Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 2143
Hvorfor bruker ikke flere å ruse seg på morning glory seeds når du får 100 frø til 11kr på ebay.

Da får man en Nice og billig trip til 11kr
Sitat av brobramartin Vis innlegg
Hvorfor bruker ikke flere å ruse seg på morning glory seeds når du får 100 frø til 11kr på ebay.

Da får man en Nice og billig trip til 11kr
Vis hele sitatet...
Kan nesten ingenting om LSA, men mener å ha hørt at man ofte blir veldig kvalm, oppkast og hodepine. Annet enn det vet jeg ikke, har hørt positive ting om det før.
Har du prøvd LSA selv? Den har en veldig tung body load + sterk kvalme rett etter inntaket. Dette preger hele opplevelsen negativt, og LSA-turen i seg selv er ikke noe å skryte av etter min erfaring. Man føler seg nærmest forgiftet og noe forvirret. Lite visuelt ift LSD eller sopp, noe kjip headspace.
Anonym bruker
"Gul Fossegrim"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Vel, er ikke lov til å bestille frø fra hvorsomhelst. Må være fra godkjente leverandører og de har begrensning på antall frø pr år til samme adresse. Men lett å gro da så man kan i løpet av en sommer få masse frø.
LSA er veldig hit or miss, noen rapporterer om en helt syk opplevelse men de fleste får lite ut av det. Personlig synes jeg den har tidenes kjipeste bodyload, en intens stramningsfølelse som det føles som aldri tar slutt der og da, samt noen tankeloops mye creepyere enn noe jeg har opplevd på LSD. Med unntak av lett eufori på oppturen synes jeg simpelt hen opplevelsene ikke var verdt det (prøvde det 3 ganger med nøyaktig samme resultat). Never again!
Du får kjøpt på plantasjer rundt om også, den rusen ee ikke mye å skryte av, sjuk kvalme, kaldsvetting og generell følelse av og ha feber vil jeg si, ingen visuals fra dosen jeg tok men litt synsforstyrrelse og brainzaps, i mine øyne er det ikke verd det da bivirkningene ødelegger mye
Som nevnt kvalme er en av de største grunnene. Har prøvd et par ganger, først må man tygge veldig lenge med mindre man får knust frøa, og når man først har fått de I seg tar Det fort to timer før noe skjer, som regel (hver gang for min del) kommer kvalmen først. Smaken av spyet er mye verre enn selve frøa. Men Det skal sies at når Det går over så får man en veldig kraftig følelse, syns faktisk Det er chill, tung I kroppen liksom. Den visuelle delen minner veldig om lsd, men trippen totalt sett er litt rar og vanskeligere å kontrollere enn LSD.

Syns Det var gøy å prøve men så fort jeg prøvde LSD så har jeg ikke gjort Det igjen. Kunne tenkt meg å prøve en LSA-ekstrakt feks så man slipper frøa
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Mange folk har prøvd det, og gir opp LSA pga mageknipen. Jeg har personlig god erfaring med å aldri svelge frøene, heller la de virke i munnen 30-60 minutter. Det hersker en del teorier om at man kan filtrere eller ekstrahere ut kvalmen, men for min del mistenker jeg at effektene er forbundet og ikke kan trylles fra hverandre.

Fins en del å finne for den nysgjerrige. Det blir mindre kvalme av at du ikke svelger selve frøene, som antageligvis er en bitch ass for magen å bryte ned, samt fylt av "eteriske oljer" som også gir mageknip

Sitat av equimanthorn Vis innlegg
LSA er veldig hit or miss, noen rapporterer om en helt syk opplevelse men de fleste får lite ut av det. Personlig synes jeg den har tidenes kjipeste bodyload, en intens stramningsfølelse som det føles som aldri tar slutt der og da, samt noen tankeloops mye creepyere enn noe jeg har opplevd på LSD. Med unntak av lett eufori på oppturen synes jeg simpelt hen opplevelsene ikke var verdt det (prøvde det 3 ganger med nøyaktig samme resultat). Never again!
Vis hele sitatet...
Angående denne, så må jeg bare bibringe min egen erfaring.
LSA kan være kraftig serotonergisk, eufori på linje med mdma og sopp.
Tipper vi også har litt forskjelle preferanser på serotoninagonisering, fks LSA og Sopp deler 5htp1a og 5htp1d, som jeg begge antageligvis digger og liker

Men jeg bifaller: kvalme, massiv blodinnstramning, som fører til en følelse av nummenhet og generel discomfort. kjip bodyload
Sist endret av meaculpaUIO; 10. januar 2020 kl. 16:15. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Stum Varg"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har prøvd HWBR, plukka rett fra planeten sammen med noen som hadde peiling. Første gang fikk jeg en digg trip som satt mer i kroppen enn hodet. Ingen kvalme, vond smak eller ubehag. To uker senere var det null funk på samme dose. Har en mistanke om at disse greiene ofte er satt inn med en form for sopp- eller bakteriedrepende middel som gir en dårlig opplevelse når man kjøper dem (spesielt fra plantebutikker).
Frø som er ment for planting er sprayet med gift, så hvis du føler deg forgiftet er det godt mulig at du faktisk er forgiftet. Jeg tror forresten at bodyloaden også er tilstede uten at den er sprayet, men er langt fra sikker på dette.

Så alternativet er da å plante frøene for å høste ubehandlede frø, og dette virker for meg som for mye arbeid for en rus som de fleste ser ut til å mislike. Skulle jeg begynne som gartner ville jeg da heller plantet cannabis, da vet jeg i hvert fall at alt arbeidet ikke ville vært bortkastet.
Sist endret av Hans Høyhet; 10. januar 2020 kl. 19:37.
Sitat av Hans Høyhet Vis innlegg
Frø som er ment for planting er sprayet med gift, så hvis du føler deg forgiftet er det godt mulig at du faktisk er forgiftet. Jeg tror forresten at bodyloaden også er tilstede uten at den er sprayet, men er langt fra sikker på dette.

Så alternativet er da å plante frøene for å høste ubehandlede frø, og dette virker for meg som for mye arbeid for en rus som de fleste ser ut til å mislike. Skulle jeg begynne som gartner ville jeg da heller plantet cannabis, da vet jeg i hvert fall at alt arbeidet ikke ville vært bortkastet.
Vis hele sitatet...
Jeg kjøpte aldri Morning Glory-frø fra Plantasjen eller annen norsk butikk, men fikk HBWR-frø fra en privat leverandør. Det har aldri blitt nevnt noe om at frøene ble sprayet. Ifølge det jeg har lest, er det rett og slett en bivirkning av frøene, altså at det enten skyldes fordøyelse av selve frøet eller hvordan LSA blir absorbert av kroppen. For kvalmen er tilstedet kun i starten. Har brukt cannabis med delvis suksess for å motvirke kvalme. Prøvd både å tygge frøene og å lage en kaldvannsekstraksjon. Samme resultat, må skynde meg å røyke en J rett etter inntaket.

Glemte å nevne at jeg en gang opplevde å "miste synet" (så kun hvit lys) i 3 minutter på peaken. Det var bekymringsverdig.
Sitat av Stray Wanderer Vis innlegg
Glemte å nevne at jeg en gang opplevde å "miste synet" (så kun hvit lys) i 3 minutter på peaken. Det var bekymringsverdig.
Vis hele sitatet...
Der var du sikkert nært "egodød", kroppens funksjoner slutter å fungere, så "dør" du og går inn i lyset. Deretter bruker du de neste mnd, årene, eller hele livet på bli vant igjen til å være menneske.
Sitat av Hans Høyhet Vis innlegg
Der var du sikkert nært "egodød", kroppens funksjoner slutter å fungere, så "dør" du og går inn i lyset. Deretter bruker du de neste mnd, årene, eller hele livet på bli vant igjen til å være menneske.
Vis hele sitatet...
Egodød er langt mere enn å kun se hvitt lys, han nevner ingenting om hva han opplevde foruten om dette. Mener du at det man må bruke opp til hele livet på å fordøye en egodød?
Anonym bruker
"Stum Varg"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Hans Høyhet Vis innlegg
Der var du sikkert nært "egodød", kroppens funksjoner slutter å fungere, så "dør" du og går inn i lyset. Deretter bruker du de neste mnd, årene, eller hele livet på bli vant igjen til å være menneske.
Vis hele sitatet...
Hvor har du infoen din fra, professor? Egodød innebærer da for faen ikke at "kroppens funksjoner slutter å fungere", det du beskriver ligger jo nærmere "vanlig" død. Og det er helt individuelt hvordan man integrerer opplevelsen i ettertid. Tydelig at du ikke har vært i nærheten av noen form for egodød, så slutt å tyt pess. Kan anbefale deg å K-hole for å få en liten forsmak, usikker på om du hadde hatt godt utbytte av en sterk dose psykedelika utifra slik jeg leser fra deg her inne.
Sitat av Hans Høyhet Vis innlegg
Der var du sikkert nært "egodød", kroppens funksjoner slutter å fungere, så "dør" du og går inn i lyset. Deretter bruker du de neste mnd, årene, eller hele livet på bli vant igjen til å være menneske.
Vis hele sitatet...
Tror det hadde noe med blodtrykk å gjøre. Satt nemlig og røkt en halvfeit jonas, så reiste jeg meg opp fra skogsteinen, og der smalt det. Ble rett og slett blendet av hvit lys. Tenkte med meg selv at nå var det noe alvorlig på gang, så prøvde jeg å komme meg ut av skogen ved å kjenne etter trærne, men måtte bare stoppe. For lite erfaring med å være blind. Fikk synet gradvis tilbake etter ett par minutter.

Kan ha noe med LSAs vasokonstriksjon å gjøre. Egodød var det ikke. Skjønner at det kunne misforstås siden jeg nevnte hvit lys, men det var ikke den rette typen
Alternativ tolkning, din opfatning av egodød er ubrukelig. Måten du beskriver egodød på er som om du skulle ha lest noen artikler om det på internett og formet ditt stampunkt utifra dem.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Og med det ber jeg alle her begrave stridsøksen, det er klart det er en enighet mellom de fleste her hva Egodød innebærer, all videre off-topic diskusjon premieres med sletting og eventuell ufrivillig ferie. Diskusjonen er rundt LSA.

For å styre oss litt på sporet igjen har jeg hørt at kvalmen kan reduseres ved å bruke sandpapir på Hawaiian baby woodrose frø (de har visst små hår aktige vekster på utsiden som irriterer mage/tarm)
Anonym bruker
"Stum Varg"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Nja, det var ikke noe hår på de frøa jeg inntok. Så ut som små nøtter og var ekstremt harde å knuse. Måtte pakke de inn i bakepapir og bruke tang, kanskje en morter fungerer bedre.