Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1220
Obligatorisk tittel
kamelia's Avatar
Sitter her med 4mg subutex, har null toleranse, aldri brukt opiater før. Er ikke veldig keen på å kaste opp, skulle gjerne hatt litt hjelp med dosering skal sniffes
Sist endret av kamelia; 22. januar 2020 kl. 22:33.
Del opp i 8 like linjer
Prøv en linje ikke ta mer
Anonym bruker
"Rask Katt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har du null toleranse er det ekstremt lett å overdoser og kaste opp på sub. Halveringstiden er latterlig lang, men hver gang jeg har kastet opp har jeg straks følt meg bedre umiddelbart..

1mg kan fort bli for mye, ville ikke startet på mer enn 0,5mg. Eventuelt vent 1 time og ta litt mer. Det vil si at du deler din 4mg pille i 8. Eventuelt kan du starte enda lavere. Better safe than sorry..

Uten toleranse ved snorting:
Light 0.2 - 0.4 mg
Common 0.4 - 0.8 mg
Strong 0.8 - 1.5 mg
Heavy 1.5 mg +

https://psychonautwiki.org/wiki/Buprenorphine
Den kan du knuse å dele i 12 like streker. Det tar lang tid før det kommer på, minst en time så ikke redoser før det har gått en god stund. Begynn først med en liner også om du føler du kan ta mer etter kanskje 2 timer så kan du ta en halv liner til. Det er veldig, veldig fort gjort å ta for mye sub når man er totalt opiat naiv og det er ikke chill å ta for mye av fordi det har en varighet på en halv evighet, så tar du for mye så kan du risikere å kaste opp i 24 timer. Noen har tho en naturlig høyere toleranse enn andre når det kommer til opiater så der må du bare se ann litt. 0,4mg liner var faktisk nesten litt i meste laget for meg første gang jeg testet det.

I og med at du har hengt her på freak en stund så regner jeg med at du er klar over faren med å leke med opioder. Alle advarsler som flyter her inne er ikke for ingenting, det er super avhengighetsskapende. Ta for guds skyld ikke opioder mange dager på rad. Du er advart...
Obligatorisk tittel
kamelia's Avatar
Trådstarter
Hvor lenge er jeg fucked up etter jeg har snorta? Peak tid, comedown etc
Fort vekk nesten 20 timer. Peek på 8 kanskje? Står også visse steder at det har "after effekts" på 1 - 3 dager
Anonym bruker
"Vennlig Lodde"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg bruker sjeldent opiater og er merkbart rusa i rundt 48 timer etter inntak av 0,5 mg, med små pupiller i enda noen timer. Bedre å ta for lite enn for mye, egentlig enkelt å dosere ettersom virkninga kommer relativt raskt (1-2 t) og det varer jævlig lenge. Ta litt og litt til du kjenner formen er fin.
Obligatorisk tittel
kamelia's Avatar
Trådstarter
Sitat av Alge Vis innlegg
Fort vekk nesten 20 timer. Peek på 8 kanskje? Står også visse steder at det har "after effekts" på 1 - 3 dager
Vis hele sitatet...
faen, det er lenge as... om bare det kunne brukes og vare i max 6 timer
Sitat av kamelia Vis innlegg
faen, det er lenge as... om bare det kunne brukes og vare i max 6 timer
Vis hele sitatet...
Ja, da sitter du på feil stoff
Jeg anbefaler deg å heller gå for kodein om du skal leke med disse stoffene. Det varer mye kortere og er mye mindre dosesensitivt. Som totalt opiat naiv så kommer du til å nyte kodein mye mer
Anonym bruker
"Vennlig Lodde"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Er derfor det er mitt favorittopiat - du må være voksen nok til å rydde kalenderen for å bruke dette fornuftig. Gjør det svært enkelt å unngå misbruk for min del. Toleranse bygges også raskt. Og så er det billig og relativt trygt sammenlignet med andre opiater.
Obligatorisk tittel
kamelia's Avatar
Trådstarter
Sitat av Alge Vis innlegg
Ja, da sitter du på feil stoff
Jeg anbefaler deg å heller gå for kodein om du skal leke med disse stoffene. Det varer mye kortere og er mye mindre dosesensitivt. Som totalt opiat naiv så kommer du til å nyte kodein mye mer
Vis hele sitatet...
Shii, må vel få bytta det da. Sitter litt i grøfta da