Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1105
Hallo i natten

tenkte jeg skulle slenge ut litt om det jeg har fått av funk på "25g Mazatec's Sacred Smoking Mix" bestilt fra Deva.

første 3-4 gangene: Nada. litt prikkete syn (rødaktige prikker på veggene) ellers intet kroppsmessig rus. rødaktige prikker pleide jeg også å se under tidligere hasj-røyking (bakfjern) så dette var ikkenoe "nytt".

5-5 gangen: her begynner ting og skje. renska riktignok i bunn av posen slik en her inne foreslo, tror det lå mest blader der.
fremdeles prikker på veggen, men nå med "summetone" i ørene, samt at kroppen kjentes ut som papir.
jeg ble ekstremt rød på hendene (har fått funk av god salvia før, så kjente igjen tidlige symptomer som jeg har hatt før)
og hendene ble veldig klamme. du så prikkene av svetten bare komme ut, og hendene morphet litt over til gule mønster.
Angående papirfølelsen:

tenk deg at du er et rett ark, som blir brettet som en 5-kant, men ikke helt rundt, dvs 2\3 rundt. vanskelig å forklare det, men forhåpentligvis forståelig.
Kjente også en kuldebølge av noe slag som berørte KUN fronten av kroppen min. forsøkte å snu hendene, men kulden var kun i håndflastene og "fronten" av kroppen. det nyttet altså ikke å "lure" rusen om noen forstår den biten.
Det spesielle med kuldebølgen var at det var akkurat som en usynlig, enorm ball som lå foran meg, som avga kulde, og kroppen min kjente denne kulden, og "bøyde" seg over denne ballen, akkurat som om jeg skulle være akrobat og leddene mine løsnet. blir noe ala det å strekke seg mot tærne med armene, bare at det måtte gjøres "rundt" denne såkalte ballen (som avga kulde og som var usynlig)

jeg måtte jo klart le av dette, og det kom ut noen syke latterkuler (ikke gjenkjennelig "vanlig" latter slik jeg pleier å le)
Ingen visuals eller "eye-candy" som jeg ser det blir kalt her inne.

Fikk karet meg opp i stua (fyrte i kjelleren)
og må jo klart teste litt "grenser" i form av smak, hørsel etc.

Godteri var ALTFOR søtt !!! det er faktisk det rareste jeg har vært borti ! Jeg begynte på noen sukkertopp-godiser og sure føtter, men endte med å legge det fra meg. var akkurat som om kroppen støtet det vekk, det var "unaturlig" på en måte.
Litt sukkerfri iste gikk derimot rett ned, og hadde en fyldigere smak enn den pleier og ha

Musikk var uforandret etter det jeg hørte (men så tok det sikkert 5-10 min før jeg klarte å komme meg opp av kjelleren pga den syke latteren :P )

Det jeg vil trekke fram som spesielt med salvie-rusen (slik jeg så det) er:
- 25g Mazatec's Sacred Smoking Mix:

- vondt i nakken (kall det en hangover eller noe)
- sukkervarer smakte "unaturlig" og var ubehagelige å tygge på (elsker vanligvis godteri)
- lett hodepine (bruker jo 2liters svenskeflaske som bonge og da )
- sukkerfrie varer derimot hadde en mer fyldig smak

noen som har opplevd noe av det samme ?


en (kanskje for) lang trip-rapport av det jeg husker til nå.
får teste en gang og spise litt mat og undersøke smaken der også.

Til dere som ikke har fått helt funk av 25g Mazatec's Sacred Smoking Mix:
prøv større bong, hold inne lenger og bruk av bladene som ligger i bunn av mixen. var først da jeg fikk funk ialle fall.

lykke til



mvh
Tommen
verden er pikselert feil. letteste måten å forklare på er at verden ikke er i "24 bilder i sek" eller hvor mye det var for å få sett verden "vanlig".
tung lang setning, men er vanskelig å få til noen ting akkurat nå. verden besteår av 1 eller 2 piksler for lite, sånn at det ser glatt ut, men samtidig "hakker".
iskald på hendene, men frossen i beina og nummen i kjeften. Har aldri merket akkurat den med kjeften før !!
ikke verdens mest behagelige, og tenna kjennes ut som fjell som blir slipt av tunga.
så altfor altfor tørr i kjeften !!


på tide med iste.


kjører sukkerfri iste, siden min tidligere i- dag erfaring sa at sukker (godis, brus, etc) smakte vondt ?!?! hva skjer ? og jeg som ellers er glad i godteri :P
skal nå utforske et "nytt" nivå:

Pizza !

har aldri forsøkt mat under salvnia trippene, men merker magen er sugen på pizza !

Testen:

Begynner med en passe slice. Pizzaen var kjøpt på Kebab house Fredrikstad (ja jeg kjører reklamer, hardnakket annonsering :P )

vet ikke hvor jeg skal begynne, da jeg klart og separert kjenner smaken av de 6 forskjellige produktene: Salami, pepperoni, ost, skinke, saus, bunn. øh, det var det hele
det værste var at jeg tygde gjentatte ganger (drar en Madonna, tygge 40 ganger før svelg, da dette gjør deg "tynnere". vet ikke om det funker, men har gått ned 14 kg hittil i år, snakker 6 mnd's "hardslanking" :P Sukkerfritt det som er. )

frykter at jeg sporer av her, tar en bit til..

whoa !


hørtes ut som pizzaen snakket til meg
jeg la den fra meg igjen :O "skremt" et lite sekund, men det ordna seg, fikk gjort opp!

åh, et annet tema:
pizzaen var digg forresten!

temaer endres hele tiden, og jeg har vansker for å konsentrere meg akkurat nå.
Alt prikker i blått, rødt, sort og grønt. Jeg har fortsatt vanlig syn, og ser verden slik den er (ingen halliser på en måte)
men verden virker så "lett" på en måte.
Liksom, ingen bekymringer for noe merket det når jeg bare satt her og slappet av, alt var liksom så.. ville ikke sagt perfekt, men jeg tørr påstå veldig, veldig, bra
(har noen problemer på hjemmebane som har resultert i en liten deppe-periode: advokatutgifter pga sønnen min, masse løgner etc. fra tidligere kjæreste (og barnemor)) men akkurat her jeg sitter nå kan jeg bare smile av det, og... ja. Timbuktu ass "Det løser sej"

veldig behagelig. ingen paranoia eller lignende. sang for meg selv mens jeg låste døren og gikk til stua.
satt med mobiltlf på hue, holdt den opp ned så musikken var "nærmest" ørene, og kjørte på med lugn musikk...


wow. Har helt mistet begrep om tid og sted.
jeg vet ikke hva klokka var når jeg begynte, men jeg tror ikke dette er langt over 10-15 minutter, noe som kanskje er "standard" ? minnes det var noe slikt.


spennende hittil ! :P

legger til at dette var "25g mazatek smoke mix 3" eller noe sånt, fra Deva. 3x extract ga meg en liten kicker (jeg har mistanke til at jeg har lavere toleranse for rus enn andre, kanskje pga far er misbruker av diverse + alkohol)
noen som kan bekrefte \ avkrefte ? at man kanskje arver "immunitet" eller svakhet ?



forøvrig en good tripp : )

men nå er pizzaen kald, varme den opp og sjekke simpsons ("Simpsons 13x16 -.- "weekend at burnsie's" - Homer gets an eye injury, and has to smoke pot to cure it, and he turns out to be a pioneer for legalizing cannabis.avi

artig eprisode !

"tell me this Simpson: Working hard, or hardly working ?"
hehe.




god kveld videre !


mvh
_Tommen_

EDIT: takk for understående kommentar hadde en gang en drøm om å skrive bok, men føler ikke jeg er god nok, så drøyer den litt.. prøver å være kresen på norsken med tanke på riktig ordvalg samt stavelser og bøying.
men igjen: takk for kommentar !
Sist endret av _tommen_; 21. desember 2007 kl. 00:22.
Hørtes veldig spennendes ut!
Synest du forklarer bra hvordan du ting var under trippen. Pluss for det!
ikke verdens mest intersante rusraport. prøv noe som er kraftig og skriv om det.
bra skrevet btw.
A Real Human Bean
Mullah's Avatar
Donor
Dette er ikke en triprapport, derfor endrer jeg navnet til rusrapport. Rusrapporter som strengt talt er mindre spennende å lese enn om folk som tar seg et par øl har jeg lite til overs for så derfor lukker jeg denne tråden.

Lær av dette og vær mer kritiske til hva dere velger å poste, All Ye Who Readeth Thiseth!