Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 549
Hei! Har nylig laget denne og lurer på hva dere tenker! Gimme the good, the bad and the ugly!

https://soundcloud.com/beautifulacci...n-for-sunlight
Tøft!

Jeg ville ha mikset om trommene litt, gitt de mer punch i bunnen. Virker som en litt uheldig EQ-kurve, hvis jeg skulle ha tippet. Alternativt så ville jeg ha gitt de litt mer punch vha EQ eller andre triks.

Sporet er veldig tørt med minimalt av klang (og følgelig lite farge), er det bevisst?

Personlig (dette er mer smak enn teknisk), så synes jeg slutten av litt antiklimaks, det kunne kanskje ha bygget mer opp mot slutten. Du har et bra løft mot midten, men så blir andrepartiet ganske ensformig og "målløst".

En annen personlig sak (som også er litt smak og litt sjanger), hører at kompressoren din har jobbet hardt på sporet, ikke mye dynamikk å spore til her...