Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1392
The Gathering nærmer seg og lurer litt på hva temaet blir.
velkoms videoen er jo party cloudly (http://www.gathering.org/tg11/no/new...ive-Gathering/ ) så jeg har en liten anelse om at det blir årets tema. Hva tror dere på NFF?
Er nok det som blir temaet, ja. Veldig rart om de lager en velkomst-video helt ulik fra det teamet skal være nå til neste år.. det hadde ikke gitt noen mening.

Digg dubstep låt i videoen!
Hvis det blir temaet så er det temaet dårligere enn fjorårets "submerged"
Hva får deg til å tro det? Likte ikke temaet noe særlig i fjor jeg.

OT; Sjekk siden til TG '96 Heftig!
Sist endret av Zeco; 25. november 2010 kl. 14:37.
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Sitat av Zeco Vis innlegg
Veldig rart om de lager en velkomst-video helt ulik fra det teamet skal være nå til neste år..
Vis hele sitatet...
Det er ikke en video. Det er en demo. Videorendringen brukes for å vise den på web.
Sitat av iSkr3mbIl Vis innlegg
Hvis det blir temaet så er det temaet dårligere enn fjorårets "submerged"
Vis hele sitatet...
Hvordan kan du vite dét?

Jeg har forvørig også fått med meg at tema kan ha noe med skyer (eller "skyen") å gjøre. Ble diskutert for en god stund siden allerede.
det blir litt kjedelig med skyer som tema tho.. men men vi får bare vente og se

fin side dem hadde i 96 da!
men dem har klart og få bra framgang i 97
Sist endret av iSkr3mbIl; 25. november 2010 kl. 14:41.
Sitat av iSkr3mbIl Vis innlegg
men dem har klart og få bra framgang i 97
Vis hele sitatet...
"Hacking the network is probably fun, but so is living the rest of your life without any testicles!!
Remember!! Norwegians eat Rudolf's testicles for X-mas."

Kjedelig språk kan man ihvertfall ikke klage over
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Ingen her som vet om 2 biletter tilsalgs? betaler gjærne litt ekstra!

-Simundur
Hva heter dupstep låten lurer jeg på....
Det kommer flere billetter for salg når de ikke får solgt fler "Creative Tickets" så bare følg med på TG sine hjemmesider!
OlavGal helt sikker? En kompis av meg er Chief, og sa det ikke var noe garanti at det ble flere billetter. og det er tross alt 600 stykker på venteliste

-Simundur
Om jeg stikker på TG '11 og temaet er Partly Cloudy, så skal jeg teipe paraplyer på datamaskinen min på teh lulz. Dere vet, i tilfelle det blir verre enn partly cloudy og regnfylt ;D
Sist endret av Deadlock Radium; 25. januar 2011 kl. 16:48.