Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 2074
Jævlig dårlig Lite potent
Ikke muskelavslappende
Kjenner null nada , har toleranse fra før Kanskje spise hele brettet med 10mg Har 150mg til
Sobril er ikke muskelavslappende. Null vits. Gå heller å legg deg
Sist endret av mr.roundtree; 30. mars 2020 kl. 20:03.
Trådstarter
Sitat av mr.roundtree Vis innlegg
Sobril er ikke muskelavslappende. Null vits. Gå heller å legg deg
Vis hele sitatet...
Sobril er søppel da imo.
Sikkert bra for angst , men jau
Fikk null effekt da jeg spiste 100mg sjøl.
Trådstarter
Tok 30mg til

Tok 20mg til

Har inntatt 150mg , merker null nada
Sist endret av Sassawes; 30. mars 2020 kl. 21:13. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
R.i.p 23.04.2021
Sobril er søppel til rusformål,helt bortkastet. Men vis du bruker det riktig mot angst så holder dwt med 25mg for og kunne dra i butikken.men som sagt for rus så gå eller for ksalol (alprazolam) xanor
Husk at tmax er relativt treg, maks effekt kommer etter 2-4 timer
Trådstarter
Sitat av Tarm Vis innlegg
Sobril er søppel til rusformål,helt bortkastet. Men vis du bruker det riktig mot angst så holder dwt med 25mg for og kunne dra i butikken.men som sagt for rus så gå eller for ksalol (alprazolam) xanor
Vis hele sitatet...
Vet ikje hvorfor , legen skrev ut sobril , når jeg spurte om Xanor 😅😂

Går på valium til vanlig også Toleransen min er litt høy , men ikke ordentlig spise 5 rivo på rappen høy , men nok høy for å merke lite av 30mg diazepam feks Er mer fan av diazepam pga lang halveringstid og muskelavslappende effekt

Har nå inntatt 230mg og 5mg vival
Sist endret av Sassawes; 30. mars 2020 kl. 23:30. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Hvorfor bruker du så høy dose i det hele tatt? Antar det er pga angst? Så hva faen tar du et helt brett for
Trådstarter
Sitat av urunderarrest Vis innlegg
Hvorfor bruker du så høy dose i det hele tatt? Antar det er pga angst? Så hva faen tar du et helt brett for
Vis hele sitatet...
Nei vet ikke
Ikke for angst nei