Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 2137
Anonym bruker
"Stum Varg"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Heisann! Ei veninne av meg var så dum, att hun lot en kompis bruke hennes adresse til å få levert 20g mdma fra deepweb fra utlandet. Nå lurer vi begge på hva den mulige straffen hennes kan være, hvis hun ikke hvil hive han under bussen.
Dette vet hun ikke noe som helst om i det heletatt. Må være feil adresse eller noe sånnt.
Hvis dere kaster han vennen under bussen så vil dere få straff dere også siden dere lot han bestille, så best å bare nekte for alt. Hu veninna de fortjener 5g for det her ass. Mdma fra utlandet koster ingenting!
Høytfungerende idiot
wormhole's Avatar
Er ikke kjent med darkweb, men slik jeg har forstått det er det å skaffe bevis på at det faktisk er dere som har bestilt en omfattende oppgave som ikke er verdt det, med mindre dere bor på et sted der noe sånt ville vært førstesidestoff i lokalavisa
Hva med at INGEN av dere vet noe om dette? Sak henlagt.
Anonym bruker
"Fattig Hvithval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
hvis du "hjalp" en venn blir det jo veldig fort medvirkning, bare se på erik jensen
Nekt, nekt, nekt. Med mindre politet går dypt til verks skal det mye til før det motsatte kan bevises. Aldri i livet norsk politi gidder å hoste opp penger til det på fillesaker uansett. Ikke si en dritt og la det gå sin gang så får du nok et "henlagt grunnet bevisets stilling"-brev du også skal du se.
Kommer det fram og alt går bra si til vennen at det ikke kom fram :P MDMA går under amfetamin hos politiet, det er en narkotikaforbrytelse på alt opptil 50g. Fra 50g regnes det som grovt og da er det plutselig litt mer alvorlig og som regel ubetinget fengsel. Jeg ble selv tatt med 25g og fikk 300 timer samfunnstraff som første gangs forbryter.
Du veit jo ikke hvem som bestilte det. Idioti og si noe om det blir stoppet.
Anonym bruker
"Reflektert Mare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Benekt alt, samt ha det ryddig på adressen som er brukt.
Vær obs på at en eventuell razzia kan komme om lang tid.

Får dere det igjennom er det jo glede, men med dagens priser på dnmno, så forstår jeg ikke hvorfor dere skal bestille fra kanskje risikoland #1