Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1608
Anonym bruker
"Pensjonert Blåstål "
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei,

Jeg skal prøve LSD snart (har tatt det én gang før) og har lyst til å røyke litt weed under trippen for å kjenne hvordan det er. Jeg leser at mange gjør det her inne, men lurer på om trippen blir annerledes da? Eller bare sterkere?

Er det slik at hvis jeg tar noen trekk, vil jeg bli rent LSD-trippet igjen etter et par timer (når weeden avtar) eller setter weeden en slags "standard" for trippen?

Jeg kommer til å gjøre det uansett, er bare litt spent på hva som skjer. Jeg skal heller ikke ta veldig mye LSD, kun 100ug.

På forhånd takk
Anonym bruker
"Leken Sverdfisk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det kan gå begge veier men som regel fint. Det som er viktig er å vente med å røyke til du har nådd peak på lsd. For det forsterker Lsd rusen og endrer den noe har jeg selv følt.
Det vil nok endre rusen litt når man røyker ja, og det kan forsterke det endel. Som leken sverdfisk nevner er det lurt å vente til etter peaken.

Da lsd varer såppas lenge merker ihvertfall jeg at etter rundt 2 timer når weed rusen begynner å forsvinne så går jeg tilbake til "vanlig" lsd tur igjen. Vet ikke om det er likt for alle, men ihvertfall slik jeg opplever det.
Hadde en ganske funky opplevelse en gang jeg røyket en change J på lsd tur. Changaen kicket ganske fort. Da var det "bare" changa funk i rundt 15 min, så ga changaen seg. og jeg var tilbake til "vanlig" lsd tur. 2-3 minutter etter dette igjen kikket weeden inn x)

På sopp derimot opplever jeg ikke det samme, siden det varer halvparten av tia, opplever jeg ikke å "lande" fra weeden og fortsatt være på sopptur. Følger også at weed og sopp har mer syngeri, eller blandes mer sammen en weed og lsd.
Sist endret av ReeferBear; 28. juni 2019 kl. 20:44.
Anonym bruker
"Misunnelig Krake"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Du peaker på trippen og den blir mer intens. For meg så har det blitt too much så jeg blir ør, svimmel, kvalm, og må gå i et mørkt og stille rom å holde meg fast. Andre ganger, når trippen er nærmest avslutta av seg selv har det gått fint å ta et trekk og to og få en svak trip igjen men har lært å ikke puffe når trippen er på vei opp eller på eller rett etter peak, for da blir det for intenst. Har også lært at to trekk holder. Spy og svimmelhet på lsd ekke fett for man er så forvirra at man blir fortvila og bare vil ut av trippen, ikke som å bli dårlig på øl og spy og vite at man vil føle seg bra igjen når det er overstått
Vent til du har mer erfaring. En gang er ikke verdt mye når det gjelder å vite.

LSD gir deg lav terskel for å kverne på ting, og weed kan forsterke det.

Slow is fast, veien er målet, ikke målet, etc etc.
Sist endret av Mokkasinen; 29. juni 2019 kl. 15:30.
Anonym bruker
"Hjemmelaget Kimære"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Anbefales ikke hvis du opplever noe som helst negativt under hasj rusen da dette virkelig kan manifestere seg og sende deg til psyko land. Etter en runde for noen år siden har jeg valgt å aldri blande psykedelia med cannabis igjen.

Forstyrrer bare trippen og gjør det 300% mer forvirrende, ta heller å røyk neste dagen når du har hangover
Jeg vil sterkt anbefale mot det.
Anonym bruker
"Ivrig Jerv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Gjør det alltid selv, men det er nok for mer erfarne enn deg. Sterk psyke anbefales, da alt fort kan bli mye mer kaotisk. Hvis du absolutt skal kombinere ville jeg ventet til du har landa igjen, da merker du hvor sterk synergien mellom weed og lsd er, nesten som å spole tilbake - plutselig tripper du igjen.
Anonym bruker
"Ferdig Narhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Skal du blande noe, ta Molly med LSD

Men spøk til side, les deg godt opp FØRST.

Det kalles candyflipping.
Ikke gjør det første gang, i så fall helt på nedturen
Bare om du er erfaren med begge deler, og gjør det sent i trippen helst