Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1634
Hei freaks!

Har tidligere postet musikken min her og fått veldig god kritikk, noe jeg setter ekstremt stor pris på!

Jeg slapp i kveld en ny låt som heter "Solstice", som kommer dype atmosfære-lyder med en funky groove og fengende melodi. Håper dere liker den.. Spre den gjerne!

https://soundcloud.com/williamfrench...nch-solstice-1

Takk på forhånd!
Yeeeah!
Dette var fett
Takk @moret! Spre gjerne ordet!
Jeg likte det!
Sist endret av Relevant; 22. mai 2015 kl. 14:42.
Sitat av Relevant Vis innlegg
Jeg likte det!
Vis hele sitatet...

Takk så mye! Det går veldig mye jobb i å lage denne musikken, så det er fint å høre at sluttresultatet blir verdsatt
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Den var fet og hele pakka, men jeg ville ikke kalt det sommermusikk akkurat. Føler ikke helt strand og sol når jeg hører denne, den blir litt for "trist" for det.

Men superbra produsert, stå på!
[quote=Dongerino;3231299]men jeg ville ikke kalt det sommermusikk akkurat.

Tja, det er vel ganske subjektivt. Enig i at det ikke er en happy summer anthem, men jeg kunne sett for meg å høre på dette sent på kvelden rundt bålet. Uansett, det viktigste er jo at du likte den, og det setter jeg stor pris på! Skal definitivt stå på
Ekstremt chill William <3

Digger de siste tingene du har mekka, men det vet du vel :P
Takk så mye Kimmy! Setter pris på at du sier det!