Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1486
Hei i går var jeg ganske uheldig å sølte cola på tastaturet, Nå er det noen taster som er klissete, og lurte hva den beste måten å rense de på?
Humm.. 94% antibac og qtips? Du risikerer å fucke knappene om du ikke er forsikig når du tar dem av.
Ellers så har jeg i noen tillfeller bare latt det stå i en mnd så plutselig har klisset tørket inn såpass at knappene fungerer, men andre ganger så har det nektet å tørke nok (sikkert avhengig av hva du har grisa med)
Sist endret av Alge; 15. september 2017 kl. 14:54.
Trur du rødsprit eller batterivann kan funke?
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Hiv det i dusjen. Kroppsvarme vatn. Du må ha store mengder for å få vekk sukkeret.

Elles har eg grei erfaring med oppvaskmaskin uten oppvaskmiddel. Legg det i steikeovnen på førti grader i en del timer, eller et par dager på badegolvet for å tørke det.
Ok tusen takk.
Fjernet alle tastene på mitt tastatur (mekanisk) og skylte alle i vasken med varmt vann, deretter tørka jeg litt på tastaturet på innsiden hvor alle tastene vanligvis står, og knigget med en våt q-tips og slik. Tastaturet fungerer ennå etter 3 episoder med dette iløpet av 2 år
Etter brus så er det lurt å helle litt vann over tastaturet. Får bort klisteret osv.
Om ingen av tipsene øvrig hjelper vil det alltids ordne seg med Blårens og q-tips =)