Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 3568
Hei,

Jeg ser etter en grei PC til min mor i prisklassen 1500-4000 kroner, og med en skjermstørrelse på ca. 14" eller noe større.

Den skal bare brukes til vanlig internett og kanskje tekstbehandling, men bør være av grei kvalitet. Jeg ser at det finnes viftefrie maskiner, dette høres greit ut. Greit tastatur og muspeker som funker greit er også viktig.

Jeg har tittet i el-butikker, men de billigste maskinene virker å være av typen plastmonstre, mens de dyrere er mindre. Finnes det ingen mindre og rimelige maskiner?

Brukt kan også være et alternativ, kanskje noen har noen god tips til modeller å være på utkikk etter?

Mvh.
R.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Sitat av TeliaSuger Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Jobben har en del maskiner av denne typen, bare noen generasjoner eldre. Veldig lette og fine, 100% stille, veldig bra batteritid, og ytelse som duger godt for nett og tekst.
Sist endret av GalFisk; 6. august 2017 kl. 07:29.