Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1786
Jeg er vel strengt talt helt ny her, selv om jeg har vært innom å lest i flere år. Men i dag tenkte jeg like greit at jeg skulle registrere meg

Anyhow. Tenkte jeg skulle starte med å fortelle om første gangen jeg røykte grønt!

Hadde røyket brunt bare 3-4 ganger før når jeg fikk melding av kompisen min (Vi kaller han Daniel) om at han hadde fått tak i noe godt. Så jeg tuslet bort og ble møtt med en veldig god lukt Han hadde allerede rullet klart et par joints, så vi begynte med den første. Kjente jeg ble litt fjern, men var ikke helt det store, så vi kjørte på med et par svære trekk på bongen hver. Så satt vi egentlig bare å snakka litt mens jeg begynte å kjenne litt ubehag, kjentes ut som det var en ballong på innsiden av brystet mitt som drev å utvidet seg og sprengte huden min utover. Jeg spurte naturligvis Daniel om dette var normalt, og han sa egentlig bare at jeg skulle prøve å slappe av.
Til slutt ble den ballongen så svær at jeg var sikker på jeg kom til å spy, så tusla til badet mens Daniel satt igjen å hørte på musikk og glisa i sofaen. Satt vel på gulvet der i en halvtimes tid og kjente at hele kroppen min pulserte før jeg innså at jeg egentlig ikke fantes kvalm, så jeg tuslet tilbake til sofaen. Fikk Daniel til å bekrefte at det skal jævla mye til for å dø av å røyke grønt, så jeg endelig greide å slappe av.

Så startet morroa. \o/

Jeg fikk rykninger i hele kroppen, som fulgte bassen til musikken. Øynene mine blinket i mønster og hele kroppen fulgte med. Jeg tror jeg aldri har vært så fascinert over noe før, (om vi ser bort i fra pelsen til katta mi på en sopptur i senere tid ) lå egentlig bare på sofaen og skrek "Se på foten miiin hahaha" en god stund. Daniel satt egentlig bare å lo av meg store deler av kvelden.

Når det begynte å roe seg ned fyrte vi opp en joint til, muncha som noen gale og hadde en utmerket kveld!

Kort oppsummert, opplevelsen ble veldig bra så fort jeg greide å slappe av. Dette er nå.. 6-7 år siden men sitter fortsatt godt fast i minnet.


OG der var jomfruturen på forumet tatt!
Spennende og morsomt! God lesing.

Første gangen jeg røyka grønt, var første gang jeg røyka i det hele tatt. Jeg var i Oslo sammen med en kompis jeg nylig hadde blitt kjent med. Han introduserte meg deretter for hans kompis. Disse lurte om om jeg røyka, og jeg sa som ærlige meg er: nei, men jeg hadde lyst til å prøve det. Det fikk jeg.

Vi startet med en fin 0,5 på tre personer. Fjern ble jeg ikke men fikk en god følelse. Vi bestemte oss derfor for å lage en til, denne gang med 0,7 gram. Da på fire personer. Etter endt runde på den satt vi bare og gjorde våre bevegelser i takt med musikken og vi alle var relativt slæcke.

Jeg likte følelsen, men ville ha mer. Da ble jeg introdusert for bøtte. Fylte bøtta med iskaldt vann og gjorde klart resten av utstyret som trengs. Et trekk med bøtta og PANG! Hvem ville ha et til? Jeg. To trekk med bøtta og bare: WaaaoooW!

Etter dette prøvde vi etter beste evne å komme oss ned til gatekjøkkenet for å spise en god og feit kebab, men slaget var tapt - enn så lenge. Et par timer gikk og vi var endelig redo for en feit kebab. Det er den beste kebaben jeg noen gang har spist.
▼ ... over en måned senere ... ▼
ikke for å virke noob men jeg lurer på hva betyr "munch" eller verbet å "munche"? Har mine tanker men trenger et informativt svar

Gratulerer med din første post, cool story, minner meg om min første "dose" :P .
Når man røyker får man "munchies" som gjør at man bli sulten, eller i hvert fall føler seg veldig sulten. Da muncher man gjerne. Om så det er en feit kebab, pizza eller chips. Munch gjerne en salat, men tror alle er ganske enig at hvis man skal munche ordentlig, så går man for noe heftig digg aka noe heftig munch
Sist endret av mumphilade; 5. august 2013 kl. 23:00. Grunn: Skriveleif