Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 4790
Hei.

Har fått ny jobb på et større lager/terminal. Dette er sommerjobb, men prøver mitt beste for å få fast ansettelse.
På min forrige jobb kunne jeg kjøre syyykt fort i ring med sånne små palletrucker(snegle)og dermed klare å henge et sek eller to vannrett ut før jeg feiga ut(sentrifugalkraft).

Truckene på denne plassen klarer ikke denne manøveren så lurer på om noen kan non fete truck tricks så jeg kan imponere stab på jobb.

Thanx på forhånd.
Ambisjonsnivået er høyt hører jeg. Hva med å stable privatbilene til ledelsen i en haug?

Lykke til med karrien din
Løft deg opp med gaflene og ta en burnout med bakhjulene
Hvis det skjer en ulykke fordi du skulle trikse i arbeidstida så blir det backfire
Jeg hadde blitt verre imponert av gaffeltruck-triks av han nye fyren på lageret.
Skulle fått raust med face-palms for den, kompis.

Takk for latteren thou.
Hva med og sjonglere 3 dverger mens du kjører baklengs i ring med trucken i full fyr.
Seriøst håper du er 14 år å lurer på dette. Vist ikke så kan jeg si at det er en person på min arbeid plass som imponerer og det er pga at han ikke hat hatt en eneste dag han har vært syk på jobb på 10 år.

Hvordan kan jeg redigere svaret mitt.? Er full på iPhone å fant skrive leifene etter jeg posta
Sist endret av 5FDP; 29. juli 2017 kl. 06:40. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Mulig Troll"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hva om snegla velter og deksel eller boe blir ødelagt, fullt mulig å velte en slik, har selv være nære da jef kjørte litt for fort og måtte ta en krass sving. De veier også noen hundre kg så det er ikke bare å reisw den opp igjen. Ikke lek deg med slikt utstyr dersom du ønsker fast arbeid.
Beste måten å miste jobben på ja. Helt uansvarlig.
Kutulu,

Du prøver "men prøver mitt beste for å få fast ansettelse..." tror ikke du skjønner helt hvordan det fungerer. Ser noen av dine sjefer dette, så er det jo game over for din "karriere" der.

Drit i kjøre slik, har hørt nok om ulykker der personer er blitt drept, og selv blitt påkjørt av en knall i truck, selv om han ikke lekte med trucken som du vil.

Skal du ha deg jobb der, oppfør deg og ikkje kjør slik. Dette er en moral preken, hvordan du tar det er helt opp til deg selv. Men bare tenk på den delen om du skader deg eller andre med slik kjøring kanskje forresten av livet - var det da like "kult"?

ps du imponerer ingen i "stab'en" ved slik kjøring, så sant de ikke er 14 år da
Sist endret av chili tom; 29. juli 2017 kl. 13:09.
Lurer på om du kødder. Det må du gjøre.
Hei, jeg har kjørt truck i 15 år. INGEN blir imponert av annet enn sikker, effektiv og skadefri håndtering av truck.. INGEN.

Stiller likegjerne spørsmåltstegn om du har kompetansebevis på lavtløftende palletruck klasse T1 (evt andre klasser)
Sist endret av Mxzyzptlk; 29. juli 2017 kl. 14:03.
Hei ts! Jeg ville blitt imponert av triksing på skateboard og sykkel/sparkesykkel/snøskuter f.eks. hvis du håper på fast ansettelse en plass så øker ikke sjansen for det ved å leke med bedriftens trucker. Samt at det er større sjanse for at det går gærli med en truck og det er ikke morro.
Ta triksinga på fritida med noe lettere og still opp på jobb som en seriøs fyr som ikke misbruker arbeidsredskaper.go helg
Et triks som er helt ufarlig er å plukke opp mynter med gaflene.
Sjekk ut video her:
https://www.youtube.com/watch?v=MlKxQU3sVZU
Gjør jobben din istedenfor å leke så skal du se at staben blir imponert!
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
https://www.youtube.com/watch?v=-oB6DN5dYWo

Det er faktisk ingen bedre HSE-videoer på markedet!
Kutulu's Avatar
Trådstarter
Takker for alle flotte svar. Som flere hentydet til så tulla jeg rett og slett, ren netttroll tråd
Har kjørt truck i over 10år uten uhell. Kom på denne morsomme tråden mens jeg monotont dreiv å lossa en conteiner igår formiddag, og etter noen pils igår måtte jeg bare poste.

Fortsatt god helg godtfolk !!