpentligvis en fin premie i tillegg til skryterettigheter.

Jeg skal også tilby hjelp til de som ønsker å lære seg digital tegning og Photoshop. Bare å huke tak i meg når som helst.

▼ ... over en uke senere ... ▼
Jeg er med! Det var super artig å sitte sammen me dåkker i fjor, men i år drar jeg aleina til tg så jeg trenger litt selskap
Blir hyggelig det. Nå har riktignok situasjonen endra seg voldsomt siden tråden ble skrevet.

TG har i siste liten begynt med vanlig seating i Creative også. Som gjør at vi må organisere oss litt mer og veldig tvert. Jeg har satt meg på rad 1 Seat 10 for å ha plass rundt meg til freaks. Så det er bare å klumpe seg sammen der om vi skal få til noe. Her gjelder det å være rask. Vi blåser i å velge en person til å seate da ser ut til at vi blir veldig få om beinet.

Men som sagt, Det fyller seg opp raskt så det er om å gjøre å være så rask som mulig.