Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 974
Yoo folx..

Er det noen her som har noen trix i ermet ang hårtest?
Eventuelt produkter som faktisk funker iht å vaske rent håret for droger..

Og prøver å finne ut av lsd og sopp om dette gir utslag på hårprøve.. Noen som har svar?

Takker for hjelpa
Bli skinnhead?
Ftwig2n87's Avatar
Trådstarter
32 2
Er dame.. Er litt suspekt da��
Hvem tvinger deg til hårtest? :O
Ftwig2n87's Avatar
Trådstarter
32 2
Sitat av Drugsarebadmkey Vis innlegg
Hvem tvinger deg til hårtest? :O
Vis hele sitatet...
Barnevernet
Anonym bruker
"Mulig Hippogriff"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det er jo nedi hårsekken de tester. Umulig å jukse på. Om du er under kontroll av barnevernet burde du gjøre alvor ut av å stoppe å ruse deg.
Ftwig2n87's Avatar
Trådstarter
32 2
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Det er jo nedi hårsekken de tester. Umulig å jukse på. Om du er under kontroll av barnevernet burde du gjøre alvor ut av å stoppe å ruse deg.
Vis hele sitatet...
Koko.. De sjekker hårstrået. Jeg slutta for 6 mnd siden. Går på urinprøver og vil bare være sikker..

Kan folket holde seg til spørsmålet uten å kommentere og være moralpolitiet?
Sitat av Ftwig2n87 Vis innlegg
Kan folket holde seg til spørsmålet uten å kommentere og være moralpolitiet?
Vis hele sitatet...
Neeh.. Folk generelt kommer aldri til å slutte med det, mitt tips er å ignorere det isteden for å kommentere det. Enten det eller ta det til deg om det er relevant.

At de tar hår prøve av deg er høyst usannsynlig og vist dem gjør det så må dem teste spesifikk etter sopp og syre for å finne det. For de fleste stoffer så står det ihvertfall på nettet dem fleste plasser at hårprøve kan teste positivt opptil 90dager. Du har ingenting å frykte. Jeg tror muligens dem kan se sånn ca når du har brukt også om det skulle slå ut, så om du ikke har brukt på 6mnd så er du trygg uansett.
Ftwig2n87's Avatar
Trådstarter
32 2
Sitat av Alge Vis innlegg
Neeh.. Folk generelt kommer aldri til å slutte med det, mitt tips er å ignorere det isteden for å kommentere det. Enten det eller ta det til deg om det er relevant.


At de tar hår prøve av deg er høyst usannsynlig og vist dem gjør det så må dem teste spesifikk etter sopp og syre for å finne det. For de fleste stoffer så står det ihvertfall på nettet dem fleste plasser at hårprøve kan teste positivt opptil 90dager. Du har ingenting å frykte. Jeg tror muligens dem kan se sånn ca når du har brukt også om det skulle slå ut, så om du ikke har brukt på 6mnd så er du trygg uansett.
Vis hele sitatet...

Skjønner.. Leste en plass at de kan se det inntil flere år, spørs hvor langt håret er. Innrømte jo bruk av hasj og måtte begynne på prøver. Og informerte om hyppig bruk. Synes derfor det er litt føkka at de ber om om hårprøve.

Takk for svar

**leste også at å vaske håret med eddik kunne funke, men damn.. Høres helt loco ut
Anonym bruker
"Stum Varg"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ta en titt på noen av disse videoene og se om noen av dem kan være til hjelp
https://www.youtube.com/results?sear...ss+a+hair+test
Ftwig2n87's Avatar
Trådstarter
32 2
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ta en titt på noen av disse videoene og se om noen av dem kan være til hjelp
https://www.youtube.com/results?sear...ss+a+hair+test
Vis hele sitatet...


Takker og bukker