Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1483 386186
Registrer deg for å skrive svar Trådrulett
Alge faen!
Alge's Avatar
aug. 2015
678  289
Noen som har testet gråe Dom Perignon pillene? Telemark
SpiritLion's Avatar
april 2016
96  210
Sitat av Alge Vis innlegg
Noen som har testet gråe Dom Perignon pillene? Telemark
Vis hele sitatet...
Testet. De er gode/cleane men litt svake. Delestrek, men begynn med en hel.
Alge faen!
Alge's Avatar
aug. 2015
678  289
Sitat av SpiritLion Vis innlegg
Testet. De er gode/cleane men litt svake. Delestrek, men begynn med en hel.
Vis hele sitatet...
Har testet de på kitt nå. Ser ut til å være litt speed i dem? Kan det stemme eller?
SpiritLion's Avatar
april 2016
96  210
Sitat av Alge Vis innlegg
Har testet de på kitt nå. Ser ut til å være litt speed i dem? Kan det stemme eller?
Vis hele sitatet...
Sier du det? Interessant.
Når jeg tenker meg om er det ikke helt umulig.
Var dum og begynte med en halv ( etter dårlig info fra dealer ang styrke ) som ikke kicket spesielt, hev på den andre halve litt i seneste laget og måtte toppe det med noe god Emma før jeg fikk skikkelig funk.
Hadde problemer med å sove den kvelden, selv etter en diazepham. Får alltid sove på MDMA. Stiv pris på disse dansedropsa aswell.
▼ noen uker senere ... ▼
aug. 2009
1
edit: Så nå reglene på tråden. Siden de er ganske strenge velger jeg å fjerne innlegget.

Så da kan jeg heller stille ett spørsmål i samme slengen. Jeg har brukt emma tre ganger. Sist gang for to uker siden og samtlige ganger bare i krystallform. Sist gang jeg brukte funket det som bare rakkern. Er det flere i Bergensområdet som har OK erfaringer med emma i krystallform?
Alge faen!
Alge's Avatar
aug. 2015
678  289
Sitat av SpiritLion Vis innlegg
Sier du det? Interessant.
Når jeg tenker meg om er det ikke helt umulig.
Var dum og begynte med en halv ( etter dårlig info fra dealer ang styrke ) som ikke kicket spesielt, hev på den andre halve litt i seneste laget og måtte toppe det med noe god Emma før jeg fikk skikkelig funk.
Hadde problemer med å sove den kvelden, selv etter en diazepham. Får alltid sove på MDMA. Stiv pris på disse dansedropsa aswell.
Vis hele sitatet...
Hei du, vill bare nevne at jeg tror vi snakker om 2 forskjellige Dom Perignon piller.
Tenkte det kunne være greit å nevne da EN HALV HOLDER til å begynne med.

Testet dem med noen kamerater for en stund tilbake (tok selv molly i krystall form) de andre rulla på knipsa, testet noen få linere med knipsen senere på kvelden.

2 av folka ble ganske så satt ut da den kom på og de tok en halv. Han ene sa han peeka for hardt de første 30 minuttene og han andre var nervøs for å ta andre halvdel og ventet lenge før han tok den.

Kraftige saker, men de fleste fikk sove godt etter den gikk ut? Så vet ikke om det kan ha vært speed allikevel, men noe annet enn molly var det i dem i følge kittet, var litt vanskelig å tyde etter som at det var både molly og noe annet i dem så fargene blanda seg ganske fort.
Trodde det var meth en stund men folk sovna jo relativt fort etter rullen var over.

Folk digga dem ihvertfall, men for guds skyld ikke begynn med en hel.
Er derfor ganske så sikker på at vi snakker om 2 forskjellige knips i og med at du måtte ha så mye inkludert krystall molly på toppen av det..
Enten det eller så er du vandt med sinnssyke doser hehe..
▼ over en uke senere ... ▼
TimTomTam's Avatar
april 2011
31
Noen som har testet rosa rød-ish ferrari? vestfold
okt. 2013
47  15
Noen som har testet "blue monster" i Bergen?
mars 2015
23  6
Fikk noen blå monster i bergen området i går.
Legger ved bilde.

Motivet på blå monster er ikke et monster. Men flower of life motivet...
Er det noen som har testet desse? All info med stor takk.
Vedlegg
Click image for larger version

Name:	image.jpg‎
Views:	2227
Size:	85,8 KB
ID:	12803  
R3dNoi
R3dNoi's Avatar
jan. 2015
27  3
Sitat av TimTomTam Vis innlegg
Noen som har testet rosa rød-ish ferrari? vestfold
Vis hele sitatet...
Lurer også på dette?
mai 2017
1
er det lett å skaffe mdma på gata i oslo?
april 2017
3
Sitat av ringhorne66 Vis innlegg
er det lett å skaffe mdma på gata i oslo?
Vis hele sitatet...
Ja det kan være ganske så lett, men jeg hadde vært veldig forsiktig med det, kan være mye av det som selges av tilfeldige folk på gata som er blandet ut med masse dritt...hadde jeg selv skulle skaffet meg mdma så ville jeg ha funnet en sikrere kilde enn bare å håpe på det man får på gata. mye dritt som florerer rundt i gatene som ikke er det man faktisk leter etter.
mars 2015
23  6
Noen som har testet desse i bergens området?
Går med navnet blå monster.
Spør du meg ser det ut som motivet : flower of life.

All info med stor takk!
Har ikke test kit desverre
Anonym bruker
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Vanskelig Rødspette
Du poster feil sted. Ser du har postet riktig sted først men ikke fått svar. Kjipt, men hjelper ikke å lage ny tråd.
april 2017
3  1
Har de samme, men har ikke testet de enda. Blir nok senere i måneden. Give updates, ya?
mars 2015
23  6
Du har fått de samme ja? Gler meg til og høre fra deg
april 2017
3  1
Det er god MA. Jeg klarte å spy opp halve tabletten, så jeg fikk ikke full effekt, men jeg var sterkt påvirket i 3-4 timer
mars 2015
23  6
Du prøvde dem ja? Tok du en hel 1? Hvordan var det? Nedtur? Clean? 130-150mg? Trip raport?

Nysjerrig sjel her, om jeg har skåret gullfuglen med desse pillza
april 2017
3  1
Tok en hel ja. Jeg gikk fra laksevåg til fantoft, til byen, så hjem. Med en gang jeg kom hjem ble jeg utrolig sliten i 10 min, røyka litt grønt, så gikk jeg å la meg. Må si jeg er meget uthvilt i dag ja, men vil ikkr redosert på ihvertfall en uke/måned
▼ noen uker senere ... ▼
jan. 2017
19  8
Noen som har testet Pablo Escobar og Plata Plomo?

Bergen
jan. 2017
19  8
http://imgur.com/a/Wj2xE ikke samme type
#D4AF37
moret's Avatar
aug. 2009
Info om veldig lys orange The North Face i Oslo?
#D4AF37
moret's Avatar
aug. 2009
Prøvde en halv. Og that shit is amazing!
▼ over en måned senere ... ▼
Anonym bruker
Vettskremt Brasme
Noen som har teste de grå dom perignon som er nevnt tidligere her nå i det siste? Vestfolds området
BrukOgStuk's Avatar
sep. 2017
5
Jeg har testet gråe dom perignon. Leste på ecstasydata.org fant 3stk. Der alla var mwllom 199.1-261mg mdma. Jeg tenke da at 1burde holse for å gi en tilbakemld. Men nå sitter jeg her etter 1time 37minutter. Og kan si jwg kjenner faktisk ingenting. Altså det er aldeles ikke ca 200mg mdma. 100%sikkert . Meget skuffet kan du si!!
Anonym bruker
Vettskremt Brasme
^ Testet de selv om fredagen, var OK funk, ene kameraten min fikk veldig hoven leppe med blemmer på, aner ikke hva det kan vøre...
Groene bossen, tuinm
deGrønne Skoger's Avatar
nov. 2011
318  171
Vil du ha mdma kjøper du krystaller, HELE morroa med knips er jo hva de kan være blandet med (bare det ikke er pcp).

Speed i fleste knips jeg har prøvd, også 2cb og lsd, men det er jo det som gjør knips så mye bedre enn pure mdma spør du meg.

Og uansett styrke bedre å ta 2-3 enn bare 1. Når du først får onset blir det OVERHODE ikke samme glede som å ta en til (eller fler) etter at du får kicket 45 min etter første svelg. Kommer også litt ann på hva man skal selfølgelig, men selv kunne jeg aldri poppa noe som helst å så dratt på byen eller lignende, kanskje unntak av raveparty festival ala sensation/defqon etc.

Siste jeg har sett på markedet nå er blå chopa chups knips, ikke testet da jeg har vært borte fra sånt i flere år og bor i mexico så har bare hørt disse er på østlandet via epost. Noen som har vært borti disse selv?
Psy
SoppVandreren's Avatar
sep. 2013
Sitat av deGrønne Skoger Vis innlegg
Og uansett styrke bedre å ta 2-3 enn bare 1.
Vis hele sitatet...
Slike anbefalinger kan du bare legge av deg med en gang. Alltid sjekk med TestKit og ta én pille (Gjerne en halv en) første gangen. Etter du har fått smake på effektene kan du avgjøre om du vil doble dosen til neste gang.
Leary's thing's Avatar
mars 2014
49  5
Noen som har testet "rosa ish sopp knips"? Det skal være Psilocybe i de, noen som har erfaring med lignende, hvordan pleier slike å fungere og evt kuttes de med noe ekstra? (Trondheim).
des. 2012
96  8
Har en kompis som har testa disse "sopp knipsa" et par ganger. Konklusjonen var vel at han trodde det var 2cb i dem. Rosa/lilla? De han hadde tatt var i kapsler, pga oppsmuldring. Er forma som diamanter i utgangspungtet
#D4AF37
moret's Avatar
aug. 2009
Regner med at det ikke er psilocybin i dem. Det er ikke akkurat vanlig å syntetisere. Heller ikke veldig vanlig å male opp sopp og presse til piller liksom.
Hvis noen sier det er "sopp" i piller er det ofte 4-aco-dmt dem mener, eventuelt som nevnt noe 2c-greier. Alle disse stoffene gir funk ned i milligram, så hvis jeg har korrekt så er det fort mye fyllstoff; som kan være hva som helst(ofte sukker i en eller annen form, og pluttselig noe koffein feks).
Leary's thing's Avatar
mars 2014
49  5
Regner og egentlig med at der 2cb eller noe sånt. Tenkte i utgangspunktet og ta de med en liten dropp mdma, noen innvendinger på dette? Hva vil dere anslå at er vanlig mengde i noe sånt? Type 10-15mg ca?

De er vell rosa lilla ish, formet som en liten Mario sopp.
#D4AF37
moret's Avatar
aug. 2009
Sitat av Leary's thing Vis innlegg
Regner og egentlig med at der 2cb eller noe sånt. Tenkte i utgangspunktet og ta de med en liten dropp mdma, noen innvendinger på dette? Hva vil dere anslå at er vanlig mengde i noe sånt? Type 10-15mg ca?

De er vell rosa lilla ish, formet som en liten Mario sopp.
Vis hele sitatet...
Noe sånt ja. De knipsa jeg har spist med 2c-b har ligget på 15mg.(men har aldri vært borti akkurat de der da, så er totalt synsing)
Går fint å droppe litt Emma på toppen, men hold doseringen til de lavere verdier. Blir fort litt "mye dop"-følelse å blande 2c-stoffene med mdma i min erfaring. Og blir det for lite er det bare å keybumpe det opp.
Registrer deg for å skrive svar
Moderer