Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  0 5310
Hei, jeg har tenkt meg på TG 2020, bruker dog ekstern mikrofon siden alle headsettene jeg kjøper ender opp med at micen dør. Da og vet jeg av erfaring at det kan bli problematisk under bråkete tider, for andre å høre hva jeg sier siden jeg har dynamisk mic. Så jeg lurte på:

Jeg har tenkt til å bruke Shure SM58, men hvis jeg tar med en liten mixer til, og en mikrofon til, peker mikrofon nr1 på meg (slik den skal brukes) og peker mikrofon 2, i noenlunde samme retning, fase flipper og mikser disse signalene, vil det da resultere i at støyen blir redusert og jeg kommer klarere frem?

Jeg har noe erfaring innen lyd og lys, men aldri prøvd dette eller sett det gjort, så jeg vet ikke om det vil virke. Jeg har resonert meg frem til at det vil virke, men er veldig usikker. Kan tegne dette grafisk om det ble vanskelig å forstå.

Takk for svar.