Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 489
Jeg har et problem med wolverines reveng,
når jeg skal kjøre spillet, ser jeg introene, begynner loadingene,
men rett før loading animasjonen starter går det automatisk ut til Windows. Jeg har prøvd å innstalre de nyeste driverne osv.
men det ser ikke ut til å fungere.
En gang fikk jeg opp feilmelding som sa at de ikke finne noen grafikk akselerator,
og da prøvde jeg og remove grafikk driverne, innstalere de nyeste detonator driverne, og orginal driverne først (såklart) dette fungerer ikke,
og jeg får ikke den noen feilmelding lengere (jeg fikk feimeldingen bare en gang) jeg har prøvd samme innstalasjonen på andres pcer,og der fungere alt helt fint.
Jeg har instaler windows på nytt mange ganger, men til ingen nytte.
Jeg har hørt om at andre også har hatt dette problemet, men jeghar ikke fåt kontakt med de, om undersøkelse om vi har samme hardware o.l
Så jeg lurer bare om noen har noen tips, eller har samme problemet så jeg kanskje kan trekke noen tråder (?)
Vel, det kan være lurt å oppgi hardwaren din, og hvor du har fått spillet fra (hvilken release?Er den orginal? Patchet?).
ak3091
skaarj's Avatar
Trådstarter
JEg har Athlon XP 1900+
Geforce 4Ti 4200 128 MSI
Crusial 256 mb DDR 333 mhz RAM
Kx7-333 Hovedkort
PCI 512 Sound Blaster

Tror det kan være lydkortet, prøver å overbevise en kammerat til å la meg låne hans for å teste...

Det er hentet fra TG, såklart piratkopiert, devian, det fungerer på andres maskiner, ja jeg er slem som rippet og alt det der, anmeld meg til purken, utesteng meg osv.
Tror ikke det er sluppet noen patch, jeg kan sjekket, men jeg tenker meg at det leeket.
Hadde samme problemet, slo av hardware acceleration eller satt den til basic på lydkortet, etter det gikk det helt fint.
takker på vegne av skaarj.
nå er endelig glad igjen!!