Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1420
Trenger ikke noen til å fortelle meg hvor feil dette er osv. Har heller ingen planer om å faktisk gjennomføre det.....men....helt teoretisk, ville dette vært lov? Jeg mener, betale to sigøynere for å sloss? Noe lignende dette: http://en.wikipedia.org/wiki/Bumfights
Er da vitterlig ikke lov å sloss, så regner med det ikke er lovlig.
Sist endret av Lyra; 8. september 2012 kl. 18:20.
Romfights faktisk Bumfights er banned i USA og jeg mener å huske at de som laga filmen har hatt trøbbel med loven endel ganger.

Creds visst du gjennomfører det.

Edit: Selfølgelig er det ikke lov.
Sist endret av feitsomfaen; 8. september 2012 kl. 18:52.
Trøbbel skaperne av Bumfights fikk med loven var at de startet ulovlige slåsskamper, resten av tiltalepunktene falt vekk. De ble ikke dømt til noe annet enn samfunnstjeneste, de havna i fengsel fordi de ikke møtte opp til samfunnstjenesten, i tillegg saksøkte Rufus Hannah og han andre "stunt-bummen" dem, uten at jeg husker hvordan den saken gikk.
Sitat av Lyra Vis innlegg
Er da vitterlig ikke lov å sloss, så regner med det ikke er lovlig.
Vis hele sitatet...
Er det heller ikke lov å slass hvis to venner gjør det på tull/for trening?
Sitat av Vice Vis innlegg
Er det heller ikke lov å slass hvis to venner gjør det på tull/for trening?
Vis hele sitatet...
Sparring er iallefall lov (under kontrollerte forhold iallefall, om det ikke er lov i vanlige settinger), aldri hørt om noen som har blitt dømt for lekeslåssing heller. Men saken får en helt annen side om noen blir skadet og noen anmelder det.
hmmm hva om man f.eks gir dem små mma hansker og sier at det er "trening" ?
Sitat av Izor Vis innlegg
hmmm hva om man f.eks gir dem små mma hansker og sier at det er "trening" ?
Vis hele sitatet...
Du kan jo alltids nekte for å ha gitt dem penger hvis noen skulle spørre, og si at du filmet det fordi du så det mens du var på vei ett eller annet sted.
Sist endret av Vice; 8. september 2012 kl. 20:57.