Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 6204
hellu
tenker å kjøpe meg nytt headsett til tg 13. har egentlig ikke peiling på hva som er gode headsett til rundt 7-800 kr..
så hvis noen kan anbefale et godt headsett så setter jeg stor pris på det
kan anbefale g35, beste headsettet jeg noen gang har prøvd!

headsettet er godt og ha på seg, har god lyd til det meste. ikke minst pen lyd. ikke noe skriking som veldig mange andre headsett har.

(demo vare 700 kr, komplett! komplett.nol
eller en ny fra dustin 759kr. Dusting.no)
Sist endret av First-Price; 4. mars 2013 kl. 00:48.
støtter deg der.. dessuten sperrer det ute en god den støy fra omgivelsene rundt deg.
japp, g35! har også hørt mykje bra om corsair sitt 1500, men g35 er garantert det beste kjøpet.
Har selv G35. Love.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Støtter G35!
Hadde G35 tidligere, har nå G930 som er det samme headsettet bare trådløst. Anbefaler det 100%. er de 2 beste headsettene jeg noen gang har hatt.
Sitat av COokiez Vis innlegg
Hadde G35 tidligere, har nå G930 som er det samme headsettet bare trådløst. Anbefaler det 100%. er de 2 beste headsettene jeg noen gang har hatt.
Vis hele sitatet...
Har G930 selv og det er toppers, men har hørt at på så store LAN som TG at folk kan ha problemer med G930 headsettet siden det kanskje er en god del som bruker det.
Razer Blackshark, da kan vi snakke om å sperre lyden ute , men jeg har Logitech G35 selv og anbefaler dette, men pass ofte og godt på ledningen!