Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1071
Kom på en idé til et lite program som hadde vært fett å ha. Problemet er bare at jeg ikke kan noe om programmering, og frir derfor til Freak!

Idéen er såre enkel. Et program som laster ned spillelister fra Spotify. Er fullstendig klar over at dette ikke går direkte. Det jeg tenkte var å få programmet til å hente tittel/artist fra Spotify, for så å bruke et eksisterende musikknedlastingsprogram(Groovedown?) til å laste ned musikken.

Tviler på at jeg er den eneste som kunne ønske seg å ha Spotify-lister som mp3-filer (Ja, jeg er Premium-bruker. Dette forandre ikke på saken.)

Burde ikke være for vanskelig, noe som kunne tenke seg å forsøke?
Trådstarter
Sitat av Diox Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Utifra navn vil jeg tro at dette tar opp direkte fra Spotify? Det er veldig tidkrevende, mtp at det i snitt vil ta 3-5 minutt før en sang er fiksferdig mp3.
likte ideen jeg
håper du finner noen som kan mekke dette, fordi per idag har jeg "all" min sorterte musikk på spotify. dette er uhyre crap når jeg skal ut å reise å kun har ipod. OG ja.. jeg har også premium
Sitat av Ampier Vis innlegg
likte ideen jeg
håper du finner noen som kan mekke dette, fordi per idag har jeg "all" min sorterte musikk på spotify. dette er uhyre crap når jeg skal ut å reise å kun har ipod. OG ja.. jeg har også premium
Vis hele sitatet...
Så legg spotify inn på ipoden da...
Sitat av Ampier Vis innlegg
likte ideen jeg
håper du finner noen som kan mekke dette, fordi per idag har jeg "all" min sorterte musikk på spotify. dette er uhyre crap når jeg skal ut å reise å kun har ipod. OG ja.. jeg har også premium
Vis hele sitatet...
Om du har iPod Touch kan du jo bruke Spotify-Appen? Fungerer fett IMO.

OT:

Høres helt fantastisk ut. Mye lettere å browse-musikk, og ha den på annet enn kun PC og mobil Håper det blir noe ut av dette
Så vidt jeg vet så kan du 'scrobbe' musikken og spillelistene dine til LastFM? Dermed er det bare å finne et programm som kan koble seg opp til LastFM og laste ned spillelistene dine.