Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 3040
Hei, jeg klarte å spraye mg på henda med permetrin, lurer på om det er farlig??
ok takk
Permetrin er ganske så ufarlig for mennesker og pattedyr generelt. Dog katter er noe mere følsomme enn oss. Stoffet sliter med å krysse blod-hjerne-barrieren på pattedyr.

For å si det slik, jeg har dusjet Permetrin på mine armer nå, og flere dager på rad. Da jeg ikke er noen stor fan av, at fluer bruker mine armer som bordell. Dem har seg på mine armer, så jeg snart ikke aner mine arme råd. Men permetrin løser iallfall problemet for en stund. Litt morsomt å se, når flua kommer i full fart mot armen, for å sjekke føre angående partner. Når det er touchdown på armen, så veiver flua desperat i en annen retning. Det er tydeligvis noe der, flua ikke liker.
Ikke har jeg merket stoffet på kroppen heller, bortsett fra lukta.
Så slapp av!
<?php echo 'VIF'; ?>
datagutten's Avatar
Maur virker som de ikke bryr seg om permetrin, jeg sprayet på en veps på bakken, og selv om den badet i permetrin kom det maur og spiste av den.
Sitat av aluminiumfluorid Vis innlegg
For å si det slik, jeg har dusjet Permetrin på mine armer nå, og flere dager på rad. Da jeg ikke er noen stor fan av, at fluer bruker mine armer som bordell. Dem har seg på mine armer, så jeg snart ikke aner mine arme råd. Men permetrin løser iallfall problemet for en stund.
Vis hele sitatet...
Hehehe, hvor i alle dager bor du? I en stall? Morsomt å lese svaret ditt, men syns dette hørtes sprøtt ut