Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1353
Anonym bruker
"God Mårhund"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Enkelt spørsmål..
Hvordan kan man tryggest skyte amfetamin? Gatespeed kontra legespeed?
Hvordan gjøre det tryggest mulig?
Filtrere mange ganger?
Acetonvask?
Andre tiltak?
Jeg kan ikke så mye om iv, men kjøp speeden på deep web så unngår du skitten gate speed. Håper du har tenkt på hvor avhengighets skapende det er også.. er veldig lett å bli for glad i nåla

Og om noen ikke skulle svare deg her, les heller en guide for mye en for lite.. mye som kan gå galt om du vil leke doktor selv. Kanskje det er noen videoer på YouTube?
Sist endret av Jarlsberg77; 23. mars 2020 kl. 22:43. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Enkle ting du kan gjøre er.

Luft speeden godt. Få bort lunkt og løsmidlene.

Filtrer kald opp i pumpe en. Press pumpen ned på filter sa hardt at det tar ca 1 munitt å få det opp i pumpa.

Så tar du det tilbake i skje.
Koker opp denne gangen og da vil du lukte det om det er mye løsmidler igjen. Litt vil det nesten alltid være.

Filtrer på samme måte, men opp i en ren pumpe som ikke har vært i kontakt med den usteriliserte speed mixen.


Skal du gå mer avensert tilverks har du isopropanol vask, så aceton vask. Forså trekke opp i pumpen gjennom et wheelfilter. Det står på wikipedia hvor stort et amfetamin monokyl er og det er lite. Så bestiller du et vil filter som akkurat slipper speed igjennom og ikke så.mye annet drit.

Kok selvfølgelig også ettersom det skal injeseres.

Enkle ting du kan gjøre er.

1. Luft speeden godt. Få bort lunkt og løsmidlene.

2. Bland i kokekar kaldt sterilt vann.

3. Legg i filter og press pumpen ned på filter sa hardt at det tar ca 1 munitt å få det opp i pumpa.

4 Så tar du det tilbake i kokekaret.

5 Nå koker du det forsiktig, så du får litt damp.
6 Damp det til dampen ikke lukter så kjemisk mer

7. Ta et nytt filter og en ny pumpe.
8. Filtrer på samme måte som tidligere.

Avansert metoder du også kan gjøre i samme slengen.

Acetonvask speeden først
Kjøpt et wheelfilter fra ebay.
Les på wiki hvor stort et amfetamin monokyl er og kjøp et filter med samme porestørrelse eller litt over.
For å få alt i filteret.med, bør du trekke opp litt ekstra sterilt vann etterpå.

Kjære moderator slett dette innlegget og ta vare på det jeg skrev etter. Det e ryddigere.

Her fant jeg liste med størrelse pæ filter etter hva du skal injisere.

https://www.rwc.org.nz/safe-practices/filtering
Sist endret av DrPerception; 24. mars 2020 kl. 03:01. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"God Mårhund"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Takk for detaljert gjennomgang.
Er det noen plass man får kjøpt wheel filter i Norge?
Ser de har opptreksfilter på apoteket, men ser ut til at man må kjøpe pakker på 100.
Ikke skyt noe piller, uansett pille.

Hvis darkweb er ut av ekvasjon, Kjøp gatespeed og gjør en wash av dette:
https://www.reddit.com/r/Slowdeine/c...xxxxxxxx=share

Sen er det vare att skyte i
vei!
Jeg tar minimum 0,5g pulver, og 2ml lunkent eller litt smått varmt vann, rører alt ut så godt jeg kan, filterer med en tett bomullsdott og PANG. Går to-tre lange minutter fra kjøp til rusen er på plass max, men jeg kjøper her hjemme av en som er her som regel når jeg tar da. Blir som regel med 0,5g, men tok en svær 0,7g ca smell i midt på dagen i dag, fløy høyt da ja. Er egentlig høy enda.

Jeg tar ofte mye da, bruk gjerne litt mindre doser til du er vant med sprøytebruk og grensene dine, og mindre doser om du redoserer mange ganger som noen gjør. Jeg tar sjelden en smell til, for å være våken mer enn en natt er uaktulet for meg.

Pluss den andre dosen er bortkastet syns jeg, vil heller ha den smellen med en gang, så jeg hopper i stolen=) Men jeg går på 130mg metadon, så jeg må liksom slå gjennom den for å bli på topp nå som gammel mann, haha. Så tar max et gram på en gang, men det er vist den ikke er så god i følge den jeg får av. Han pleier aldri lyge om det, dette i dag var noe av det beste jeg har prøvd på en stund. Skulle likt å vist akkurat hvor mye rein speed/meth det er i et gram. Ikke så voldsomt høyt tall faktisk tror jeg, tror det er under 50% ofte hvertfall, har aldri giddet vaske det på noen måte, og kjøper ikke boss heller, den må få litt positiv omtale og lukte godt før jeg legger penger på bordet ja.

Ellers tar jeg heller ikke noe, og kjøper hasj eller noe sånt.... Fart er egentlig noe dritt å bruke om den er dårlig spesielt. Hvertfall om noen hele tiden dytter innpå mange smeller, før var jeg med på gjerne et par gram på fire doser, men det var ganske ubrukelig de neste dosene likevel. Første er alltid den beste, så jeg kjører så det tar fyr i asfalten under hjula=) Så vil jeg bare ned litt etter det jeg, ikke helt ned, men kanskje to fine piller, to-tre piper hasj, noe sånt liksom. Det er bedre en å farte videre i evigheten syns jeg.

Blir sengen på meg nå, med vifte for å kjøle meg ned ved sengen. Elsker det, med god trance eller hard trance mix på så høyt som jeg får lov til av naboen. Hu er våken hver natt virker det som på meg, hun går aldri ut døren og er enorm, grei jente, men sikkert 150kg minst. Men jeg var stor selv jeg, 170kg. Nå er jeg fin på 100kg, kutta sukker helt i saft og brus. Drikker en boks cola hver kveld bare nå som jeg er og vil forbli mye mindre.

=)

saviour
Sist endret av saviour; 26. mars 2020 kl. 01:25.