Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1272
Hei, har lite kunnskap om data, men jeg lurer på om denne dataen er god nok for å kunne dra Gta V på max ?


https://www.komplett.no/wishlists/e3...d-c2bc5a0f46ff

Eller vil jeg få det billigere om jeg bygger dataen selv ?
Sist endret av monax94; 1. september 2016 kl. 13:03. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Jeg ser ingen komponenter i lista di.
Tips til komponenter er i5-6600, evt "k" modellen hvis du tør å overclocke
GTX 1070 hvis du har mye penger, 1060 er også et godt valg.
16/32GB DDR4 ram - ram er billig.
Ja, den vil funke til gta, komplett er litt overpriset da om du kjøper hele pc-er, hadde jeg valgt på nytt ville jeg ha bygd min egen, men jeg har ikke den kunnskapen, så jeg måtte hatt hjelp fra noen. Det er mange tutorials på Internett om du velger å gjøre det i stedet.. Men som sagt om prisen ikke har så mye å si så vil den pcen der funke bra.
Sitat av slappegodt Vis innlegg
Ja, den vil funke til gta, komplett er litt overpriset da om du kjøper hele pc-er, hadde jeg valgt på nytt ville jeg ha bygd min egen, men jeg har ikke den kunnskapen, så jeg måtte hatt hjelp fra noen. Det er mange tutorials på Internett om du velger å gjøre det i stedet.. Men som sagt om prisen ikke har så mye å si så vil den pcen der funke bra.
Vis hele sitatet...
Er jo bare positivt om jeg kan få en bedre data til den prisen, men har relativt lite kunnskap til databygging, så da må jeg eventuelt skaffe meg hjelp til det
Sitat av monax94 Vis innlegg
Er jo bare positivt om jeg kan få en bedre data til den prisen, men har relativt lite kunnskap til databygging, så da må jeg eventuelt skaffe meg hjelp til det
Vis hele sitatet...
Ja, om du har noen som kan hjelpe deg å bygge en datamaskin så går du heller for den ideen. Er sikkert ganske gøy å lære seg det.
Sitat av slappegodt Vis innlegg
Ja, om du har noen som kan hjelpe deg å bygge en datamaskin så går du heller for den ideen. Er sikkert ganske gøy å lære seg det.
Vis hele sitatet...
Da skal jeg heller gjøre det Takk for hjelp
https://www.komplett.no/wishlists/7f...e-c51e747408ff

Har sett litt på nett og diverse Har prøvd å fått satt sammen en pc av beste evne. Hva tror dere?