Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 2584
Noen andre her som har prøvd det før ? Hadde aldri hørt om det , før jeg prøvde det med en kompis som hadde det for et par uker siden (han får tak i bra shit da ) Men funnet ut at det er ikke så mange som vet at det finnes eigang , så jeg lurer på om det er noen andre som har smakt ? Må si jeg ble skikkelig fiin å stein i formen Å hva heter det ?
Sikkert noe hjemmemekka pollen eller ice. Har prøvd noe hvitt stasj i amsterdam en gang, som de påsto skulle være kashmir, om det stemmer vet jeg ikke...
Det er nok pollen, en type hasj som er som navnet tilsier, pollenet fra Sativa eller Indica. Prøv å google det, står en del om det.
men er den hvit ? for om ikke jeg husker feil har jeg røyka vanlig brunt som kalles pollen før.
Digital nomade
trippy's Avatar
Heter pollum, ikke pollen, og det er heller ikke pollenet til planten som blir brukt.
http://www.uk420.com/boards/index.php?showtopic=10610
Hvit Kashmir.
Selv om den såkalte pollen hasjen som er i omløp innimellom er lys, er den på langt nær hvit.

Ser den ut som deig? Altså brøddeig?
Sitat av trippy Vis innlegg
Heter pollum, ikke pollen, og det er heller ikke pollenet til planten som blir brukt.
http://www.uk420.com/boards/index.php?showtopic=10610
Vis hele sitatet...
Begynte å lure. Tenk om en allergiker hadde sittet å røykt pollen.
Kan umulig være bra.
Det må jo være Hvit kashmir?!!!

Haha at den myten enda vandrer rundt er jo helt sykt.... Synes de samme mytene går igjen år etter år.
Er det virkelig ingen som blir lei av å spre løgner?

Det finnes ingen "hvit hasj" i beste fall får du den veldig veldig lys, som nevnt ovenfor er det nok pollen eller beste fall ice-o lator. Om hasjen er laget av indica/sativa eller evt hvordan. type stain er umulig og si med mindre du spør personen som har lagen den...
Bare for å begrave denne pollen/pollum greia en gang for alle...Det er hunnplanter som produserer virkestoff, pollen er produsert av hannplanter, og vil derfor ikke inneholde noen virkestoffer. Pollum er et navn (ja det er svart på fra før av, men greit å ha svaret forklart på norsk.)
Ja det stemmer Holy_toy

jeg vill retlegge innlegget mitt, det er ikke "pollen" men "polm"
Var litt for rask der i den norske tanke gangen.
Laget min egen hasj, ble så og si hvit. Men tvilsomt at folk selger det i Norge, siden det er ikke akkurat er lønnsomt.
Den reneste cannabisoljen er jo hvit. Så mulig det er der myten stammer fra.
Sitat av Naturgrønn Vis innlegg
Den reneste cannabisoljen er jo hvit. Så mulig det er der myten stammer fra.
Vis hele sitatet...
Det er den absolut ikke...
I beste fall får du cannabis olje blank eller lyse gul med butan ekstrahering.