Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  71 6209
Jeg er så drittlei av at alle skal ha Lady Gaga og what not som drikkemusikk og har tenkt til og prøve og motbevise den dumme klisjeen om at man må ha slik musikk for og kunne drikke! Personlig er jeg fan av eldre Rock og Punk!

Send meg forslag til god drikkemusikk som ikke er Lady Gaga eller fuckings Dubstep!
Raga Rockers - Noen Å Hate
DumDum Boys - Splitter Pine
Plumbo - Møkkamann
Sitat av Skateward Vis innlegg
Raga Rockers - Noen Å Hate
DumDum Boys - Splitter Pine
Plumbo - Møkkamann
Vis hele sitatet...
Nå snakker vi!
Vodka - Korpiklaani
Løl! For det meste punk og rock. 2-3 raplåter :P
Spesielt Propagandhi - Back To The Motor League! "I LIKE TO PARTY FUCKING HARD"
Sist endret av Anarkorken; 17. oktober 2011 kl. 09:00.
ensiferum

alestorm

korpiklaani

er på skolen, link kommer senere

bra at det finnes noen andre enn meg som er møkka lei dubstep og alt anna drit!
Sist endret av StålSkuff; 17. oktober 2011 kl. 09:08.
Sitat av haakon466 Vis innlegg
ensiferum

alestorm

korpiklaani

er på skolen, link kommer senere

bra at det finnes noen andre enn meg som er møkka lei dubstep og alt anna drit!
Vis hele sitatet...
Kan du ikke bare drekke så wasted at du ikke legger merker til musikken? Funker fjell!

Municipal Waste - Art Of Partying
Jeg vet ikke om det er alderen? Men Dubstep og generell Techno er min type drikkemusikk.
De beste drikkesangene etter min mening er:
The View - Underneath the Lights
Dropkick Murphys - I'm Shipping Up To Boston
Airbourne - Too Much, Too Young, Too Fast
Dire Straits - Sultans of Swing

Alt av Hayseed Dixie, da disse lager feststemning etter min mening. Live er det en fest blant publikum, og det er fantastisk galskap.

Ellers liker jeg veldig godt å høre på musikk ala. det jeg linket ovenfor, da dette skaper en stemning jeg liker, og mange av vennene mine liker slik musikk også, sånn at jeg slipper å få min musikk avbrutt av Lady Gaga og allting av fjortisfolk.

EDIT: Kan forøvrig nevne at jeg ikke liker metall når jeg drikker. Jeg er mer opptatt av en artig stemning når jeg drikker enn headbanging og slikt.
Ikke misforstå, favorittsjangeren min er melodeath, men når jeg drikker er favorittsjangeren helt vanlig rock n' roll!
Sitat av Deadlock Radium Vis innlegg
De beste drikkesangene etter min mening er:
The View - Underneath the Lights
Dropkick Murphys - I'm Shipping Up To Boston
Airbourne - Too Much, Too Young, Too Fast
Dire Straits - Sultans of Swing

Alt av Hayseed Dixie, da disse lager feststemning etter min mening. Live er det en fest blant publikum, og det er fantastisk galskap.

Ellers liker jeg veldig godt å høre på musikk ala. det jeg linket ovenfor, da dette skaper en stemning jeg liker, og mange av vennene mine liker slik musikk også, sånn at jeg slipper å få min musikk avbrutt av Lady Gaga og allting av fjortisfolk.

EDIT: Kan forøvrig nevne at jeg ikke liker metall når jeg drikker. Jeg er mer opptatt av en artig stemning når jeg drikker enn headbanging og slikt.
Ikke misforstå, favorittsjangeren min er melodeath, men når jeg drikker er favorittsjangeren helt vanlig rock n' roll!
Vis hele sitatet...
Sier ikke at du skal stå med ølen i handa og headbange til ørene dette ut rompen din, men greit og ha noe sikkelig musikk!
Sist endret av Kvelertak4957; 17. oktober 2011 kl. 09:28.
Dropkick Murphys, Plumbo, Korpiklaani, Cypress Hill(Passer bedre til røyking), Alan Jackson & Toby Keith? :P
Vassendgutane, Volbeat

Også hvis du da begynner å lete i "Related Artists" på spotify, skal du ha nok musikk til å drikke 6 uker i strekk
http://open.spotify.com/user/olli408...k24hyF8xxWCZdA

Det der er drikke/vorspiel-lista jeg bruker en gang i blant, sjangere det går i er: rock, pop, punk, metal(litt) og litt fra mye annet.

noen sanger jeg anbefaler:

Black Sabbath - paranoid
Ceasars - Jerk it out (hvis du ikke er lei av denne)
Dropkick Murhys - The State of Mssachusetts
Electric six - Danger! High Voltage
Nickelbck - This Afternoon - Jeg er hovedaklig ikke noen Nickelback-fan, men denne sangen lager så god stemning at den må med!

edit: Cypress hill og Tom Morello - Rise up. Denne er rå!
Sist endret av Membranplan; 17. oktober 2011 kl. 09:47.
Sitat av Kvelertak4957 Vis innlegg
Sier ikke at du skal stå med ølen i handa og headbange til ørene dette ut rompen din, men greit og ha noe sikkelig musikk!
Vis hele sitatet...
Det har jeg ikke sagt noe på heller. Personlig liker jeg ikke å drikke til listepop og greier, men jeg føler at rock skaper litt mer fellesskap enn metall når jeg drikker, da absolutt alle liker noe knall og fengende rock, mens det er bare for oss som er spesielt engasjerte som liker metall og evt. drikker til det da. Sliks om vennene mine, de hadde mest sannsynlig ikke drukket til metall, og jeg aksepterer det, og setter på rock alle liker istedet
Når du har drukket nok til og bestemme deg for å skru av skrålet fra Lady Gaga, så kan du sette på litt Flogging Molly! Slår aldri feil.
FLOGGING MOLLY
Vi har ialfall spillt denne
http://www.youtube.com/watch?v=0vmGAeM-OIo
å drukket en sip vær gang han sier mate "m8".

Blir fort litt over styr om du tar denne sangen en del ganger ^^
Elsker at noen spør etter drikkemusikk klokken halv ni mandag morgen.
Helgen kan ikke komme fort nok
Synest Dubstep funker bra jeg (Y)
Sitat av Kvelertak4957 Vis innlegg
Jeg er så drittlei av at alle skal ha Lady Gaga og what not som drikkemusikk og har tenkt til og prøve og motbevise den dumme klisjeen om at man må ha slik musikk for og kunne drikke! Personlig er jeg fan av eldre Rock og Punk!

Send meg forslag til god drikkemusikk som ikke er Lady Gaga eller fuckings Dubstep!
Vis hele sitatet...
DUBSTEP! EG HATAR PØNKERA OG ELDRE ROCK.
Granada - vassendegutane
Der snakker vi skikkelig øl musikk
Sitat av søtmann50 Vis innlegg
Elsker at noen spør etter drikkemusikk klokken halv ni mandag morgen.
Helgen kan ikke komme fort nok
Vis hele sitatet...
Sant det der! Øl, øl og mer øl!
Grunnen til at Lady Gaga og annen radiomusikk er populaert paa fest er jo for det er noe de aller fleste liker. Det er altsaa den generelle musikksmaken, og hvis du ikke er fan av det, saa er det ikke noe pain in the ass aa hore paa. Punk, deathmetal osv. er noe faerre liker. Jeg havnet paa en glam-/emofest naar jeg var yngre, og jeg forstod fort hvorfor en spesifikk folkegruppe var samlet paa akkurat festen. Aldri mer.....
Sist endret av Arigo; 17. oktober 2011 kl. 10:18.
Tror ikke Vassendgutane slår til på en skikkelig fyllefjortissfest.
Hører bare på musikk jeg liker as. Trenger ikke være sykt oppstemt, rask eller energigivende musikk. Får stemning av musikk jeg liker uansett.
Honningbarna

Kvelertak

Kaizers Orchestra

The Strokes

Dette pleier å funke bra, blanding av musikk som river tak i deg, og musikk som omsvøper deg
Sitat av Riverton Vis innlegg
Jeg vet ikke om det er alderen? Men Dubstep og generell Techno er min type drikkemusikk.
Vis hele sitatet...
tror det er mer hvor du bor enn noe annet. her jeg kommer fra hører vi på totengangstermotherfucker.

http://www.youtube.com/watch?v=LTDV_JsQR_8
The Dubliners!

Irish Pub Songs, en sikker vinner!
Ingenting er som Nikki Minaj og litt Lil' wayne for å komme i godstemning. Neida, fra spøk til revolver!

En god blanding av hard dubstep og metal er en god miks!
Hva med noe Dropkick Murphys?

Johnny I hardly knew ya. Irsk er jo perfekt drikkemusikk da

et par til:

Shipping up to boston

Alcohol
Sitat av Anarkorken Vis innlegg
Kan du ikke bare drekke så wasted at du ikke legger merker til musikken? Funker fjell!

Municipal Waste - Art Of Partying
Vis hele sitatet...
hehe, for de som ikke er så vant til og drikke er det ikke morro og drikke seg totalt wasted og spy og ikke huske en dritt dagen etterpå. fyllenerver er faen me ikke gøy!

link til min party liste

link

2 brae spillelister med litt blanding av musikk. bra til fest og til hverdags
Sitat av haakon466 Vis innlegg
hehe, for de som ikke er så vant til og drikke er det ikke morro og drikke seg totalt wasted og spy og ikke huske en dritt dagen etterpå. fyllenerver er faen me ikke gøy!

link til min party liste

link

2 brae spillelister med litt blanding av musikk. bra til fest og til hverdags
Vis hele sitatet...
Du sier noe der. Jeg har ikke drukket meg full siden sommerferien. Dårlig minne! Sprit er farlig folkens.
Når jeg drikker med guttaboys går det mye i Dropkick Murphys og Clutch og annet ymse skitten rock.
At ingen har nevnt tidenes beste norske kunstner, nemlig Joachim nielsen, forundrer meg stort!

Gutta, herr smith, sitter på en bombe, aldri stol på en fyllik, her kommer vintern. Samtlige er jo 10 av 10 låter

Når vi først snakker om vassendguttane er jo skymarshall arts også underholdene
http://www.youtube.com/watch?v=0lYhy...eature=related
The Envelopes - Party

Belle and Sebastian - Electronic renaissance

RJD2 - Ghostwriter


Er et par sanger jeg liker å høre på fest, men høres ut som du henger med den typen folk som nekter å høre på noe de ikke kan utenat fra radioen, så du kan like gjerne gi opp.
Sist endret av The Great Catsby; 17. oktober 2011 kl. 17:25.
BAD MOTHERFUCKER
Tomacco's Avatar
Sitat av Cozativity Vis innlegg
Vi har ialfall spillt denne
http://www.youtube.com/watch?v=0vmGAeM-OIo
å drukket en sip vær gang han sier mate "m8".

Blir fort litt over styr om du tar denne sangen en del ganger ^^
Vis hele sitatet...
Haha fyfan! takk for tipset!
Prøv within temptation superbra både rolig og med fart
Sitat av King Ink Vis innlegg
Når jeg drikker med guttaboys går det mye i Dropkick Murphys og Clutch og annet ymse skitten rock.
Vis hele sitatet...
Dropkick og clutch! YAA!
Foretrekker selv å høre slagere med; Infected Mushroom(Becoming Insane, Converting Vegetarians, Vicious Delicious, Deeply Disturbed, Disco Mushroom,), The Prodigy(Smack My Bitch Up, Firestarter, Voodoo People), The Chemical Brothers(Galvanize, Hey Boy, Hey Girl, Do it Again), The Knife(Kino, Pass this on, Heartbeats, Silent Shout, Got 2 Let U), Violent Femmes(Blister in the Sun, American Music), The Cramps(Surfin Bird, Naked Girl Falling Down the Stairs, Goo Goo Muck, Mean Machine, Fever), Against Me!(Cliche Guevara, Trash Unreal, Don't Lose Touch, You Look Like I need a drink, Pint of Guinnes Makes You Strong, Those Anarcho Punks are Mysterious, T.S.R.-passer fint når festen er over), Disturbed(Down With the Sickness, Stupify) Static-X(Cold, Black and White), SOAD,(Toxicity, ATWA, Shimmy, Chop Suey), Korn(Y'all want a single, word up, Get up, freak on a leash), Dropkick Murphys(The Green field of France), Rage Against the Machine(killing in the name), Queens of the Stoneage(no one knows),Billy Talent(Falling Leaves), etc etc. Det spørs vel selskapet som er. Er du på et sted hvor de spiller Lady Gaga eller Beyonce har du jo tydligvis gått feil.
Flogging Molly
Dropkick Murphys
Tom Waits
Johnny Cash
Bob Dylan
Dire Straits
Guns And Roses
ACDC
Pink Floyd
The Doors
The Beatles


Vi er somregel få på fest. Maks 6 stykker. Det er DIGG at alle i vennegjengen har nogenlunde samme musikksmak, så vi slipper det jævla gangstah rap, Rihanna, Ladygaga pisset hver jævla fest.

Sitat av kn^tte Vis innlegg
Foretrekker selv å høre slagere med; Infected Mushroom(Becoming Insane, Converting Vegetarians, Vicious Delicious, Deeply Disturbed, Disco Mushroom,), The Prodigy(Smack My Bitch Up, Firestarter, Voodoo People), The Chemical Brothers(Galvanize, Hey Boy, Hey Girl, Do it Again), The Knife(Kino, Pass this on, Heartbeats, Silent Shout, Got 2 Let U), Violent Femmes(Blister in the Sun, American Music), The Cramps(Surfin Bird, Naked Girl Falling Down the Stairs, Goo Goo Muck, Mean Machine, Fever), Against Me!(Cliche Guevara, Trash Unreal, Don't Lose Touch, You Look Like I need a drink, Pint of Guinnes Makes You Strong, Those Anarcho Punks are Mysterious, T.S.R.-passer fint når festen er over), Disturbed(Down With the Sickness, Stupify) Static-X(Cold, Black and White), SOAD,(Toxicity, ATWA, Shimmy, Chop Suey), Korn(Y'all want a single, word up, Get up, freak on a leash), Dropkick Murphys(The Green field of France), Rage Against the Machine(killing in the name), Queens of the Stoneage(no one knows),Billy Talent(Falling Leaves), etc etc. Det spørs vel selskapet som er. Er du på et sted hvor de spiller Lady Gaga eller Beyonce har du jo tydligvis gått feil.
Vis hele sitatet...
Oh god. Lag en liste.
Sist endret av Bombasa; 17. oktober 2011 kl. 17:40.
For å nevne noe

Torgeir & Kjendisene
Vassendgutane
Åsmund Åmli Band
3 Busserulls
Banana Airlines
Dum Dum boys
Plumbo
Jokke og Valentinerne

Alan Jackson
Garth Brooks
Smokie
Toby Keith
Johnny Cash
The Dubliners

Litt ensporig, men det duger bra!
Sist endret av FarmerJoe; 17. oktober 2011 kl. 17:46.
acdc og flogging molly dug!

men faktisk dei meste klasikkere er bra på fest, altså noe alle kan og fenger
som http://www.youtube.com/watch?v=otCpCn0l4Wo
Karma to Burn e grei musikk, kanskje mer for "hardcore" fester med mer rock fans da :P
Drittlei av Lady Gaga og resten av sølet jeg også!

http://www.youtube.com/watch?v=dxGD45SK08o

Ellers så kan du hørre på Metallica, ACDC og (for å ikke snakke om) Kim Larsen! ;D
Too fare gone har mye bra drikkemusikk
Pleier alltid til å drikke til denne: Julle og Trultemann - Parteeey!
Freddy Kristoffersen - Dansen går på alle bryggene