Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 1682
tok mdma for 2 uker siden, kan jeg ta mdma nå da og oppnå fulle effekten av mdmaen?
Tok det for 2 uker siden på jentekveld, mens typen hadde fotlenke, men nå som han er ferdig med soninga så vil han ta det med meg nå til helga og jeg vil jo få like bra funk som han, så håper på svar snarest mulig ��
Sist endret av Scorpiobitch; 14. november 2017 kl. 23:51.
Du vil ikke få full effekt etter bare to uker av. Vil selv ikke anbefale å ta det mer enn 4 ganger i året. En ide er jo at han tar, så kan du kose med han: D personlig synes jeg det er trivelig å gi andre en god tripp ved å legge fokus på dem, uten å måtte ta selv. Tar du selv, ikke ta for mye. Stay safe!
Nei nei nei.:
Sjansen er at det kan bli en grei funk, men er også en stor sjangse at du vil få flere dager /uker med skikkelig ubehageligheter.

Lest om mange som brryker det kun 1 gang i måneden som blir innhentet av ubehageligheter etter en stund .
Så 6-8 uker bør være ett minimum mellom vær gang.

Merker selv etter at keg har brukt det endel over en periode , selv med pauser på 5-6 uker at fubken ikke blir helt den samme .
Har ofte røykt også , å føler kort tid hukommelsen også er blitt litt dårligere .

Så bedre å være litt forsiktig å vente
Jeg hadde ikke tatt ma på nesten 2år før jeg tok det nå for 2 uker siden og da tok jeg 1g..
Sist endret av Scorpiobitch; 15. november 2017 kl. 19:03.
1g!!!??? Da må det ha vært bunk shit! Vanlige doser er mellom 100-150mg. 1g god mdma så tror jeg ikke du hadde hatt det noe fint
Anonym bruker
"Lettet Klappmyss"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
1g? Du kan vel ikke være seriøs? Ikke for å være dick, men folk som deg er grunnen for at slike stoffer er ulovlig. Plis les deg opp, både for din egen, og våres skyld.
Jeg har tydeligvis veldig høy toleranse ellerno, for tok først 0,15 likt som min venninne, hu ble grise tura men det ble ikke jeg, så utover kvelden/ natta/morningen så tok jeg mer og mer 0,5 av en type og 0,5 av en annen type, tror det ble sånn at jeg følte jeg måtte ha mer for å komme i lik form som venninna mi men det skjedde aldri, men nå som dere vet litt så lurer jeg på om hvis jeg tar 0,25 nå til helgen og typen tar samme dose om vi får samme funk? Eller bør jeg vente 1 uke eller 2 til?
Hvis du ikke kjente noe særlig før du var oppe i 1g, som er en helt syk dose, tviler jeg strekt på at du kommer til å få noe som helst funk på 250mg noen uker etter.
Tar du noe medisiner til vanlig btw?
Sist endret av pensl; 15. november 2017 kl. 20:22.
Nei tar ingen medisiner, har vært rusfri i 1 og 1/2 halvt år og ville bare ha det litt gøy. Har selv kommet fram til at jeg tok for liten start dose at det var derfor jeg aldri fikk den toppen jeg var ute etter, men kjente det noe veldig på hue dagene etter, og har nå skjønt selv at jeg skulle bare stoppet etter første dose når jeg ikke fikk den virkningen jeg ville ha.
Som sagt tidligere i tråden, du burde vente minst 6-8 uker mellom hver gang. Det skader ikke å vente mer.

Når du tar ekstreme doser som du gjorde forrige gang er det en god ide å vente enda lengere. Hvis du fortsetter å være uansvarlig vil du ødelegge for deg selv, og da vil du muligens aldri oppnå god effekt fra stoffet igjen (for noen er dette permanent).

Det anbefales å ta MDMA på tom mage (ikke spis eller drikk annet enn vann i 2-3 timer før).
Du kan jo prøve å teste dopet med kit også^^
Anonym bruker
"Ergerlig Rein"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kan umulig ha vært ren og god MDMA hvis du tar 1g...

OT: Vent minimum 2 måneder mellom hver gang du tar MDMA. Du må huske på at det er et stoff som "fucker" med hjernen, dette bør ikke missbrukes da det kan billetten til mange psykiske problemer. Neste gang, bruk test-kit, ikke ta mer enn 150-200mg før du redoserer (vent over 1 time...).

Her kan du lese alt du trenger: https://rollsafe.org/

Scenario: La oss si at du får fått dårlig MDMA. Du tror det er gode saker og tar 500mg, du får lite effekt. Neste gang du kjøper MDMA får du det ekte greiene, lite blandet ut og veldig ren. Du tar 500mg og havner på sykehuset/dør. Vær forsiktig. MDMA ER ET RUSMIDDEL. DU TAR IKKE 1G MDMA
Anbefaler deg å ta en titt på http://www.rusopplysningen.no/mdma/

Kanskje MDMA rett og slett ikke er noe for deg, om du må opp i grusomt høye doser for å få effekt?