Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 1197
Kom opp en Ad på facebook der det var noe om deltidsjobber, jeg som student vil ha deltidsjobb så jeg søkte bare uten å lese noe om det. De ringte idag og satt opp intervju, da jeg leste på nettsiden var det telefonsalg, dørsalg, stand og kundebehandling. Noen som har jobbet med noe slikt før?

Er lite gira på å ringe og komme på¨døra til folk, vet jeg hater det når andre gjør det hvertfall

Kundebehandlig hadde funket for min del da å hjelpe folk over tlf/mail osv.
Takker for svar
Folk som jobber med oppsøkende salg og reklame er som regel de mest irriterende menneskene man møter på i løpet av en dag. Det er også de mest ubrukelige imho. Ikke som mennesker selvsagt, men som yrkesgruppe i samfunnet. Prøvde selv å gå litt med reklame da jeg var ungdom, men det var en drittjobb, og selskaper som driver med sånt har ofte en tendens til å utnytte sine ansatte, dessverre. Jeg jobbet også for Pringles en periode. Delte ut gratis Pringles til folk i butikker. Det var helt ok, da jeg i det minste ga bort noe gratis uten å forvente noe tilbake.

Vet det ikke er lett å være fattig student, men finn deg en jobb du kan ha glede av og være litt stolt av hvis du kan. Det er nå mitt råd.
Sist endret av mentalmelt; 29. august 2017 kl. 14:55.