Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 4237
Da er det min tur til å komme med en rusrapport

Hvor: Trondheim, hjemme hos søstra til dama mi.
Setting: Vanlig leilighet for et par i 20 åra. Ingenting spesielt.
Hvem var jeg med: Dama mi, søstra hennes, kjæresten hennes og to langere.
Hva tok jeg: MDMA / Ecstasy.
Hvor mye tok jeg: *kremt*... Hva vil 5-6 striper si?
Var jeg ruset før: Ja. VELDIG mye alkohol.

Ja, hvordan starter man en sånn rapport...
Jeg tror vi starter med at jeg har en dame, og at dama har en onkel som kom helt fra nord (Et sted rundt Bodø, spesifiserer ikke mer) for å feire bursdagen her i Trondheim

jeg og dama dro til lokalet hvor bursdagselskapet skulle være. Det var ikke så langt unna der jeg bor heller, faktisk kun 2 minutter å gå, men ble likevel hentet i bil av foreldrene til dama.

Festen startet med masse sprit, vin, øl osv, you name it. Etterhvert kom også søstra til dama mi med kjæresten sin. De var forsinket fordi de hadde forsovet seg (Forsovet seg helt til 20:00 om kvelden?!), men det tenkte vi ikke mer over.
Under festen avtalte dama mi med søstra hennes at jeg og dama skulle dra og besøke dem og fortsette festen etterpå, noe jeg syntes var helt greit, fint å være et annet sted enn i det lokalet hvor det er mange gamle mennesker, og altfor mye alkohol i forhold til hvor mange som faktisk drakk.

Etter festen dro jeg og dama mi hjem for å forberedere oss til å dra til søstra hennes. Helt greit det, vi tok noen ekstra shots for å bli litt mer full.
Da fikk jeg for meg at jeg skulle kjøre bil for å hente søstra hennes og typen på en annen fest, for så å kjøre alle hjem til søstra hennes. Jaja, det gjorde jeg da. "Det er jo uansett mellom lokale nabolag midt på natta" tenkte jeg da, og ga faen. Jeg har ikke førerkort, jeg mistet det pga. rusmisbruk.

Så ja, jeg kjørte, og vi kom omsider hjem til søstra hennes. Der parkerte jeg bilen ganske langt unna inngangen til blokken hvor de bor, jeg husker ikke grunnen til dette, men det driter vi i

Vi dro opp til leiligheten, drakk litt osv, så begynte de andre å snakke om MDMA. Jeg visste jeg hadde lest om MDMA på freakforum, og at det er ecstasy, og at jeg visste hvordan det var å være rusa på det.

Jeg googlet først MDMA urinprøve for å være sikker på at jeg ikke ble tatt på de ukentlige urinprøvene mine. 3-5 dager? Fint. Ja, jeg er med på sniffinga. Jeg hadde ALDRI tatt noe sånt før, det mest ulovlige gatedopet jeg har inntatt før er hasj, ellers har alt annet bestått av reseptbelagte tabletter, både B og A preparater (morfin, amfetamin, imovane, valium ++).

Omsider kom det to langere til leiligheten. Det var helt åpenbart at de var langere og kanskje rusa begge to. Den ene var en fyr som er mørk i huden (Ja, jeg prøver å si svart fyr på en fin måte.), den andre var ei norsk jente (sikkert.).

De dro frem MDMA-en, og de andre begynte å sniffe, jeg var nr 3 i køen, dvs, søstra til dama mi var først, kjæresten hennes var nr 2, jeg var nr 3, og dama mi var nr 4.

Jeg forventet faktisk at jeg skulle få effekt med en gang når jeg sniffet, men det fikk jo jeg ikke. Jeg valgte forresten å sniffe kun en halv stripe første gangen, nettopp fordi jeg trodde effekten kom med en gang. Det gjorde heller ikke vondt å sniffe. No problem liksom.
Sniffet like greit en hel stripe etter at dama mi hadde sniffet den siste halvparten av stripa jeg tok.

Etter ca 10-15 minutter, og noen striper til senere, begynte de andre å bli rusa og bli full av kjærlighet. Jeg derimot, var bare irritert på de andre, hvorfor skal dere begynne å bli så kleine og plagsomme? Pell dere vekk!

Merka ingenting jeg, var fortsatt drita, og kanskje litt sur, fordi de andre skulle ha en klem hvert 5. min, samt at dama mi satt og sa "ALT ER BRA" 24/7. ARGH.

Etterhvert begynte jeg å tenke på nøklene, lommeboka, telefonen min og jakka mi. Hvor faen hadde jeg gjort av dette? Nå begynte jeg egentlig å bli litt edru også, det var jo en liten stund siden jeg hadde drukket nå, så..

Jeg begynte å få angst, og begynte å lete i full panikk etter skoene mine for å dra ut i bilen og se om nøklene var der. Men hey, jeg var SIKKER på at jeg hadde låst bilen, for jeg husker jeg og søstra til dama mi snudde oss, og jeg trykka på knappen. Så det er jo helt umulig at nøklene var der.. Ja, da begynte jeg å lete etter jakka mi også. Hvor i helvete var den da, jeg hengte den jo her et sted jeg!

Dama mi kom til meg og sa at jeg måtte roe meg ned, da merka jeg godt at jeg var rusa på MDMA, samt at jeg var "edru". Jeg letet i full fart etter jakka mi på gulvet, der de hang osv. Dama mi sa at jeg aldri tok med jakka, og at jeg hadde dratt hit uten. Jaså, men hva med nøklene og lommeboka mi da?
Letet videre, over hele leiligheten uten resultat. FAEN!

Så dro jeg og dama mi ut til bilen min for å se om de var der. Jeg var så sikker på at de lå i førersetet, hvordan faen kunne ellers jeg mistet dem?

Bagasjerommet på bilen min har ikke lås (fordi bilselgeren tok nøkkelen og var sikker på at det var til garasjeporten til mora si...), så jeg kunne bryte meg inn i bilen via bagasjerommet.
Men dette viste seg å være vanskelig, så vi droppa det. Lyste heller inn i bilen og så etter tingene. Nei, de var ikke der de heller.

What to do... Hvordan faen kommer vi oss hjem, og hva med lommeboka mi?

Jeg klarte å glemme dette litt, og gikk inn med dama mi igjen.
Men med en gang jeg var inne, begynte jeg å se etter tingene mine igjen, til stor irritasjon for de andre. Søstra til dama mi dro meg i håret og ba meg om å slutte, og at vi skulle finne tingene imorgen. Ja, okei da.

Idet jeg satt meg, fant faen meg dama mi tingene mine i hylla. Alle jublet og greier. Yeah nice. Jeg har tingene mine.

Så begynte kjæresten til søstra hennes å snakke om å dra ut for å kjøpe røyk / snus, og spurte om jeg kunne dra alene for å kjøpe dette på bensinstasjonen som var 3 km lenger borte. Jaja tenkte jeg, jeg kan gjøre det. Men fikk jeg lov av dama mi? Nei.....

Så det endte med at jeg og fyren dro sammen, vi gikk først til sentrum av en bydel i Trondheim. Men det verste er jo, jeg var jo så irritert på de andre fordi de var så klengete og greier, hva faen er det for noe...
Men da vi var halvveis til bydelen, fikk jeg en trang til å finne en random person på gata, for så å løpe etter vedkommende og banke h*n helseløs. Fant dessverre ingen... Heldigvis.

Kanskje en brå slutt, men det skjedde egentlig ikke noe mer, bare det vanlige. "ALT ER BRA!" fra dama mi, samt at alle skulle klemme hvert 5. min, mens jeg lot som jeg var med på det. FY FAEN så irriterende.........

Ja, BTW. Det blir definitivt ikke siste gang jeg tar ecstasy har nå bestilt et RC som ligner, så vi får se
Ville kanskje redusert eller droppet alkoholen neste gang. Alkohol har en tendens til å skjerme/ødelegge en del av den andre rusen. Ellers fin rapport.

5-6 striper hørtes litt drøyt mye ut, høres ut som det var litt lav kvalitet.
Sist endret av Lacertosus; 7. mai 2013 kl. 19:05.
Trådstarter
Sitat av Lacertosus Vis innlegg
Ville kanskje redusert eller droppet alkoholen neste gang. Alkohol har en tendens til å skjerme/ødelegge en del av den andre rusen. Ellers fin rapport.

5-6 striper hørtes litt drøyt mye ut, høres ut som det var litt lav kvalitet.
Vis hele sitatet...
Ja, forresten...
Jeg droppa en også, og det var nok dette som ga meg rusen, ikke sniffinga.
Neste gang dropper jeg ALT

Men btw, takk for tipset ang. alkoholen
Slå ned noen randoms helseløs fordi du var irritert på kjæresten din? Wtf dra til psykolog elns
Trådstarter
Nei, det var ikke fordi jeg var irritert på kjæresten min...
Det var bare noe som falt meg inn, jeg var full av energi og adrenalin, og hadde bare random lyst til det. Hadde ingenting med omgivelsene eller andre ting å gjøre, kun rusen i seg selv

Oh, nå ser jeg tydelig at det kunne misforstås i førstepost, men nei, det var ihvertfall ikke slik
Sist endret av Rusmisbrukeren; 7. mai 2013 kl. 19:42.
Sitat av Legevakten Vis innlegg
Men da vi var halvveis til bydelen, fikk jeg en trang til å finne en random person på gata, for så å løpe etter vedkommende og banke h*n helseløs.
Vis hele sitatet...
Du tar MDMA og får lyst til å banke folk helseløse. Hjelpes..
Trådstarter
Sitat av pet Vis innlegg
Du tar MDMA og får lyst til å banke folk helseløse. Hjelpes..
Vis hele sitatet...
Folk opplever rusmidler forskjellig.

Sitat av Skatteetaten Vis innlegg
Trøndere...
Vis hele sitatet...
Correct
Kan vel ikke kalle dette noen MDMA rusrapport, da du ikke merket noe til rusen?
Jeg ville også holdt meg unna alkoholen hvis det er slike ting som faller deg inn:
Sitat av Legevakten Vis innlegg
Men da vi var halvveis til bydelen, fikk jeg en trang til å finne en random person på gata, for så å løpe etter vedkommende og banke h*n helseløs. Fant dessverre ingen... Heldigvis.
Vis hele sitatet...
Folk som drømmer om/utøver blind vold fortjener brukket kjeve!
Trådstarter
Sitat av pkk1990 Vis innlegg
Kan vel ikke kalle dette noen MDMA rusrapport, da du ikke merket noe til rusen?
Jeg ville også holdt meg unna alkoholen hvis det er slike ting som faller deg inn:


Folk som drømmer om/utøver blind vold fortjener brukket kjeve!
Vis hele sitatet...
Jeg merket jo rusen etterhvert, ifølge førstepost var det mens jeg letet etter lommeboka mi og nøklene.

Come at me.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Det at Legevakten fikk lyst å banke noen helseløs synes jeg er alvorlig. Han forklarer det, eller unnskylder seg, med at det var på grunn av rusen - underforstått: ikke fordi han er en dårlig eller voldelig person. Det holder ikke helt vann, for når man vet at man kan bli så aggressiv av å ta noe, så har man et ansvar i det man kjøper dopet. Jeg gir beng i om jeg høres prippen ut nå, for det blir som folk som kjører i fylla, kræsjer og volder noens død. Eller som de som vet de blir aggressive av dop og likevel fortsetter å bruke det. Folk har blitt drept av personer som sier det skyldtes rusen. Rusen skyldes at personen har VALGT å ta noe. Ferdig.
Inform & TOTS & MOTM
sam500's Avatar
Sitat av pkk1990 Vis innlegg
Kan vel ikke kalle dette noen MDMA rusrapport, da du ikke merket noe til rusen?
Jeg ville også holdt meg unna alkoholen hvis det er slike ting som faller deg inn:


Folk som drømmer om/utøver blind vold fortjener brukket kjeve!
Vis hele sitatet...
Det blir jo helt omvendt retorikk i forhold til hva folk flest påstår når det kommer slike ting.

Det virker som om det er ok å drømme om det, så lenge man ikke utfører det.