Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  20 1275
Haha, jeg vet! Skikkelig amatørmessig greie, men synes den ble søt jeg! Fikk samboeren min til å le, så da er dagen komplett! Se denne da å si gjerne hva du synes! Men vær snill da, det er jo min aller første!

http://youtu.be/RcAwuMMczSY
Begrenset bruker
uaexed's Avatar
Legg den ut på "skryte"delen av forumet, feil plass her.

Ellers så var den litt for abstrakt for min del.
toppidrettsutøver
toffer125's Avatar
Synes den var grei til å være den første som du lagde jeg Den kunne vært bedre hvis du lå til blå bakgrunn med en sol og litt sånn hvis du skjønner. brukte du det barneprogrammet som du snakka om i den andre tråden eller?
Heftig! ^^ enkel, men morsom.
motherfucker Jones
snowdog's Avatar
Minte meg litt om den streken eller hva den heter ?, men veldig kul
Sist endret av snowdog; 16. oktober 2011 kl. 00:18.
Digger den xD
nFF Kjerringa
mabe140's Avatar
Trådstarter
Hehehe! Tusen takk alle sammen!

Legg den ut på "skryte"delen av forumet, feil plass her.
Vis hele sitatet...
Beklager..!

Minte meg litt om den streken eller hva den heter ?, men veldig kul
Vis hele sitatet...
Ja, tror den heter streken. Var den jeg gikk for foreløpig ja, hehe.

Synes den var grei til å være den første som du lagde jeg Den kunne vært bedre hvis du lå til blå bakgrunn med en sol og litt sånn hvis du skjønner. brukte du det barneprogrammet som du snakka om i den andre tråden eller?
Vis hele sitatet...
Ja, brukte det ja. Etter at jeg fikk blitt litt mer kjent med programmet, så ble det vanvittig moro å bruke det! Lager enda en film nå, bare for moro igjen. Sykt moro å holde på med dette programmet, kjempelett å lære men limited med hva du kan gjøre da.
motherfucker Jones
snowdog's Avatar
Hva heter programmet da ?
MY very first animation video. Video is copyrigthed, and if i find you using or sharing my video you will pay. Copyright AniNublet

Seems legit.
nFF Kjerringa
mabe140's Avatar
Trådstarter
Hva heter programmet da ?
Vis hele sitatet...
Animation-ish

MY very first animation video. Video is copyrigthed, and if i find you using or sharing my video you will pay. Copyright AniNublet

Seems legit.
Vis hele sitatet...
Hva mener du? Det er jo min første, og jeg laget den, vil ikke at noen andre skal stikke av med min da...
Sitat av Glenni Vis innlegg
MY very first animation video. Video is copyrigthed, and if i find you using or sharing my video you will pay. Copyright AniNublet

Seems legit.
Vis hele sitatet...
Ler litt. Hvorfor skulle ikke Ts skrive det?
nFF Kjerringa
mabe140's Avatar
Trådstarter
MY very first animation video. Video is copyrigthed, and if i find you using or sharing my video you will pay. Copyright AniNublet

Seems legit.
Ler litt. Hvorfor skulle ikke Ts skrive det?
Vis hele sitatet...
Nå skjønner jeg lite... Er det dumt av meg å skrive det på den måten? Burde jeg skrive noe annet? Jeg har jo ikke akkurat delt filmer før da!
Sitat av mabe140 Vis innlegg
Nå skjønner jeg lite... Er det dumt av meg å skrive det på den måten? Burde jeg skrive noe annet? Jeg har jo ikke akkurat delt filmer før da!
Vis hele sitatet...
For meg virker det som om han over oss mener det ikke er din animasjon, dermed har du ikke rett til å poste den her.

Men hvem vet, mulig han vil fram til noe annet.
nFF Kjerringa
mabe140's Avatar
Trådstarter
Det er jo min animasjon... Jeg har jo laget den selv, så han får mene hva han mener ... Enkelt å greit!
Sitat av Staggere Vis innlegg
Ler litt. Hvorfor skulle ikke Ts skrive det?
Vis hele sitatet...
Hvorfor skulle noen stjele animasjonen i første omgang?

Den var enkel og morsom men blir nok ikke særlig mange views
nFF Kjerringa
mabe140's Avatar
Trådstarter
Hvorfor skulle noen stjele animasjonen i første omgang?

Den var enkel og morsom men blir nok ikke særlig mange views
Vis hele sitatet...
Nei hehe, jeg vet. Men det er moro å legge det ut uansett. Og den har jo snart 200 hits uansett Og jeg tror dette med animasjon i barneprogram er noe jeg vil fortsette med, og kanskje en dag gå over til et voksen program, og lære meg det. Synes det var veldig moro å prøve meg frem, selvom den aller første ikke ble verdens mest detaljerte eller slikt, men i hvertfall ligger den der ute
Digger den Copyrigth delen

MY very first animation video. Video is copyrigthed, and if i find you using or sharing my video you will pay. Copyright AniNublet
Vis hele sitatet...
Sitat av trådstarter Vis innlegg
MY very first animation video. Video is copyrigthed, and if i find you using or sharing my video you will pay. Copyright AniNublet
Vis hele sitatet...
Hehe, litt som å skyte spurv med kanoner.


Søt animasjon da.
Sist endret av Bombasa; 16. oktober 2011 kl. 13:01.
nFF Kjerringa
mabe140's Avatar
Trådstarter
Digger den Copyrigth delen
Vis hele sitatet...
Det tror jeg alle på freak.no gjør alt! Alle ser videoen,men ler mer når det kommer til copyrighten LOL... Litt morsomt synes jeg!

Hehe, litt som å skyte spurv med kanoner.


Søt animasjon da.
Vis hele sitatet...
Hehehehe! Takk, hehehe! Flere kommer, og sikkert nokk flere dumme copyright kommentarer også tenker jeg... Hehehe
Sitat av mabe140 Vis innlegg
Det tror jeg alle på freak.no gjør alt! Alle ser videoen,men ler mer når det kommer til copyrighten LOL... Litt morsomt synes jeg!



Hehehehe! Takk, hehehe! Flere kommer, og sikkert nokk flere dumme copyright kommentarer også tenker jeg... Hehehe
Vis hele sitatet...
Ja, ikke fjern copyright delen. Var jo halve morroa jo.
nFF Kjerringa
mabe140's Avatar
Trådstarter
Ja, ikke fjern copyright delen. Var jo halve morroa jo
Vis hele sitatet...
Hahaha, nå hver gang dere ser navnet mitt inne på freak så kommer alle til å lese postene bare for å finne flere moro feiler fra min side! "mabe140 har laget ny film, lurer på hva hun putter i beskrivelsen denne gangen" hehehe... Smartass meg da